kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز



* مواضع رئیس جمهور محترم در سازمان ملل در خصوص استفاده از انرژی هسته‌ای کشورمان در خور تحسین و نسبت به سال گذشته خوب و مناسب بود ولی پاسخ ندادن به سخنان موهوم و اراجیف کامرون از همان تریبون همانند بمب بدون چاشنی بود. به هر حال لازم است برای جبران مافات وزیر امور خارجه کشورمان موظف شود پاسخ لازم و اقدام بایسته‌ای در این خصوص داشته باشد. ضمن آنکه آقای ظریف روشن نماید به چه منظور اعلام کرد اگر مذاکرات هسته‌ای شکست بخورد دوستان او در مجلس آینده رأی نمی‌آورند.
طالعی
* رفتار وقیحانه نخست‌وزیر انگلیس بار دیگر ذات پلید این استعمارگر در حال افول را برجسته کرد و بر لزوم تعطیلی جاسوسخانه این کشور صحه گذاشت. امیدوارم دولت تدبیر و امید نیز از هرگونه اعتماد به این روباه پیر پرهیز نماید و از مذاکره با هیئتی که انگلیس عضو آن باشد خودداری کند.
1959---0936
* با توجه به اظهارات توهین‌آمیز نخست‌وزیر انگلیس به کشور و ملت ایران حق این است که روزنامه دولتی ایران به خاطر تیتر و عکسی که روز پنجشنبه 93/7/3 در خودشیرینی برای خارجی‌ها چاپ کرده بود از محضر ملت بویژه خانواده محترم شهدا و ایثارگران عذرخواهی کند.
6430---0912
* آیا درست است که مسئولین ما در جلسه سازمان ملل دست به سینه بنشینند و ناظر و شاهد توهین‌ها و هتاکی‌های نخست‌وزیر انگلیس به مردم ایران باشند؟
9020---0912
* هم آقای رئیس جمهور و هم وزیر خارجه کشورمان هر دو بهترین فرصت را برای دادن پاسخ به یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر انگلیس از دست دادند. مسئولین بویژه اعضای دیپلماسی کشور باید قدردان موقعیت برتر و اقتدار مثال‌زدنی ایران امروز در صحنه منطقه‌ای و بین‌المللی باشند و به قول معروف از رقبا رودست نخورند.
3352---0936
* مرحوم آیت‌الله کاشانی مبارز دهه‌های 20 و 30 می‌فرمودند: روز تجدید رابطه با انگلیس روز عزای ملی است. چرا بعضی‌ها نسبت به این تجربه ارزشمند بی‌توجهی نشان داده و به صورت آزمون و خطا عمل می‌کنند.
5679---0912
* به امثال آقای کیارستمی که به دلیل سیراب شدن با پول بیگانگان، دفاع مقدس مردم ایران را نامفهوم دانسته بگویید اگر امروز هم علیه کشورم جنگ بشود مثل گذشته آماده جانفشانی هستم با این تفاوت که آن روز من یک نفر بودم ولی امروز با چهار فرزندم گوش به فرمان رهبر عزیز انقلاب هستیم.
6898---0917
* شاید از دید امثال کیارستمی که دفاع مقدس مردم ایران را جنگ نامفهوم خواند، موضوع تجاوز دشمن متجاوز به خانه و ناموس دیگری امری عادی تلقی بشود ولی ایرانیان غیرتمند همیشه پاسدار ارزشهای دینی و ملی خود بوده، هستند و خواهند بود.
2731---0913
* وقتی شنیدم کیارستمی به شهدا توهین کرده به یاد سخن امام سجاد(ع) افتادم که فرمود خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.
علی اکبر نوری- مشهد مقدس
* از دیپلمات کار کشته‌ای مانند آقای ظریف وزیر محترم خارجه بعید بود منافع ملی را در حضور بیگانگان به منافع احزاب و جناحهای سیاسی داخل کشور و انتخابات مجلس آینده گره بزند. کسی که منافع جناحی و انتخاباتی را بر منافع ملی ترجیح دهد چگونه می‌تواند از منافع هسته‌ای کشور در مقابل دشمنان دفاع کند؟
3991---0938 و 3819---0916
* مدعیان اصلاح‌طلبی که مظهر افراط‌گری بوده و هستند، سخنان و مواضع دلسوزانه و حق‌طلبانه رقیبان را افراط می‌خوانند. ظاهراً این افراد تصور می‌کنند که مردم تندروی‌های نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ششم که بیشترین ضربه را به نظام زد فراموش می‌کنند! زهی خیال باطل.
6290---0915
* واقعاً باید گفت هزاران حیف به یارانه‌ای که دولت به روزنامه‌های زنجیره‌ای پرداخت می‌کند. چرا که علی‌رغم این همه هزینه ذره‌ای در جهت منافع ملی کشور قدم برنمی‌دارند.
8455---0912
* اگر بنده جای رئیس‌جمهور کشورمان بودم تحصیل آقازاده‌ها در انگلیس را ممنوع اعلام می‌کردم. یک بار برای همیشه دندان طمع را باید کند و بیرون انداخت، تا این احساس نیاز کاذب رابطه با بدسابقه‌ترین استعمارگر تاریخ از بین برود.
1160---0930
* غرب از طرفی خرید نفت از ایران را تحریم می‌کند ولی چندی بعد به خرید نفت از گروهک تکفیری داعش دست می‌زند و سلاح و مهمات به دست آنها می‌رساند، آن‌وقت دیوید کامرون خبیث ایران را حامی تروریست می‌نامد! آیا او نمی‌داند که هر طفلی که در این سرزمین به دنیا می‌آید زخمی از انگلیس بر دل و جان خود دارد؟
طاهری
* آمریکایی‌ها که اگر واقعا قصد مبارزه با نیروهای داعش را داشتند کافی بود که منابع مالی و تسلیحاتی آنان را قطع کنند. این کار خیلی ساده‌تر از حمله نظامی بود. ولی آن‌ها با عوامفریبی و بهانه قرار دادن داعش به فکر ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و تزلزل در جبهه مقاومت هستند.
0946---0919
*با توجه به هفته ازدواج و به مناسبت سالروز ازدواج دو گوهر تابناک حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بر همه مدعیان پیروی و محب این دو بزرگوار فرض است که با الگو قرار دادن سبک زندگی خود به این دو کوکب منور و دریای بی‌پایان علم و عبادت و دردانه‌های مطهرشان چراغ زندگی دنیا و آخرت خود را روشن نگه دارند.
6263---0938
* طبق آمار اعلام شده تورم در یک سال گذشته از 45 درصد به 21 درصد رسیده است لطف کنید قیمت بسیاری از کالاها و خدمات را مقایسه کنید. افزایش بسیاری از کالاهای اصلی سبد مصرف مردم بیشتر از 30 درصد و حتی برخی اقلام بیش ا ز 50 درصد است حال به مردم حق بدهید که تورم 21 درصد را باور نکنند.
1648---0915
* چرا فرزند چهارم کارمند بازنشسته با شاغلین متفاوت است و چند برابر حق بیمه درمان باید بپردازد؟ آیا این قانون با سیاست‌های جمعیتی همسو است؟
1271---0910
* شرکت ایرانسل در اول و آخر هر دوره سرعت استفاده از اینترنت را افزایش ولی در میان دوره آن را افت می‌دهد. با این کار اعتماد مشترکین کاهش می‌یابد.
2645---0912
* فرمانداری و شهرداری شهرستان قرچک به جای برخورد سلبی با کسبه بازار بوئینگ که روزهای پنجشنبه هر هفته برپا می‌شود به فکر کار ایجابی یعنی ساماندهی آنان باشند.
4579---0912
* یک هفته می‌شود که اتومبیل پیش‌خریداری شده بنده به نمایندگی آمده ولی به دلیل مجهز نبودن به کپسول آتش‌نشانی توسط نیروی انتظامی شماره‌گذاری نمی‌شود. چرا تاوان اختلاف فی‌مابین دستگاهها را مردم باید بپردازند.
8166---0915
*‌در سال گذشته اعلام شد که قرار است با گردش کار صورت گرفته از طریق سازمان نظام وظیفه عمومی کشور مدت 2 سال خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه محسوب شود. می‌خواستیم مسئولین امر پاسخ بدهند پیگیری آنها در این مورد به کجا انجامید؟ آیا امیدی به تصویب این طرح وجود دارد یا خیر؟
3368---0935
پاسخ شرکت آب و فاضلاب استان تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه تاریخ 93/6/26 در خصوص ارسال دعوتنامه خرید حق انشعاب فاضلاب لازم می‌داند به آگاهی برساند، بر اساس مفاد آیین‌نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه‌های آب و فاضلاب بند 4-23-1 داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگرند و تمامی مالکان املاک واقع در محدوده طرح جمع‌آوری و دفع فاضلاب مکلفند ظرف مدتی که دستگاه‌ها و شرکت‌های آب و فاضلاب اخطار یا اعلان می‌‌کنند، تقاضای نصب انشعاب ملک خود را به مرجع مربوطه تسلیم و هزینه آنرا پرداخت کنند، در غیر اینصورت شرکت‌های آب و فاضلاب مجاز به قطع آب اینگونه املاک خواهند بود و برقراری مجدد آب موکول به درخواست نصب انشعاب فاضلاب و پرداخت هزینه آن است.»