kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
بدرقه جمیله بوپاشا برگزار شد

بانوی مبارز الجزایر از پاي‌بندي ايرانيان به ارزش‌هاي انقلابی تجليل كرد

مراسم بدرقه جميله بوپاشا، بانوي مبارز الجزايري كه چند روزي را ميهمان رسانه ملي در ايران بود، با حضور جمعي از مديران صدا‌وسيما برگزار شد.


جميله بوپاشا در مراسم بدرقه‌اي كه رسانه ملي براي وي برگزار كرد ضمن تشكر از ميهمان‌نوازي مديران صدا و سيما، مردم و مسئولان جمهوري اسلامي از پاي‌بندي مردم ايران به نظام جمهوري اسلامي، قدرداني كرد.
وي گفت: در كنار ميهمان‌نوازي و رفتار گرم ايرانيان، ايران به ويژه تهران را بسيار زيبا ديدم  و پيشرفت‌هاي علمي و فني در اين كشور كاملا مشهود است.
وي به ملاقات‎هايي كه با زنان فرهيخته و مبارز ايران داشت اشاره كرد و گفت: زنان ايراني مانند زنان مبارز الجزاير در دوران انقلاب و جنگ، مبارزات ارزشمندي را در برابر ظالمان داشته‌اند كه مرور اين مبارزات براي من جالب توجه بود.
وي احساسش از زيارت بارگاه امام رضا (ع) را بيان كرد و گفت: در اين زيارت حالات معنوي خاصي به من دست داد كه در پي آن از اطمينان خاطر و آرامش وصف‌ناپذيري برخوردار شدم.
خانم بوپاشا افزود: رسانه‌هاي غربي تلاش مي‌كنند واقعيات جمهوري اسلامي را به گونه‌اي ديگر منعكس كنند، اما در اين سفر از نزديك با واقعيت‌هاي انقلاب اسلامي آشنا شدم و دريافتم تا چه حد هجمه‌هاي تبليغي عليه اين كشور در رسانه‌هاي غربي وجود دارد.
وي در پايان اين سفر براي مردم و مسئولان ايراني شادكامي و موفقيت آرزو كرد.