kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

اخبار کوتاه از فوتبال


رای کمیته انضباطی برای متخلفان دربی
کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلفات تماشاگران و بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران را به این شرح صادر کرد:محکومیت تیم پرسپولیس به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری اولین دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر،حسین عبدی، مربی تیم پرسپولیس یک جلسه محروم و 30 میلیون ریال جریمه نقدی، تیم استقلال تهران 50 میلیون ریال جریمه نقدی، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال یک جلسه محروم و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی ،امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس دو جلسه محروم و 50 میلیون ریال جریمه نقدی ،میلاد فخرالدینی یک جلسه محروم 50 میلیون ریال جریمه نقدی ،محسن بنگر بازیکن تیم پرسپولیس تذکر کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی ،حنیف عمران زاده، بازیکن تیم استقلال تذکر کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی، تیم پرسپولیس 50 میلیون ریال جریمه نقدی.
خالقی‌فر پرسپولیسی شد
رضا خالقی‌فر، مهاجم نیم فصل اول راه‌آهن پس از توافق با پرسپولیس به این تیم پیوست. خالقی‌فر دیروز برای اولین بار در تمرین این تیم شرکت کرد و با سایر بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت.
تلاش پرسپولیس برای بازگشت به هویت و اصالت خود
سیاسی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در نشست خبری روز گذشته خود با اشاره به اینکه تلاش می کند این باشگاه هویت واقعی خود را بدست آورد، اظهار داشت:برای بازگشت پرسپولیس به هویت واقعی خود تلاش بسیاری داشته‌ایم که در این راه پیشکسوتان باشگاه نیز کمک حال ما بوده اند. این تلاش‌ها ادامه دارد،متوقف نشده و ان شا الله در آینده ای نزدیک باشگاه بزرگ پرسپولیس به هویت و اصالت خود بازمی گردد.