kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۵۱۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

اخبار کوتاه از فوتبال


فدراسیون فوتبال مشکلی برای پرداخت حقوق کی‌روش ندارد
کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا حقوق کی‌روش به وی پرداخت شده است یا خیر؛ گفت: دنبالش هستیم. منابع مالی تأمین است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. به دنبال پرداخت آن هستیم و آن را پرداخت خواهیم کرد.
وعده‌های مدیرعامل جدید پرسپولیس
مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس می‌گوید باید حکمش به تایید وزیر ورزش و جوانان می‌رسید. سیاسی همچنین درباره جذب بازیکن در نیم‌فصل هم گفت: برنامه‌ ویژه‌ای برای جذب بازیکن دارم. مطمئنا پرسپولیس را تقویت می‌کنم؛ زیرا می‌خواهم در سه جام به قهرمانی برسیم.
قلعه‌نویی: امتیازات عقب افتاده را جبران می‌کنیم
قلعه‌نویی سرمربی استقلال گفت: در نیم فصل اول اصلا اوضاع برای استقلال خوب نبود. فقط هفت هفته‌ اول را خوب کار کردیم. با این حال جبران چهار امتیاز در 45 امتیاز دور برگشت کار سختی نیست و می‌توانیم عقب ماندگی را جبران کنیم.
برگزاری مراسم یادبود مرحوم غلامحسین مظلومی
مراسم یادبود «غلامحسین مظلومی» روز گذشته در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شد. در این مراسم جمع کثیری از مسئولان سیاسی، ورزشی و بازیکنان فوتبال به همراه مردم علاقه‌مند به آن مرحوم حضور داشتند.
یک بوسنیایی در تمرینات سپاهان
ایوان سزار بازیکن اهل بوسنی با هماهنگی‌های مسئولان باشگاه دیروز وارد اصفهان شد و از امروز در تمرینات تیم فوتبال سپاهان حاضر می‌شود. این بازیکن در پست هافبک بازی می‌کند و قرار است حضور او در تمرین به صورت تستی باشد تا در صورت تائید نهایی کادر فنی تیم فوتبال به جمع طلایی پوشان بپیوندد.
بازی پرسپولیس و گل‌گهر به تعویق نخواهد افتاد
غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد درخواست پرسپولیس برای به تعویق افتادن بازی با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی گفت: از همه دوستان و باشگاه‌ها عذرخواهی می‌کنیم زیرا به هیچ عنوان امکان تعویق یا تعویض زمان هیچ مسابقه‌ای را نداریم. جدول مسابقات ما بسیار فشرده است و زمان کم داریم.
حمایت رئیس هیئت مدیره استقلال از قلعه‌نویی
صاحب‌پناه رئیس هیئت مدیره استقلال با حمایت از امیر قلعه‌نویی گفت: اینجا کشورهای عربی نیست که بخواهیم با یکی، 2 باخت سرمربی را برکنار کنیم. ما از قلعه‌نویی حمایت می‌کنیم و مطمئنیم که تیم به شرایط ایده‌آل باز می‌گردد. وی درباره تیموریان نیز گفت: تیموریان هم مشکلی ندارد. او بازیکن استقلال است و باید با او صحبت کنیم تا مشکلش حل شود.