kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۷۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
اظهار نظر عجیب تیمور غیاثی

کم فروشی عامل ناکامی دوومیدانی در اینچئون بود!

مدیر تیم‌های ملی، کم فروشی برخی از ورزشکاران را یکی از عوامل ناکامی دوومیدانی ایران در اینچئون عنوان کرد وگفت: به نظرم برخی از ورزشکاران ما اشباع شده‌اند و ما نباید هر آنچه که ورزشکار خواست را انجام دهیم.


تیمور غیاثی درباره نتایج ضعیف دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون به مواردی اشاره کرده که گزیده‌ای از صحبت‌هایش در ادامه می‌آید:
* پیش‌بینی که فدراسیون انجام داده بود و به وزارت ورزش و جوانان نیز اعلام کرده بود، کسب سه یا چهار مدال بود که این اتفاق نیفتاد و حتی این موضوع مستند هم وجود دارد.
* اگر ورزشکاران رکوردهایی را که داشتند در این رقابت‌ها تکرار می‌کردند همه آنها شانس مدال بودند و این نشان می‌دهد‌ که ما خوب کارشناسی کرده بودیم و رکوردهای ورودی خوبی گذاشته بودیم.
* به نظر من کم‌فروشی برخی از نفرات ما در اینچئون باعث نتیجه‌ نگرفتن تیم دوومیدانی شد. عده‌ای از بچه‌ها عرق ملی نداشتند و تمام تلاش خودشان را برای موفقیت انجام ندادند. ما اینجا کاری نمی‌توانیم بکنیم، کارهایی که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم و وجدانمان راحت است. ورزشکاران ما اکثرا مادی شدند و عشق به پیراهن کشورشان را از دست دادند. هرچقدر به ورزشکاران پول می‌دهیم، می‌گویند کم است و راضی نیستند. تمام مسئولین این وظیفه را دارند تا در مورد کم‌کاری ورزشکاران پیگیری کنند. یک ورزشکار نباید در میادین بین‌المللی در جا بزند.