kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

فتنه گران به علی مطهری وکالت دادند !

یکی از فتنه‌گران طی نامه ای به علی مطهری وکالت داد تا از طرف وی پیگیر حق و حقوق فتنه‌گران باشد!


رسانه های ضدانقلاب نامه ای را از سوی خانواده مهدی کروبی منتشر کردند که در آن از علی مطهری خواسته شده به وکالت از کروبی پیگیر حقوق فتنه‌گران باشد.
در بخشی از این نامه ادعا شده است؛ « قانون اساسی، این میثاق ملی بنابود تضمین گر نفی هرگونه اعمال نظر فردی و گروهی باشد. حاکمیت قانون سخن اول و آخر انقلابیونی بود که منشا اصلی عقب افتادگی و گرفتاری کشور را در عدم توجه به قانون می‌دانستند. از این‌رو تدوین کنندگان قانون اساسی علاوه بر پرداختن به حقوق و آزادی های مشروع، در اصل نهم تصریح کردند که هیچ مقامی حق ندارد آزادی های مشروع را حتی با وضع قوانین و مقررات سلب کند.»
نویسندگان این نامه در پایان خواستار فراهم شدن شرایط محاکمه کروبی شده اند. ادعاهای کروبی درباره تقلب در انتخابات 88 در حالی است که وی حتی کمتر از آراء باطله رای آورد!
اشاره فتنه گران به قانون اساسی در حالی مطرح می‌شود که آنان خود بزرگ ترین خیانت را به قانون اساسی در جریان فتنه روا داشته و این میثاق ملی را با آشوب طلبی و اردوکشی خیابانی زیر پا گذاشتند.
البته چرایی انتخاب علی مطهری به عنوان وکیل سران فتنه و کف و سوت ضدانقلاب و رسانه های بیگانه برای مواضع این نماینده مجلس در قضیه فتنه نیز خود موضوع قابل تامل دیگری است!