kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۰۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

اخبار کوتاه از فوتبال


موج جدید تغییرات در پرسپولیس
طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شدند.دکتر محمود گودرزی، حسین کلانی و جعفر کاشانی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب کرد. به این ترتیب کاظم پور و خواجه وند از هیئت مدیره این باشگاه جدا شدند. خواجه‌وند درباره کنارگذاشته‌شدنش از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: این تصمیم مجمع باشگاه بود و من هم به این تصمیم احترام می‌گذارم.ضمن اینکه شاید در آینده پستی جدید در باشگاه بگیرم. خواجه‌وند در مورد احتمال مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هر احتمالی ممکن است در باشگاه رخ دهد. از فردای دربی تغییراتی در باشگاه پرسپولیس شاهد خواهیم بود و مجمع تصمیم خواهد گرفت که من در چه سمتی در این باشگاه به کارم ادامه دهم.خیلی در این باره عجله نکنید و احتمالا تا دوشنبه خیلی چیزها در باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد.
اظهارات ابهام برانگیز خطیبی درباره داوری
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید مشکلات داوری اجازه نمی‌دهد تراکتورسازی نتیجه بگیرد. رسول خطیبی، پس از شکست تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری اعلام کرد: در سه بازی ما مقابل حریفان بالای جدولی‌مان اتفاقاتی افتاد که اگر درباره آن‌ها صحبت کنم امکان دارد محرومم کنند. امیدوارم اعضای کمیته داوران و شخص آقای عسکری فیلم بازی‌ها را نگاه کند. در بازی امروز(دیروز) روی گل دومی که نفتی‌ها به ثمر رساندند بیرانوند وقتی می‌خواست توپ را پرت کند دستش از محوطه جریمه بیرون رفت اما داور این صحنه را خطا ندید. برای من جای سؤال است چرا وقتی ما رقیبمان در بالای جدول سپاهان اصفهان است باید کمک‌داور بازی اصفهانی باشد. امیدوارم دوستان فیلم دو الی سه بازی قبلی ما را ببینند و در مورد مشکلات اظهار نظر کنند. آقایانی می‌خواهند تیممان را از بالای جدول به پایین بکشند اما ما امروز نشان دادیم که قهرمان نیم‌فصل هستیم.وی اضافه کرد: من امروز سربسته درباره مشکلات داوری صحبت کرده‌ام. بروند فیلم بازی را ببینند و بعد من پاسخ آن‌ها را می‌دهم. شمایی که می‌خواهی اجازه ندهی تیم ما قهرمان شود من اجازه چنین کاری به شما نمی‌دهم!
فرکی: یک هفته هم تیم را در اختیار نداشتم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ملی بازیکنان ما را می‌برد و من یک هفته هم بطور کامل بازیکنان را در اختیار نداشتم.حسین فرکی پس از تساوی دو بر دو مقابل سایپا در نشست خبری گفت: پیش بینی می‌کردیم که بازی خوبی باشد با توجه به بازیکنان خوبی که هر دو تیم داشتند انتظار چنین بازی از هر دو تیم می‌رفت. انتظار داشتیم که سه امتیاز را بگیریم اما متاسفانه خودمان نبودیم و گل دقیقه 5 تمرکز ما را به هم ریخت. این بزرگ‌ترین ایراد تیم ماست که هنوز نتوانسته‌ایم آن را برطرف کنیم. علتش هم این است که هیچ وقت تیم کامل را در اختیار نداشتم. نفرات ملی‌پوش ما را می‌برند و من یک هفته هم بازیکنان را در اختیار نداشتم.