kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
سرتیپ سلامی:

ایران به مهم‌ترین اداره کننده منطقه تبدیل شده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا از بازیگر اصلی منطقه به یک حاشیه‌نشین تبدیل و به جای آن ایران اسلامی با تدابیر رهبر معظم انقلاب به مهم‌ترین


اداره کننده این منطقه حساس تبدیل شده است.
سرتیپ حسین سلامی در سومین روز کنگره ملی 2 هزار و 500 شهید و سردار شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: امروز شرق مدیترانه به عنوان خط مقدم ایران است و ایران به یک ترمینال جهانی در عرصه سیاست تبدیل شده و رفت و آمدهای متعدد مسئولان سطح بالای سیاسی کشورهای دنیا به تهران دلیل این ادعاست.
وی تصریح کرد: همه این موفقیت‌ها ثمره جانفشانی شهدا و ایثارگران ما در دوران هشت سال دفاع مقدس است و امروز فلسطین، یمن، عراق و افغانستان از ثمره این مجاهدتها بهره‌مند شده‌اند.
سلامی گفت: در جنگ غزه، برای نخستین بار در تاریخ، تمام سرزمین‌های اشغالی زیر پوشش آتش موشک و سلاح‌های مقاومت فلسطین و حزب‌الله قرار گرفت.
وی اضافه کرد: هیچ ترسی از قدرت‌های بین‌المللی نداریم و تحت هدایت رهبر فرزانه انقلاب در مقابل زیاده‌خواهی آنان قدرت خود را آرایش داده‌ایم.
سلامی اظهار کرد: در طول تاریخ، مستکبران هر گاه احساس کردند قدرت نو پدید با منافع آنها در تضاد است برای براندازی آن تلاش کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به عنوان قدرت نوپدید جهان مقابل زیاده‌خواهی قدرت‌های بزرگ ایستاده است، تصریح کرد: دشمنان در بیش از سه دهه گذشته، تمام توان و امکانات خود را برای مقابله با قدرت معنوی جمهوی اسلامی ایران به میدان آورده‌اند.
سلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران همه این توطئه‌ها و برنامه‌ها را خنثی کرده است و با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد.