kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

اخبار کوتاه از فوتبال

انتقاد افشارزاده از برنامه‌های تیم ملی
مدیرعامل استقلال می‌گوید تعطیلی یک لیگ نهایتا 20 الی 30 روز است و در هیچ جای دنیا لیگ به مدت 50 روز تعطیل نمی‌شود. بهرام افشارزاده درباره خستگی ملی‌پوشان استقلال گفت: قلعه‌نویی حق دارد که از این وضعیت ناراحت باشد. ما بازیکنان را سالم می‌دهیم و مجروح تحویل می‌گیریم. باشگاه در این میان چه گناهی کرده است؟ هیچ جای دنیا لیگ را 50 روز تعطیل نمی‌کنند. نهایت تعطیلی یک لیگ بیست الی یک ماه است نه 50 روز. این تعطیل کردن‌ها به همه تیم‌ها آسیب می‌زند و باید به حال آن فکری شود.

انتقادات تازه مایلی‌کهن از شرایط فوتبال ایران
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در اظهاراتی عجیب و جالب توجه بر وجود رمال و جادوگر در فوتبال ایران تاکید کرد. محمد مایلی‌کهن در حاشیه جلسه کانون مربیان ایران درباره شایعه حضور رمال‌ها و جادوگرها در فوتبال ایران که این روزها بیش از هر زمانی مطرح می‌شود گفت: این مسائل را که می‌گویند در همه جای دنیا وجود دارد. در ایران هم برای ما ثابت شده است که بعضی‌ها این کارها را می‌کنند. اتفاقا رئیس و رابط رمال‌ها کسی بود که الان به عنوان نماینده یکی از آقایان امورات را انجام می‌دهد و ابتدای نامش هم ب-د است. مایلی‌کهن در ادامه درباره نتایج تیم امید و سرنوشت نلو وینگادا گفت: اکنون ممکن است اتفاقاتی در تیم امید بیفتد اما سوال این است که آیا اتفاقات قبلی خوب بود؟ اصلا خود وینگادا چطور به ایران آمد؟ در مباحث اخیر همه هجمه‌ها به سمت تیم ملی جوانان است و آن وقت برنامه‌ای مثل 90 هم به اینها دامن می‌زند.به گزارش ایسنا، مایلی‌کهن که پیش از این با انتقاد از برنامه 90 مجری این برنامه را با عنوان «کی‌روشی‌پور» خطاب کرده بود، بار دیگر از این لفظ استفاده کرد و در ادامه با انتقاد از کارلوس کی‌روش گفت: پس از اردوی تیم ملی، کی‌روش به آفریقای جنوبی رفته است تا اردوی بعدی را تعیین کند. این مسئله به مربی چه ارتباطی دارد؟ من می‌دانم که دختر و داماد او در آفریقای‌جنوبی ساکنند. کی‌روش وظیفه دارد از امکاناتی که برایش فراهم می‌شود استفاده کند اما او همه امور را خودش انجام می‌دهد. تکلیف سرپرست تیم ملی چه شد؟ سرپرست باید به همه امور آشنا و اساسا به تیم ملی حاکم باشد اما کی‌روش هر کسی را که دلش می‌خواهد می‌گذارد. همین طور می‌گویند که او باید یک مربی ایرانی را به کار بگیرد. مگر مارکار آقاجانیان خارجی است؟

پایان کار قنبرپور در تیم نوجوانان
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از پایان فعالیت کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران خبر داد. آیت‌اللهی گفت: پس از بررسی عملکرد و وضعیت تیم‌های ملی پایه در مرحله اول بررسی‌هایمان در کمیته فنی، تصمیم بر پایان فعالیت کادرفنی تیم نوجوانان گرفته شد. لازم به یادآوری است سرمربیگری تیم نوجوانان با قنبرپور بود.

جزئیات حضور کی‌روش در مالزی
سرمربی تیم ملی کشورمان در جلسه بررسی عملکرد فنی تیم‌های آسیایی در جام جهانی ۲۰۱۴ در مالزی حاضر می‌شود. این کارگاه آموزشی در تاریخ 8 آبان و با حضور مسئول مطالعات فنی فیفا و به منظور ارائه گزارشات فنی رقابت‌های جام جهانی برزیل در حضور مربیان تیم‌های آسیایی برگزار می‌شود. در این جلسات مربیان تیم‌های کره‌جنوبی، استرالیا، ژاپن و کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان حضور دارند.

مشکل بزرگ پرسپولیس برابرسایپا
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید امیدوار است در بازی برابر سایپا بازیکنان جوان تیمش بتوانند جای خالی مصدومان و محرومان را پر کنند.حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا  در این باره گفت: سایپا تیم جوان و خوبی است که نتایج قابل قبولی گرفته است. ما تلاش می‌کنیم که بازی خوبی برابر این تیم انجام دهیم هرچند مشکل بسیار بزرگی داریم که حل کردنش کمی سخت است.وی ادامه داد: از فهرست 18 نفره ما 8 نفر مصدوم و محروم هستند که متاسفانه امروز دو نفر به آن اضافه شدند. محمد نوری به خاطر مشکل آپاندیس که پزشکان این حرف را زده‌اند و هادی نوروزی به خاطر کشیدگی عضله ما را همراهی نمی‌کنند. ماهینی، رضا نوروزی، علی‌عسگر و دغاغله هم از قبل مصدوم بودند و رضا حقیقی سه اخطاره است. امیدوارم جوان‌هایی که جایگزین آن‌ها می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشند.

ماهینی و عشوری به تراکتورسازی پیوستند
مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس و هافبک تیم فوتبال ذوب آهن به صورت رسمی به تراکتورسازی پیوستند.به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، حسین ماهینی و سینا عشوری دیروز به صورت رسمی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوستند.