kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

 * با افقی که رهبر معظم انقلاب، پرچمدار جبهه مقاومت در سخنرانی اخیر خویش به مناسبت روز بسیج در برابر دیدگان ملت باز کردند باید مذاکره با آمریکا به محاکمه آمریکایی‌ها تبدیل بشود. و این کار با میدان دادن به نیروهای بسیج در عرصه‌های مختلف کشور شدنی است.
3783---0936
* اگر ایران اسلامی بخواهد از پیچ سرنوشت‌ساز تاریخ امروز به سلامت بگذرد باید از ظرفیت بسیج و فرهنگ بسیجی برای این کار بهره ببرد.
3025---0919
* رهنمودهای حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب درباره قضیه فلسطین و تداوم منطقی مذاکرات با معیار زیر بار زیاده‌خواهی دشمن نرفتن و مهر تایید ایشان بر عملکرد بسیج که امروز آمریکایی‌ها را در منطقه به زانو درآورده همه و همه ضامن آرامش و حفظ هویت و عزت کشور است فلذا دعای همیشگی‌ام این است که لحظه‌لحظه‌های عمرم فدای رهبرم بشود.
عمودی
* دولتمردان ما باید فرصت به وجود آمده را مغتنم شمرده آمریکا را به دلیل عدم رعایت حقوق‌بشر جمعیت سیاه‌پوست خود شماتت کرده و نسبت به ظلم و بی‌عدالتی که در این کشور به سیاه‌پوستان وارد می‌شود موضع بگیرند و خلاصه بی‌تفاوت نباشند.
7919---0911
* در حالی که برای بازداشت یک قاچاقچی یا یک جاسوس  مقامات آمریکایی پشت سر هم بیانیه صادر می‌کنند و جمهوری اسلامی را به نقض حقوق‌بشر متهم می‌کنند چرا دولت محترم و وزارت امور خارجه در مقابل کشتار سیاهان و بازداشت گسترده در فرگوسن و سایر ایالت‌های آمریکا کمترین واکنشی ندارند؟
2145---0912
* همه باید مفهوم نمک‌شناسی را از گردانندگان روزنامه‌های زنجیره‌ای یاد بگیرند که در این ایام با آنکه در بیش از صد شهر آمریکا علیه دولت ایالات متحده اعتراض و تظاهرات خیابانی برپا بود یک تیتر در این مورد ننوشتند و به این طریق ثابت کردند احترام ارباب خود را تا آخر دارند و نمک‌نشناسی نخواهند کرد!
چهاربر از محلات
* کشورهای غربی سابقه استعمارگری دارند و باج‌خواهی صفت ذاتی آنها است. بنابراین در قضیه هسته‌ای باید مقاومت کنیم و ذره‌ای کوتاه نیاییم.
9905---0911
* آمریکا مطمئن باشد با بازی‌های سیاسی و تعلیق و تمدید تحریم‌ها به هیچ یک از اهداف آشکار و پنهانی خود که در راس آن فشار برای تسلیم شدن ایران اسلامی در برابر خواسته‌های نامشروع آنهاست نخواهد رسید. ملت دیندار و ولایتمدار ایران اسلامی از مکتب قرآن و ولایت آموخته که در هر شرایطی نباید زیر بار ذلت برود.
6263---0938
* پیشنهاد می‌کنم شروع به کار رسمی شبکه افق سیما یوم‌الله 9 دی باشد.
3306---0912
* کسانی که با تحریف قوانین امر به معروف و نهی از منکر باعث فراگیر نشدن این قانون الهی می‌شوند قطعا در اشاعه فساد و گناه در جامعه سهیم هستند.
احمد سالاری‌پور - خرم‌آباد
* 30 سال با آبرو در آموزش و پرورش خدمت نمودم، انتظار داشتم دولت تدبیر و امید با وزرای جوان و از افراد متوسط جامعه به حل مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم مبادرت ورزد ولی با برخی وزرایی که در جهت مخالف شعار «ما می‌توانیم» گام برمی‌دارند امیدمان به ناامیدی گرایید. امید به بهبود وضعیت بانک‌ها، فاصله طبقاتی، گره‌گشایی از کار جوانان و... با این مدیران آرزوی نایافتنی است.
اکبرزاده ندامانی
* این جمله معروف مرحوم شریعتی را که گفته بود: آنهایی که رفتند کاری حسینی کردند، آنها که مانده‌اند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدی‌اند. با توجه به عصر حاضر باید چنین گفت: آنهایی که رفتند کاری خمینی‌گونه کردند، آنهایی که مانده‌اند باید بسیجی عمل کنند وگرنه در خط آمریکا هستند.
3114---0912
* به وزیر جدید علوم که موفق به کسب رأی بالای مجلس شد عرض می‌کنیم با توجه به مواضع خویش در خصوص فتنه در مجلس که به حق آن را خط قرمز دانست، باید نسبت به انتصاب‌های اخیر این وزارتخانه که افراد دخیل در فتنه روی کار آمده‌اند تجدیدنظر داشته باشد و افراد شایسته کنار گذاشته شده مثل حجت‌الاسلام شریعتی در دانشگاه علامه‌طباطبایی را برگردانند.
9309---0937 و علیمردانی
* با توجه به آمار قابل توجه شهدای غیرهموطن در جنگ تحمیلی از بنیاد حفظ آثار درخواست می‌شود یادواره‌ای را برای این عزیزان برگزار نماید.
3466---0915
* از وزارت بهداشت درخواست می‌شود با رستورانهایی که قلیان و دخانیات استعمال می‌کنند برخورد نمایند. برای صرف غذا که در برخی غذاخوری‌های شهری و بین شهری می‌رویم با دود قلیان و سیگار برخی، تا مرز خفگی پیش می‌رویم.
5688---0919
* بعد از یک ماه صبر و تحمل مجبور شدم مبلغ 6 هزار تومان برای یک کیلو گوجه‌فرنگی پول بدهم. چگونه دولت از عهده کنترل قیمت این محصول برنمی‌آید؟
8717---0936
* با وجود پرداخت حق بیمه سنگین، متأسفانه پزشکان مستقر در درمانگاه‌های بیمه تأمین اجتماعی مجاز نیستند بیش از 3 قلم دارو (البته آن هم از نوع ارزان قیمت) در دفترچه بیمه بنویسند چرا؟
2143---0913
* به رغم افزایش چند باره بلیط قطار طی یک سال متأسفانه شاهد کاهش خدمات‌دهی آن هستیم. در گذشته قطارها گرمایش و آب گرم داشتند ولی با گران شدن بلیط شاهد حذف این خدمات در قطار هستیم چرا؟
یک هموطن از ایستگاه بکران
* آیا بر پیامهایی که برای همراه اول و ایرانسل سودآور است  (از جمله: دوست‌داری از آدم‌هایی باشی که دست به هر چه می‌زنند طلا شود؟ تاریخ تولدت را به 20245 بفرست تا بگویم چه روزی برای چه کاری مناسب و برای چه چیزی خوب نیست. هر پیام صد تومان!!) هیچ دستگاهی نظارت نمی‌کند تا برای سودطلبی، این گونه خرافه ترویج نشود.
9149---0910
*چندی قبل یک دستگاه تلویزیون «ایکس ویژن» خریدم که یک ماه بیشتر کار نکرد و خراب شد و الآن سه ماه است که به دنبال تعمیر آن هستم! خدا نگذرد از کسانی که باعث عدم رغبت مردم به تولیدات داخلی می‌شوند. دستگاههای مسئول نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف چه وظایفی دارند و آیا به وظایف خود عمل می‌کنند؟
7293---0911
* نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس پس از گذشت حدود یک سال از آن و مراجعه سه بار داوطلبان از شهرهای مختلف به بندرعباس برای آزمون و مصاحبه‌های فنی و گزینش و انجام تحقیقات محلی، همچنان اعلام نشده است. براساس برخی اخبار، گویا درصدد لغو آزمون هستند. از مسئولین امر و معاونت راهبردی و نیروی انسانی ریاست جمهوری درخواست مساعدت دارم تا ما را از این بلاتکلیفی خارج نمایند.
8221---0910 و 6325---0917
* در شرکت تهران جنوب فاز 13 رجب «تکزن جوش آرگون» هستم. در این وضعیت گرانی متأسفانه حقوق ماههای مرداد، شهریور، مهر و آبان را هنوز دریافت نکرده‌ام. از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به حل مشکل حقوق و بیمه‌ام مساعدت نمایند.
1766---0916
* بیشتر خیابان‌های خرم‌آباد آسفالت درست و حسابی ندارند وضع کوچه‌ها خراب‌تر است در نتیجه به خودروهای در حال تردد شهروندان خسارت‌های زیادی وارد شده و می‌شود. متأسفانه هیچ مسئولی توجه به این مشکل ندارد مگر مطبوعات به کمک شهروندان این شهر بیایند.
8006---0916
* وزیر آمورش و پرورش پاسخ بدهند چرا باید بعد از گذشت یک سال هنوز دو ماه اضافه‌کاری فرهنگیان مشهد مقدس پرداخت نشده باشد.
8911---0915
* بیش از یک ماه است که در دامغان شبکه‌های 4 و خبر و آموزشی سیما که روی باند VHS به صورت آنالوگ دریافت می‌شدند، دیگر قابل دریافت نیست. کسانی هم که از «ستاپ باکس» استفاده می‌کنند از کیفیت آن ناراضی‌اند. پس شهروندان دامغانی باید چطور تلویزیون و این شبکه‌ها را ببینند؟ چرا هیچ‌کس اقدامی نمی‌کند؟
2068---0919