kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* همزمان با آغاز حملات هوایی آمریکا، دول عربی، انگلیس و فرانسه به فضای سوریه و عراق نه تنها تحرکات داعش کاهش نیافته بلکه به مراتب افزایش یافته است. این شبیه همان است که پس از اشغال افغانستان و سرنگونی به ظاهر طالبان کشت مواد مخدر در افغانستان 40 برابر شد. در واقع آمریکایی‌ها دارند مانع سرکوب داعش می‌شوند و به یاری داعش آمده‌اند.
رضا معیری‌زاده
* اطاعت کورکورانه برخی از کشورها از سیاست آمریکا نتیجه‌اش این شد که سه سال و اندی به حمایت از داعش برخاسته و کلی جنایت در سوریه و عراق به بار آوردند و حالا همان کشورها از آن جمله شرکای اروپایی و کشورهای مرتجع عربی و بویژه ترکیه اشتباهات خود را این بار تحت عنوان ضد داعش و باز هم با خیانت‌هایی علیه مردم مظلوم و بی‌گناه این کشورها مرتکب می‌شوند بدون آنکه عواقب شوم آن را در نظر داشته باشند.
سرابی
* پیشنهاد می‌کنیم کیهان پیشتاز کمپین «توافق نکردن بهتر از توافق بد است» بشود.
0155---0913
* ملت قهرمان ایران با جواب غیر مستقیم و ضعیف رئیس دولت و وزیر خارجه کشورمان به زیاده‌گویی‌های نخست‌وزیر هتاک انگلیس آرام نمی‌گیرد. منتظر جواب قاطع و محکم‌تر از سوی آقای رئیس جمهور هستیم. در ضمن باید گفت از بریتانیای کبیر چیزی باقی نمانده است که این قدر ملاحظه‌اش را می‌کنید.
علیمردانی
* ربط دادن مذاکرات هسته‌ای به سیاست داخلی توسط آقای ظریف به نظرم چیزی جز التماس نبود.
پاک‌نژاد- قم
* رئیس دیپلماسی کشور سال گذشته در سخنرانی خود در یکی از دانشگاهها قدرت حمله هوایی آمریکا را به رخ ایرانیان کشید. امسال هم در جمع اعضای شورای روابط خارجی آمریکا منافع حزبی و گروهی و پیروز شدن در انتخابات مجلس آینده را بر منافع ملی ترجیح داده است. آیا قرار است این آقایان هر سال یک کار نابجا انجام بدهند و به کشور و نظام هزینه تحمیل کنند؟
8856---0912
* آیا به نظر آقای هاشمی استیضاح و سؤال از وزرا به خاطر پست دادن به فتنه‌گران انتقام از مردم است ولی توصیه به نیک آهنگ کوثر و وزیر خزانه‌داری آمریکا برای تحریم و فشار بیشتر به ملت ایران انتقام از مردم نیست؟
صابری
* ان‌شاءالله سوره نصر را در ظهور مولایمان قرائت می‌کنیم. واقعاً انسان متحیر می‌شود رأی 75 درصدی رئیس جمهور و حضور 85 درصدی در انتخابات 88 مصداق سوره نصر نمی‌شود ولی رأی حدود 51 درصدی با میزان مشارکت 65 درصدی مصداق سوره نصر قرار می‌گیرد! این یعنی تفسیر به رأی!
5530---0936
* کار داور کره‌ای در بازی کبدی تیم خواهران ایرانی، برای حفظ حرمت زن مسلمان، بسیار زیبا و عبرت‌انگیز بود. البته نه برای برخی مسئولین بی‌توجه به فرهنگ دینی و حامی فتنه.
8895---0919
* حکم ضعیف دادگاه در خصوص سازندگان کلیپ هپی آن هم در مورد قضیه‌ای که جنبه عمومی پیدا کرده نوعی تشویق ترویج دهندگان فساد می‌باشد.
0986---0937
* اعلام رشد 4/6 درصدی اقتصاد کشور آن هم در این شرایط رکود و بدون هیچ نشانه اقتصادی قابل توجه باور کردنی نیست. نکند مسئولین خواسته و آرزوی خویش را به صورت خبر بیان کرده‌اند.
3665---0912
* آقای رئیس جمهور گفته‌اند به روستائیان وام کم بهره داده شود به عنوان یک کشاورز در خطه شمال کشور عرض می‌کنم دولت همین برنج امسال را با قیمت کمتر از سال گذشته از ما نخرد بقیه تسهیلات را نخواستیم. دولت با نرخی که پایین‌تر از نرخ سال گذشته روی برنج امسال ما شالیکاران تعیین و اعلام کرد خستگی کشاورزان را چندین برابر کرد.
حجت زحمتکش از نکا
* از دولت و دولتمردان می‌خواهم قانون ازدواج آسان مصوب 27 دی 1384 مجلس شورای اسلامی را به اجرا در بیاورند و نشان بدهند که حمایت آنان از جوانان فقط شعار و تحریک احساسات نیست.
مینایی
* تا زمانی که مسئولین مشکلات مربوط به اشتغال، مسکن و بیمه جوانان را حل نکنند ازدواج جوانان و مشکل کاهش جمعیت غیرقابل حل خواهد ماند.
3368---0935
* از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود مشکل دریافتی بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش بهزیستی را حل نماید. ماهی 50 هزار تومان پول نان مصرفی آنها نیست چه رسد به هزینه درمان آنها.
1728---0910
* سهم بیمه خدمات درمان (سرانه) فرهنگیان 24 هزار و چهارصد تومان است اما بیشتر پول دارو و ویزیت پزشک را خود فرهنگی می‌پردازد. کی این مشکل فرهنگیان حل می‌شود؟
7202---0919
* مسئولین مسکن مهر در پروژه آپارتمان‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجد سلیمان چندین سال است پول واحدها را به تمام و کمال دریافت کرده‌اند ولی تحویل نمی‌دهند. چرا با این تخلفات که حق و حقوق زیادی از شهروندان پایمال می‌شود برخوردی صورت نمی‌گیرد؟
4585---0901
* چند شب قبل نوه‌ام دچار تشنج شده بود. به بیمارستان دولتی ]...[ مراجعه کردم، پزشک اورژانس برای یک بچه تشنجی هیچ کاری نکرد تا زمانی که پرونده او تکمیل شود. حتی حاضر نشدند یک داروی مسکن به او بدهند تا تب بچه قطع شود. آنها از خود ما خواستند یک مسکن به او بدهیم کار به جایی رسید که نوه‌ام دوباره در بیمارستان تشنج کرد. نمی‌دانم به کجا باید شکایت برد!!
2649---0912
* چندین سال است موضوع کم آبی و وجود خشک‌سالی در کشور مطرح است و مردم برای صرفه‌جویی در مصرف آب فراخوانده می‌شوند ولی باید سؤال کرد مسئولین امر برای رهایی از بحران موجود تا چه حد به وظایف خود عمل کرده‌اند؟ با گذشت چندین سال کوتاهی دولت‌ها و مسئولین در خصوص عدم جداسازی آب شرب از آب شست‌وشو و عدم تعویض لوله‌های فرسوده و.. پذیرفته نیست. امیدواریم به جای شعار دادن و سرپوش گذاشتن روی ضعف‌ها اندکی هم اقدام عملی صورت بگیرد.
کاظم‌رنجدیده
* خودرو بنده یک هفته می‌شود که به دست نمایندگی رسیده ولی به دلیل عدم شماره‌گذاری تحویل داده نمی‌شود. مقصر کیست و چه دستگاهی باید خسارت این تأخیر را بپردازد؟
8166---0915
* راهنمایی کنید جلد 51 از مجموعه نیمه پنهان با نام رد پای روباه را چگونه و از کجا می‌توان تهیه کرد.
6018---0937
کیهان: مجموعه کتاب‌های انتشارات کیهان و از جمله این کتاب در تهران با مراجعه به فروشگاه انتشارات کیهان واقع در خیابان انقلاب روبه‌روی دانشگاه تهران و در شهرستان‌ها در نمایندگی‌های مؤسسه کیهان قابل تهیه است.
* ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی زحمتکشان این نیرو در اقصی نقاط کشور که امنیت و آرامش را به جامعه به ارمغان آورده‌اند از پلیس راهور درخواست می‌شود.  یک مأمور برای کنترل خطوط تاکسیرانی میدان قائم(عج) اسلامشهر به طرف اتوبان قم- شورآباد اعزام کنند. چون مسافرکش‌های شخصی مانع مسافربری تاکسی‌داران می‌شوند و این موضوع اکثر اوقات به سر و صدا و دعوا می‌انجامد.
حسینی راننده تاکسی اسلامشهر