kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۷۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
رئیس رسانه ملی:

تولید سریال با محوریت وعده صادق در دستور کار است(اخبار ادبی و هنری)

پیمان جبلی درخصوص اقدام سازمان صداوسيما برای تولید مجموعه‌هایی با موضوع عملیات «وعده صادق» توضیح داد.




رئیس سازمان صداوسيما در این‌باره گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشورمان و جبهه مقاومت‌، سراسر دستاورد بود و رسانه ملی از لحظه اول این عملیات، پوشش گسترده داشت و ۱۴ ساعت پوشش زنده در عملیات «وعده صادق» داشتیم.
رئیس رسانه ملی گفت: تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار سازمان صداوسيما قرار گرفته است و آماده فعالیت با برنامه‌سازان در این حوزه هستیم.
جبلی افزود: در زمینه عملیات تحقیرآمیز رژیم صهیونیستی نیز روایت اول را رسانه ملی داشت تا جایی که موجب اختلاف در بین وزرای کابینه رژیم صهیونیستی شد.
جبلی در همین رابطه اظهار داشت: به نظر می‌رسد که رسانه ملی در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان باعث تغییر معادلات رسانه‌ای رژیم صهیونیستی شد و اين‌بار ما سوار بر این موج رسانه‌ای علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بودیم و توانستیم جریان‌سازی کنیم برعلیه صهیونیست‌ها.
وی گفت: بنا داریم که هم در قالب فیلم‌های مستند و در قالب‌های نمایشی و برنامه‌های تحلیلی دستاوردهای این عملیات پیروزمندانه را برای مردم تبیین کنیم.
رئیس رسانه ملی در پایان گفت امیدواریم که هر نهاد‌، ارگان، فعال رسانه‌ای‌، برنامه‌ساز و افرادی که علاقه‌مند به کار در این حوزه هستند، ما آمادگی لازم را داریم که با آنها همکاری و حمایت‌شان کنیم تا دست آوردهای بزرگ عملیات وعده صادق برای مردم و مخاطبان ما به تصویر کشیده شود.