kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* چرا ماه عسل ژنو خیلی زود تمام شد و آمریکایی‌ها خیلی زود زیر قول و قرارهای خود زدند؟ از این قبیل سؤال‌ها زیاد هستند که باید پاسخ داده شوند. این همان پیش‌بینی بود که رهبر معظم انقلاب کرده بودند.
7915---0919
* در ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی استکبار همه از دولت گرفته تا مردم باید به حضرت امام خمینی(ره) اقتدا بکنیم که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
2052---0918
* اگر سیاستمداران ما سیاست‌زده بشوند و از ادامه راه باز بمانند باکی نیست. ما جوانان کشور از هر تیپ و سلیقه به خاطر عشق به ایران و نظام اسلامی خویش تا آخر ایستاده‌ایم و راهی را که حضرت امام خمینی(ره) معمار آن بودند طی خواهیم کرد.
2786---0938
* 5+1 بارها اعتراف کرده که فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است لذا فکر می‌کنم تداوم این مذاکرات تله‌ای برای به زانو درآوردن ملت است، ولی آن‌ها بدانند که ما با این ترفندها از پا درنمی‌آییم.
رضا سرابی
* حماسه سیاسی توسط مردم صورت گرفت پس مسئولین چه زمانی حماسه اقتصادی خلق خواهند کرد؟
8622---0918
* امروز برخی زخم‌خوردگان از حماسه مردمی نهم دی 88 در وزارت علوم، ارشاد، دانشگاه‌ها، آموزش‌ و پرورش، استانداری‌ها و ... مشغول کاشت بذر نفاق، کینه و اختلاف هستند تا بتوانند بار دیگر فتنه‌ای جدید بر پا کنند. یاوران ولایت و نیروهای امنیتی- اطلاعاتی به هوش باشند هر چند که «مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین».
2731---0913
* آزادگی، حق‌گویی، رک‌گویی و خود را اسیر مصلحت‌های دروغین نکردن راه و سیره امام (ره) و شهدا بود، راه را گم نکنیم.
3007---0913
* چرا وزارت آموزش و پرورش حقوق مرخصی استحقاقی بازنشستگان را پرداخت نمی‌کند؟
معروفی از مهدیشهر
* رئیس‌جمهور محترم خود را روستازاده می‌دانند اما با افزایش 25 درصدی قیمت نهاده‌های دامی و گفته خودشان که شیر خام نباید گران شود موجب از چرخه خارج شدن خیلی از گاوداری‌ها و به‌ویژه روستائیان مظلومی که با چند رأس گاو شیری امور خود را سپری می‌کردند شدند. چرا که هیچ مسئولی علی‌رغم اشراف کامل بر موضوع، اظهارنظر برخلاف نظر ایشان را صحیح نمی‌داند و دامداران و روستائیان مظلوم فقط می‌توانند شکایت خود را پیش خدا ببرند. خواهشمند است برای حل موضوع و مشکل ما روستائیان نظر خود را تصحیح بفرمایید.
گل‌محمد نورانی از مهدیشهر
 * منطقه 18 ناحیه 5 شهرداری اقدام به ساخت محوطه‌ای بزرگ نمود که دست‌فروشان را به این مکان منتقل نماید ولی با این همه صرف هزینه هیچ گاه این امر محقق نشد. از مسئولین امر انتظار می‌رود وقتی هزینه‌ای برای امری می‌شود به استفاده لازم از آن اقدام شود نه اینکه فقط هزینه شود و رها گردد.
یک هموطن از خلیج‌فارس جنوبی
* برخی مسئولین شهرداری خرم‌آباد تصور می‌کنند مشکل شهر با رنگ زدن به نرده‌های بلوارها و کاشتن چند درخت حل می‌شود که باید عرض کنم مشکل عمده آسفالت خیابانهاست که در برخی معابر حتی پیاده هم امکان رفت ‌و آمد نیست. شایسته است شهردار محترم ابتدا نسبت به تعمیر و مرمت معابر و خیابان‌‌های شهر اهتمام نمایند.
جوادی از خرم‌آباد
* از شهرداری بندرگز درخواست می‌شود حقوق معوقه برخی از کارکنان را پرداخت کند. در نظر بگیرید یک حقوق‌بگیر با مشکلات اقساط، اجاره‌بها و مخارج زندگی با این تورم و گرانی وقتی چند ماه حقوق دریافت نکند با چه مصائبی رو‌به‌رو می‌شود.
6290---0911
 *‌ از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درخواست می‌شود با توجه به اینکه اکثریت مسافرت داخل شهر با آقایان است از هر 5-6 اتوبوس یکی را اختصاص به آقایان دهند تا نه آقایان اذیت شوند و نه با خانم‌ها اختلاط پیدا شود، به‌ویژه مسیر تندرو آزادی - خاوران.
آذری از مسافرین خط
* تعدادی کارگر هستیم که به صورت نیروی شرکتی در بانک‌های دولتی مشغول به کار شده‌‌ایم ولی حقوقمان ماهیانه 490 هزار تومان می‌باشد.  شما قضاوت کنید آیا با این درآمد می‌توان تشکیل خانواده داد و صاحب فرزند شد.
3219---0939
* در اسلامشهر مالکان نرخ اجاره‌خانه را هر قیمتی که بخواهند تعیین می‌کنند، چرا مسئولین امر نرخ منطقی و کارشناسی شده اجاره‌خانه در هر منطقه از تهران بزرگ را تعیین و اعلام نمی‌کنند. این کار می‌تواند وضع نابسامان فعلی را تا حدی سامان بدهد.
0407---0919
* خودم جانباز 60 درصد هستم. فرزند پسرم دارای معلولیت حرکتی است و قادر به کارهای سبک می‌باشد. برای استخدام او به هر کجا مراجعه می‌کنم نتیجه نمی‌گیرم. تو را به خدا خواسته‌ام را به گوش مسئولین برسانید.
0720---0913
* ویزیت چشم‌پزشکی تا ماه قبل 25 هزار تومان بود ولی در عرض 20 روز ویزیت آن به 30 هزار تومان رسیده است. آیا این افزایش بر اساس مصوبه قانونی سازمان نظام پزشکی است یا پزشکان خودسرانه این حق ویزیت‌ها را گران می‌کنند.
یک شهروند
* از وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی تقاضا داریم از طرح حمایت غیرنقدی کارگران دست بردارد.‌ آیا فقط افزایش مزد کارگران تورم‌زاست؟ آیا می‌دانید میزان دریافتی کارگران و کارمندان چقدر است؟ ظاهرا دیواری کوتاه‌تر از دیوار کارگران وجود ندارد.
4284---0911
* واقعا از شما تشکر می‌کنیم که به فکر جانبازان هستید و گزارش تهیه کردید. امیدوارم مسئولان مربوطه کمی به فکر این جانبازان بیفتند و مشکل آنها را حل کنند. بنده در محل کارم، مشکلات جانبازان  را از نزدیک می‌بینم و در جریان هستم. در خانواده‌ام هم ایثارگری ندارم ولی واقعا از اینکه شما به فکر جانبازان هستید تشکر می‌کنم.
خانم کبیر
* استاندار فعلی خراسان رضوی درست یک سال است که روی کار آمده ولی تعدادی از نمایندگان مجلس کارشان فقط این شده که هر روز از دولت بخواهند چرا استاندار جدید معرفی نمی‌شود. آیا غیر از پیگیری این خواسته کار دیگری ندارند.
بجستانی
* از مسئولین محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌خواهم نسبت به تجدیدنظر در کلیه درصدهای جانبازان اقدام نمایند. بنده با 30 ترکش در پا، 7 عمل جراحی، از دست دادن شنوایی، شکستن جمجمه سر، 25 درصد جانبازی دارم و فرد دیگری برای یک ترکش در پا 25 درصد جانبازی دارد.
یک جانباز املشی