kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* دولت آمریکا به گونه‌ای با تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان برخورد می‌کند که گویا فقط اختیار قسمت کوچکی از تحریم‌ها را دارد. این قسمت تحریم را هم نمی‌خواهد لغو کند بلکه صحبت از تعلیق تحریم می‌کند با این حساب به رغم عقب‌نشینی تیم مذاکره کننده ایران چیزی عاید ما نمی‌شود. چنین مذاکراتی کاش هر چه زودتر به پایان برسد.
3104---0912
* باج‌خواهی آمریکا حدی ندارد. با اینکه در هسته‌ای عقب‌نشینی زیادی صورت گرفته باز کافی نمی‌داند. اگر این روش ادامه پیدا کند صبر ملت تمام خواهد شد. در آن صورت مسئولیت آن متوجه آمریکایی‌ها است.
6810---0911
* یک سال تمام هزینه مذاکره شد بلکه رضایت آمریکا جلب شود. ولی دست از باج‌خواهی و زورگویی برنداشت که جسورتر هم شد. وقت آن است که اجازه ندهیم کشور بیش از این ضرر بکند.
7699---0913
* آمریکایی‌های زورگو بدانند که ما ایرانی‌ها نشان داده‌ایم و ثابت کرده‌ایم در شرایط سخت بهتر و بیشتر پیشرفت می‌کنیم. اگر هم حاضر به مذاکره با آنان شده‌ایم برای اتمام حجت با آنان بوده است.
0950---0919
* آمریکای جنایتکار در مسیر علمی و هسته‌ای کشور ابتدا توقف و سپس بازگشت به قبل را دنبال می‌کند. مسئولین به هوش باشند.
8447---0910
* به عنوان یک عاشق ایران اسلامی به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان عرض می‌کنم باید به منزله کشتی‌گیری باشند که وسط میدان با ایجاد نرمش به دنبال اجرای انواع فن بدل به رقیب باشند و پیروز از میدان بیرون بیایند، و الا ضرر کرده‌ایم و شوکت و عظمت ایران را پایین آورده‌ایم.
2655---0911
* عجیب این است که دولت آمریکا مذاکرات هسته‌ای را به تمام و کمال به اسرائيل ارائه می‌دهد ولی وزیر خارجه‌مان محتوای جلسات برگزار شده را از مردم و نمایندگان مجلس پنهان می‌کند و لو اینکه به قیمت استیضاح او تمام شود.
علیمردانی و 6986---0917 و 6775---0912
* توانایی در تمام مراحل چرخه هسته‌ای، ساخت موشک‌های با برد بالای 2 هزار کیلومتری و به پرواز درآوردن پهپاد مهندسی معکوس شده آرکیو 170 آمریکایی توسط متخصصین کشورمان، قبل از اینکه تودهنی به آمریکایی‌ها باشد برای بستن دهان افراد مرعوب داخلی کاربرد دارد که اعلام کرده‌اند فقط از پخت قورمه‌سبزی و آبگوشت بزباش اطلاعات دارند.
7032---0912
* آقای رئیس جمهور نباید با معرفی پی‌درپی افراد دخیل در فتنه سال 88 برای تصدی وزارت علوم این گمانه را در جامعه که دولت به دنبال رو در رو قراردادن خود با مجلس است، تقویت نماید. این کار همچنین داعیه فراجناحی بودن ایشان را زیر سؤال قرار می‌دهد. مجلس هم باید بدون توجه به غوغای تبلیغاتی عده‌ای به وظایف قانونی خود در مخالفت از به کرسی نشستن خواسته فتنه‌گران عمل کند.
8112---0911 و 1713---0915 و 3104---0912
* از آقای هاشمی رفسنجانی با آن همه تجربه در تحلیل وقایع سیاسی انتظار نداشتیم در مورد علل پیدایش داعش این مطالب ابتدایی را به زبان بیاورد. دوره دیدن سرکردگان داعش در اسرائیل و تغذیه آنان در طول این مدت از سوی چندین کشور چگونه توسط ایشان نادیده گرفته می‌شود؟
8112---0911
* اسنودن افشاگر اطلاعات آمریکا دو سال قبل اعلام کرده بود که عملیات لانه زنبور را چند سال قبل آمریکا، اسرائیل و انگلیس تدارک دیده‌اند و امروز نتیجه‌اش همان داعش است، حال چه شده که آقای هاشمی می‌گوید به وجود آمدن داعش نتیجه اختلاف شیعه و سنی است؟ چرا نقش اصلی در این اختلاف افکنی یعنی نقش آمریکا را نادیده می‌گیرند.
9891---0918
* به آقای ترکان پیشنهاد می‌کنم برخی از مشاغل دولتی و خصوصی در شرکت‌ها را کنار بگذارند تا حداقل در 24 ساعت یک بار اخبار را گوش کنند تا ببیند در چه صنایعی جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم.
پاک‌نژاد
* جوانان متعهد به انقلاب اسلامی که توانستند آرکیو 170 را مهندسی معکوس نمایند و موشک‌های با برد بیش از دو هزار کیلومتر بسازند آیا توانایی ساخت خودروی با کیفیت داخلی را ندارند؟ با میدان دادن به متخصصان جوان و با وجدان، مردم را از شر این خودروسازان بی‌کیفیت خلاص کنید.
9786---0914
* اگر قرار باشد دولتمردانی برخلاف راهبرد «ما می‌توانیم» حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب رفتار نمایند و بر پیشرفت غیرقابل انکار کشور در حد آبگوشت بزباش بیندیشند چگونه می‌توان جایگاه کشور را به عنوان قطب اول منطقه از نظر علمی، تکنولوژي و... حفظ کرد؟
4906---0912
* آقای ترکان وجدان و اعتقاداتتان کجا رفته است درست در سالگرد شهادت پدر موشکی ایران بگویید که ما در آبگوشت و قورمه‌سبزی سرآمد هستیم؟ چرا چشم‌های خود را بسته‌اید؟
5428---0912
* نظارت بر بهداشت در شهرستان بهبهان خوزستان عملکرد بسیار ضعیفی دارد. از طرف دیگر انتقال زباله از سطح شهر با فاصله زیاد صورت می‌گیرد. مسئولین استان به داد شهروندان این شهر برسند.
1677---0917
* وزیر محترم بهداشت از بیمه سلامت و ارزان شدن دارو و درمان سخنان بسیاری گفتند ولی من بیمار قلبی برای تهیه 28 قرص «پلاویکس» باید نود هزار تومان پرداخت کنم، آیا این مبلغ برای امثال ما ارزان است؟
8700---0912
* چرا بنیاد شهید از اول سال 93پرداخت کمک هزینه برادران معلول شهدا را بدون اطلاع قبلی قطع کرده است؟ این چه تدبیری است؟
خزایی
* صنایع دستی اعلام کرده از 242 هزار نفر قالیباف در استان فارس فقط 40 هزار نفر بیمه هستند. هر دفعه که برای تمدید بیمه می‌رویم باید تعهد با اثر انگشت بدهیم که دار قالی داریم!
4227---0917
* شهرک حکیمیه تهرانپارس با داشتن جمعیت زیاد دارای فقط یک مرکز بهداشتی است و متاسفانه در بخش خانواده با کمبود نیرو مواجه است و طبق اظهارات مسئولین مرکز به خاطر کمبود بودجه شاید این تنها مرکز منطقه نیز تعطیل شود.
1998---0912
* ضلع شمالی پارک سهند به پارکینگ اختصاصی کارمندان کلانتری ششم تبدیل شده است. با توجه به اینکه پلیس راهور منطقه 14 نیز در همین محل مستقر است عملاً امکان استفاده از این فضای بزرگ از مراجعه‌کنندگان به این دو مرکز سلب شده و آنان به ناچار اتومبیل‌های خود را درب پارکینگ و منازل مردم پارک می‌کنند که این امر آسایش و آرامش اهالی را سلب کرده است. از مسئولین ذیربط تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
از تماس‌های اهالی خیابان شهید سروان ابراهیم بیدی
*می‌خواستیم از زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی اعضای شورای اسلامی روستایی مهماندوست دامغان در تصویب و اجرای جدول‌کشی این روستا قدردانی کنیم.
جمعی از ساکنین روستا
* 6 سال قبل قرار بود مسیر جاده اهواز- مسجد سلیمان تغییر پیدا کند ولی متاسفانه این طرح متوقف شد و درحال حاضر شاهد تصادف‌های مرگبار در این جاده هستیم. در ضمن جاده نیز مجهز به دوربین نیست و هیچ تخلفی ثبت و پیگیری نمی‌شود.
7163---0916
* برای رانندگانی که از شرق به غرب خیابان پیروزی در حرکت هستند برای دسترسی به بزرگراه امام علی(ع) به سمت جنوب تنها از طریق دور زدن در خیابان پیروزی امکان‌پذیر است که ترافیک سنگینی را به وجود آورده در صورتی که در بزرگراه امام علی(ع) این دوربرگردان کنار پل صفا به صورت مهندسی شده ساخته شده ولی جلوی آن بلوک سیمانی گذاشته‌اند و مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد. چرا باید در طول شبانه‌روز اعصاب بسیاری از شهروندان تهرانی در ترافیک این منطقه آسیب ببیند و هزاران لیتر بنزین بی‌جهت مصرف بشود.
یک شهروند تهرانی
* در تاریخ 93/8/20 آقای شمس اردکانی سخنگوی طرح کارت انرژي به جای یارانه از 40 میلیون ایرانی با تعبیر صدقه یاد کرد و دولت قبل را به خاطر پرداخت یارانه به همه مورد انتقاد قرار داد. البته در این دولت بارها شاهد توهین به مردم بوده‌ایم. ولی اگر دولت تدبیر در گفتار خود صادق است چرا یارانه ثروتمندان را قطع نمی‌کند؟ آیا از ریزش رای گروه خود نگران است؟
0929---0919