kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* عملیات غرورآفرین عاشورا و آزادسازی منطقه جرف‌الصخر که به همت رزمندگان اسلام و مدیریت سردار اسلام سلیمانی عزیز رقم خورد واقعاً دل همه عاشقان اسلام را شاد کرد.
2315---0914
* با تصویب طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی صدای ناله شیطان بزرگ از رسانه‌های وابسته درآمد هر چیزی که دشمن را عصبانی کند به حال کشور و مردم مفید خواهد بود.
6775---0912
* آقای روحانی در زنجان گفت: یکی از درسهای عاشورا مذاکره و تعامل است. و اگر مراد، معنی اصطلاحی تعامل باشد بدین معنی است که هر دو طرف قسمتی از حق و اصول خود را کنار بگذارند حال بفرمایید امام حسین(ع) با یزید که کدخدای فاسد زمان بود کنار آمد؟! آیا امام ذره‌ای از اصول خود کوتاه آمد؟ امام حسین(ع) در مذاکره با ابن سعد نیز فقط از او خواستند که از فرمان عبیدالله و یزید سرپیچی کند.
9181---0912 و احمدی- تهران
* این جمله آقای هاشمی که گفته اگر ببینم افراد ناصالح برای ریاست مجلس خبرگان نامزد می‌شوند به صحنه می‌آیم توهین به شورای محترم نگهبان است که صلاحیت‌ها را برای ورود به مجلس خبرگان بررسی می‌کند. در ضمن توهین به تک‌تک اعضاء محترم این شورا محسوب می‌شود، چگونه ایشان صاحبان اجتهاد و فقاهت را افراد ناصالح معرفی کرده است؟
7345---0912
* در خبرها از ملاقات مسئولین دولتی با یکی از حامیان فتنه در قم که جامعه مدرسین حوزه از او سلب صلاحیت کرده گزارش شده بود. پیشنهاد می‌کنم سری هم به خانواده معدومین و سلطنت‌طلبان و... هم بزنند. چرا که گویا دغدغه‌ای برای مردم ندارند جز سیاسی کاری! و مردم هم که الحمدلله مشکلی ندارند تورم کاهش یافته بیکاری تک رقمی شده، مشکل ازدواج حل شده و...!
پیش‌بهار
* یک سؤال: چرا امام حسین(ع) در کربلا برای برداشته شدن تحریم آب بازی برد-برد را با دشمن شروع نکرد و امتیاز نداد و راه مقاومت را در پیش گرفت؟
8619---0913
* این روشی را که بعضی‌ها برای خارج کردن سران فتنه از حبس دنبال می‌کنند موجب پر رویی و دهن‌کجی خیلی از مجرمان و قانون‌شکنان خواهد شد. چرا بجای این کار بر اجرای قانون در جامعه برای هر کس که می‌خواهد باشد تأکید نمی‌کنند. از روی خیرخواهی عرض می‌کنم که از طریق اجرای قانون زودتر به خواسته خود می‌رسند.
4897---0912 و 8220---0912
* همه ایرانیان به داشتن حاج قاسم سلیمانی مباهات و افتخار می‌کنند. وقتی عکس حاج قاسم و همراهانشان را در کیهان همراه رزمندگان عراقی را دیدم و اینکه دیگر مبارزان تصاویرشان نامشخص بود و فقط تصویر حاج قاسم مشخص بود ناخودآگاه به فکرم خطور کردکه ایشان خیلی وقت است خود را برای شهادت آماده کرده است. خداوند توفیق حضور در رکاب امام زمان(ع) را در دوره ظهور به او بدهد.
ابوذر محمدی از زنجان
* چه قدر بی‌حیایی می‌خواهد که سایت روزنامه شرق «تورهای تعطیلات آبان ماه» را تبلیغ می‌کند! یعنی به طور آشکار مردم را دعوت می‌کند در روزهای تاسوعا و عاشورابه تور وتفریح بروند.
2417---0915
* برای همه این سؤال مطرح است که چرا آمریکا و اروپایی‌ها فرزندان مسئولین کشور را به راحتی می‌پذیرند. لطفاً در مورد دلیل این موضوع مردم را روشن کنید.
2754---0912
* حال که ماجرای وکیل 32 میلیاردی بر همگان معلوم شده می‌توان به علت مخالفت کانون وکلای دادگستری با لایحه جامع وکالت پی برد.
9284---0910
* با وجودی که دولت مدعی است از رکود خارج شده چطور می‌خواهد 250 هزار تن «ریل» از هندوستان وارد کند؟ در صورتی که «ریل» ساخت داخل هم با کیفیت‌تر است، هم ایجاد اشتغال می‌کند، هم به صنعت فلزات کشور رونق می‌دهد واز خروج ارز جلوگیری می‌کند.
احمدزاده
* از رئیس جمهور و نمایندگان  مجلس خواهشمندم تدبیری کنند و جلوی بخشنامه‌های معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری که گویا هدفی جز بیکار کردن نیروهای زحمتکش قراردادی که عموماً مجرب وتحصیل کرده می‌باشند را گرفته و از نگرانی این قشر که از طبقه کم درآمد جامعه‌اند، بکاهد.
رضایی
* برای دریافت بلیط پرواز ساری- بندرعباس مراجعه کردم قیمت را 207 هزار و 500 تومان اعلام کردند وقتی پس از تأمل برای خرید اقدام کردم قیمت همان پرواز را به 260 هزار و 500 تومان رساندند. وقتی علت را پرسیدم، گفتند قیمت شناور است! مسئولین امر به ما توضیح بدهند که ماجرا چیست؟!
3893---0911
* چرا وزیر محترم راه و شهرسازی درباره افزایش 3 برابری قیمت بلیط قطار پاسخگو نیست؟
4659---0938
* منطقه ذوالفقاری چهل متری خیابان مهر 9، آبادان فاقد آسفالت و روشنایی است. این امر باعث مشکلات زیادی برای اهالی شده است. از مسئولین امر انتظار حل مشکلات یاد شده را دارم.
2093---0916
* دولت چه تسهیلاتی برای استخدام جوانانی که با مدارک عالی تحصیلی بیش از دو دهه به دنبال کارند و نتواسته‌اند استخدام شوند فراهم نموده است؟
8951---0937
* مدتی است که مسئله تفکیک آقایان و خانم‌ها در اتوبوسهای شرکت واحد به طور عموم و به ویژه در خط بهارستان- افسریه رعایت نمی‌شود. به 1888 و روابط عمومی واحد بازرسی شهرداری هم زنگ زدم ولی نتیجه‌ای حاصل نشد. چه کسی پاسخگو است؟
8068---0912
*مستمری‌بگیر آموزش و پرورش هستم هفتصدهزار تومان می‌گیرم نمی‌دانم اقساط خود را پرداخت کنم یا شهریه فرزندانم را بدهم یا خرج تغدیه‌شان کنم! تورم و گرانی هم که بیداد می‌کند. چه کسی به وضعیت ما رسیدگی می‌کند؟
8451---0918
*از وزارت راه و شهرسازی و اداره کل استان خراسان رضوی و سبزوار درخواست می‌شود نسبت به احداث راه چهار روستای جوزقه، باغشجرد، راوخ و عباس‌آباد از مسیر نوروزی به دوراهی آبروان مساعدت نمایند. با این کار مسیرکنونی این 4 روستا 20 کیلومتر به جاده اصلی نزدیکتر شده و نیاز به دور قمری زدن این روستاها نیست.
اعضای شورای اسلامی روستاهای راوخ- جوزقه- باغشجرد- عباس‌آباد- نوروزی
*عوارض بزرگراه مشهد- باغچه از اول تابستان با شیب ملایم دو برابر شد و حال که فصل درس و بحث آغاز شده و زائران نسبت به تابستان کاهش یافته‌اند دوباره قیمت‌ها به حال قبل برگشت. این هم خدمات وزارت راه به زائران امام رضا(ع)! آیا کسی هست که پی‌گیر این تخلفات باشد؟!
4162---0935
*شرکت ایران خودرو در بهمن ماه سال گذشته اقدام به پیش‌‌فروش خودرو دنا با تاریخ تحویل تیرماه امسال کرد. ولی تا الان که در آبان‌ ماه هستیم خبری از تحویل خودرو نشده است در ضمن قیمت نهایی خودرو نیز اعلام نمی‌شود که ما تکلیف خودمان را بدانیم.
9445---0912
*چرا محله خلیج‌فارس شماره 2 منطقه 18 با وسعت و جمعیت زیاد هنوز کلانتری ندارد؟
1057---0919
*حدود 5 سال قبل سهام اعتباری موسسه «توسعه» را خریدم. از آن زمان تاکنون موسسه فوق نه سودی پرداخت کرده نه سهام خریداری شده قابل خرید و فروش است و کسی هم پاسخگو نیست. چرا نظارتی براین قبیل شرکت‌ها و موسسات نیست.
0104---0912
*از دولت تدبیر انتظار می‌رود نگاه صنعتی به استان لرستان داشته باشند تا شاهد کاهش بیکاری دراین استان باشیم. متاسفانه برخی استان‌ها کاملا صنعتی‌اند و برخی استان‌ها مثل لرستان از صنعت تهی‌اند.
0685---0916