kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۶۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی:

جلسات شورای گفت‌وگو هیچ‌گاه منظم برگزار نشده است

رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در گفت‌وگو با «نسیم» درباره رویکرد دولت نسبت به شورای گفت‌وگو اظهار داشت: از ابتدا تاکنون هیچ‌گاه جلسات شورای گفت‌ و گو به طور منظم برگزار نشده است.


مجیدرضا حریری افزود: یکی از بندهای قانون بهبود مستمر کسب‌ و کار، شورای گفت‌وگو است، اما در هیچ دولتی جلسات شورا به طور منظم برگزار نشده؛ در دولت یازدهم هم چنین بوده است.
وی با بیان این‌که به نظر می‌رسد که چنین شورایی با چنین ترکیبی که هر 15 روز یک‌بار 4 وزیر، شهردار و نماینده قوه‌قضائیه کنار هم قرار گیرند، شدنی نیست، تصریح کرد: به نظر من به جای این‌که جلسات با این تعداد در طول سال برگزار شود، تعداد جلسات کاهش یابد، اما جلسات منظم کارشناسی در سطوح پایین‌‌تر برگزار شود.
رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در گفت‌وگو با «نسیم»، عنوان کرد: تجربه نشان داده که تا به امروز دولت رویکرد و زمان زیادی نمی‌تواند برای شورای گفت‌وگو بگذارد.
حریری با بیان این‌که جلسات شورا در طول سال حداکثر باید در 4 جلسه برگزار شود، متذکر شد: دبیرخانه شورا نیز باید فعال شود و جلسات کارشناسی منظم در سطوح مختلف تعریف شود.