kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
سیده زهرا حسینی، راوی کتاب «دا»:

مخالف‌خوان‌ها می‌خواهند در دفاع ‌مقدس انحراف ایجاد کنند(اخبار ادبی و هنری)

راوی کتاب «دا» گفت: متأسفانه یک مسائلی توی این ادبیات و بعد از جنگ به وجود آمد که یک چیزهایی را برجسته کردند که واقعیت نداشت و چیزهایی را که واقعیت داشت را متأسفانه نادیده گرفتند.


سیده زهرا حسینی در بخشی از گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خیلی عالی است که کتاب‌های خیلی مختلفی در رابطه با دفاع مقدس چاپ و در اختیار مردم قرار داده می‌شود. اما یک مسئله مهم دیگری که باید مدنظر قرار بگیرد، مخصوصاً مسئولان فرهنگی مملکت خیلی باید مراقب باشند، این است که متأسفانه یک عده آدم‌هایی که همیشه ساز مخالف زده‌اند و سعی کرده‌اند خدشه‌ای به این انقلاب وارد کنند، الان هم با جعل بعضی از مسائل، می‌خواهند انحرافاتی را در دفاع مقدس ایجاد کنند. یعنی می‌خواهند ضدجنگ عمل کنند. دفاع مقدس را لوث کنند افرادی که در جبهه‌ها زحمت کشیده‌اند، جانشان را فدا کردند آنها را لوث کردند که متأسفانه این دارد، شکل می‌گیرد.
وی تصریح کرد: حتی برخی از این کتاب‌ها چاپ شده است، اعتراض هم کردیم و امیدوارم که این‌قدر مسئولان ما اهمیت دهند و جلوی این مسائل ضد دفاع مقدسی را بگیرند و اجازه ندهند آدم‌هایی که با نیت‌های شیطانی این کارها را می‌کنند. حالا بعضاً هم نادان هستند و از روی غرض نیست بلکه از روی نادانی است، جلوی اینها گرفته شود و اجازه ندهند که خدشه‌ای به دفاع مقدس ما ان‌شاءالله وارد شود.