kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

آمادگی پایانه مرزی مهران برای ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات

مدیرپایانه مرزی مهران از آمادگی لازم برای سرویس‌دهی و خدمات‌دهی به زائران عتبات عالیات در ایام محرم وصفر در این مرز بین‌المللی خبرداد.


به گزارش ایرنا از ایلام، اسد محمدی افزود: خدمات مطلوب به زائران در این مرز درقالب کاروان‌های زیرپوش سازمان حج و زیارت انجام و هیچ خدماتی به زوار انفرادی ارائه نمی‌شود.
وی با بیان اینکه تردد زائران عتبات به‌صورت انفرادی از مرز بین‌المللی مهران ممنوع است، تاکید کرد: زائرانی که ازطریق کاروان‌های حج و زیارت به اماکن مقدس درکشور عراق مشرف می‌شوند، از خدمات پایانه مرزی مهران برخوردار هستند.
محمدی با تاکید بر اینکه امکان صدور ویزا برای زائران عتبات عالیات درمهران وجود ندارد، اظهارکرد: زائران باید پیش از عزیمت به این منطقه مرزی، نسبت به اخذ ویزای سفر در قالب کاروان‌ها، اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: زائران برای سفر به
عتبات عالیات بصورت انفرادی به مرز بین‌‌‌المللی مهران مراجعه نکنند چون براساس هماهنگی‌های انجام شده و دستور مقامات مسئول، اجازه خروج به این افراد داده نمی‌شود.
محمدی یادآور شد: هم اکنون 18 گیت ورود و خروج درپایانه مرزی مهران برای ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات فعال است و در صورت افزایش حجم مسافران و برای جلوگیری از بروز مشکلات، چند گیت فرعی نیز به این تعداد اضافه
می‌شود.