kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز



* ضایعه از دست رفتن عالمی بزرگوار، مجاهدی نستوه و ولایتمدار واقعی و انقلابی یعنی آیت‌الله مهدوی‌کنی همه ما را اندوهگین و متاثر ساخت. امیدواریم خلأ وجودی چنین بزرگواران و استوانه‌های فضیلت با عنایت‌های خداوند پر بشود. رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار تسلیت می‌گوییم.
7465---0917 و 8455---0912 و
 4178---0936، 7250---0919
* یار دیرین امام و رهبری عمری تقوی پیشه و باعزت به دیار باقی شتافت. برای آن دسته از خواص انقلاب ناراحت هستیم که با جناح و حزب‌بازی برای عاقبت خود مشکل درست کردند. در ضمن باعث اذیت نظام و مردم نیز شدند.
4341---0913
* مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی عالم وارسته‌ای بود که تا پایان عمر خویش به نظام و رهبری وفادار ماند و چنین بزرگ مردی طبیعی است که عاقبت خواص رفوزه‌ای را پیدا نکند که منافع خانوادگی و فرزندانشان را بر انقلاب ترجیح دادند او هیچ‌گاه  فریفته قدرت و ثروت دنیا نشد.
1713---0915
* از مواضع قاطع آیت‌الله آملی لاریجانی در برابر فتنه‌گران تقدیر و تشکر می‌کنم که نظر مردم را بازگو فرمودند. انتظار می‌رود با این روزنامه‌های اجاره‌ای و زنجیره‌ای که به پایگاه دشمن برای احیای فتنه تبدیل شده‌اند برخورد لازم را بنمایند.
یک هموطن
* عدم مخالفت آقای رئیس‌جمهور از سوت و کف هنگام سخنرانی‌شان در شهرستان زنجان با دو روز عزای عمومی اعلام شده از سوی ایشان به مناسبت درگذشت عالم ربانی و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی سازگاری ندارد. بیاییم معتقد و پایبند به الزامات آن چیزهایی باشیم که گفته‌ایم.
2815---0937
* آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند امام حسین(ع) توبه حر را پذیرفت. بنویسید ولی ما مردم از سران فتنه توبه‌ای ندیده‌ایم. در ضمن عذرخواهی حر تا حدی است که اولین مبارز و شهید راه ولایت می‌شود. سران فتنه یک توبه خشک و خالی هم نکرده‌اند.
4073---0910
* وزیر معزول علوم هنگام استیضاح خود گفت که بورسیه‌های گذشته مشکلی ندارند و به دلیل این موضوع استیضاح نشده است پس چرا آقایان دولتی‌ها بازی با افکار عمومی را رها نمی‌کنند.
4199---0911
* این گفته آقای رئیس‌جمهور را هرگز فراموش نمی‌‌کنیم که گفتند آمار واقعی آن چیزی است که در سبد زندگی مردم دیده می‌شود حال خودشان بروند از مردم بپرسند آیا این آمارهایی که از کاهش تورم ارائه می‌دهند در زندگی‌شان دیده می‌شود؟
4331---0914
* در هر گوشه و کناری که بلندگو دست آقای رئیس‌جمهور می‌افتد از جفایی که در استیضاح علامه دهری به نام دکتر فرجی‌دانا روا داشته شده داد سخن می‌دهد! از آقای رئیس‌جمهور خواهش می‌کنم به جای این همه حرف‌های تاریخ مصرف گذشته به فکر من جوانی باشند که نمی‌توانم به یک شغل مناسب، ازدواج و مسکن حتی فکر کنم.
روشن
* از قوه قضائیه می‌خواهیم به عنوان مدعی‌العموم در قضیه اسیدپاشی‌های شهر اصفهان ورود پیدا کرده و با کسانی که امنیت جامعه را به بازی گرفته‌اند تا آمران به معروف و ناهیان از منکر را لکه‌دار کنند به شدت برخورد بکند و عاملین را به اشد مجازات برساند.
9181---0912 و 1442---0913
* عربستان سعودی قبل از اعلام حکم اعدام آیت‌الله باقر‌ النمر، وزیر خارجه‌اش را به میدان فرستاد تا با اتهام‌زنی به ایران افکار عمومی جهان اسلام را منحرف کند. گویا  حاکمان وهابی جنایتکار حجاز، مردم را مانند خود پنداشته‌اند.
2731---0913
* اسم بردن از افرادی که اتهام مالی دارند با حروف الفبا به دلیل ثابت نشدن جرم آنان طبق قانون کار صحیحی می‌باشد ولی در مورد بورسیه شدن خانواده دولتی‌ها در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دیگر معنا ندارد که حرف اول نام خانوادگی آنها درج بشود.
صادق‌زاده
* ضمن تشکر از گردانندگان شبکه افق به خاطر بخش مستندهای فاخر از این شبکه درخواست داریم فیلم‌های جشنواره عمار مثل فیلم لکه را به نمایش بگذارند.
3306---0912
* با تشکر از دولت محترم، ما کاهش تورم کیف پولمان را به وضوح احساس می‌کنیم!
3682---0917
* بانک‌ها کاری به بدهکاران میلیاردی ندارند. زورشان فقط به کشاورز بیچاره‌ای رسیده که دو میلیون وام گرفته و چون نتوانسته 100 هزار تومان این مبلغ را سر موعد بپردازد از گرفتن وام مجدد محرومش کرده‌اند.
6966---0930
* مسافران قطار مشهد - ساری با تاریخ حرکت در 26 مهرماه را در هنگام وقت نماز صبح به دلیل خراب شدن یکی از واگن‌ها بصورت فشرده در داخل رستوران قطار جای دادند. حال که قیمت بلیت قطار را چند برابر کرده‌اند حداقل برای کرامت مسافرین، ارزش قائل باشند.
4367---0911
* چرا دولت تدبیر برای اماکن قلیان‌کشی که به جز بیماری و بی‌هویت کردن جوانان نقش دیگری ندارد، فکری نمی‌کند؟
6858---0919
* از مسئولین امر انتظار می‌رود مشکل حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش خراسان رضوی را مرتفع نمایند. به علت اینکه مقرری ماه اول آنها توسط دولت به صندوق بازنشستگی واریز نگردیده از سال 88 تاکنون حقوق آنها دچار مشکل شده است.
سیدرضا حسینی‌نژاد
* بیمه طلایی فرهنگیان در سال جاری به بیمه آتیه‌سازان واگذار گردیده و نارضایتی فراوانی را به وجود آورده است. اولا هزینه دندان‌پزشکی حذف شده ثانیا هزینه‌های درمان را با تاخیر طولانی مدت پرداخت می‌کنند ثالثا تعداد اندکی از مراکز درمانی را طرف قرارداد خود کرده است فرهنگیان با این مشکلات عدیده چه کار باید بکنند؟
9171---0915
* شهرستان سیروان از توابع ایلام پلیس+10 ندارد. شهروندان برای کارهایی مثل گرفتن گذرنامه، دفترچه آماده به خدمت و... باید به مرکز استان (ایلام) مراجعه کنند. این کار هزینه زیادی روی دست آنان می‌گذارد.
1607---0918