kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

عذاب وجدان، زن میانسال را میلیونر کرد!

رئیس پلیس فتای پایتخت از جزئیات پرونده‌ای خبر داد که در آن فرد ناشناسی به حساب یک خانم پول واریز می‌کرد، بدون آنکه برداشتی در کار باشد.


سرهنگ محمد مهدی کاکوان در گفت‌وگو با تسنیم گفت: این پرونده جالب زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که خانم 43 ساله چند وقت پیش با مراجعه به مأموران پلیس فتای تهران بزرگ برخلاف شاکیانی که از برداشت پول از حسابشان توسط افراد شکایت داشتند، وی مدعی شد که فرد یا افرادی اقدام به واریز مبالغی میلیونی به حسابش می‌کنند بدون آنکه برداشتی صورت بگیرد!
وی تأکید کرد: پیش از این پرونده‌هایی مبنی بر اینکه پول به حساب شاکیان واریز می‌شود ولی طولی نمی‌کشد که دوباره برداشت می‌شود، وجود داشت اما این پرونده کاملاً متفاوت بود، لذا خود را مهیا کرده بودیم تا در صورت برداشت از حساب این زن، فرد مزبور را شناسایی و دستگیر کنیم.
سرهنگ کاکوان افزود: برخلاف این انتظار، نه تنها هیچ برداشتی از حساب این خانم صورت نگرفت بلکه روند واریز پول ادامه یافت تا اینکه مبلغ واریزی به 27 میلیون تومان رسید.
این زن 43 ساله در اظهارات خود تأکید داشت: اولین باری که به این شیوه میلیون‌ها تومان پول به حساب من واریز شد تصور می‌کردم که احتمالاً این مبلغ براثر اشتباه بانک به حساب من واریز شده و بانک نیز به زودی آن را از حساب بیرون خواهد کشید، ولی واریزهای بعدی با مبالغ 4 میلیون، 6 میلیون تومان من را بر آن داشت تا موضوع را از طریق پلیس پیگیری کنم.رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات تهران بزرگ افزود: با انجام اقدامات فنی بالاخره موفق به شناسایی و فراخوانی فردی به نام «جهان» شدیم که این مبالغ را وی به روش‌های مختلف بدون آنکه شناسایی شود به حساب این خانم واریز می‌کرد.
سرهنگ کاکوان گفت: پس از شناسایی این فرد و حضور وی در پلیس فتا، مشخص شد که این خانم، 18 سال پیش در شرکت او کار می‌کرده و از کارمندان بسیار نمونه وی نیز بوده ولی این مرد در جریان یک سوء تفاهم، این خانم را به طرز توهین‌آمیزی از شرکت خود اخراج کرده بود، ولی در طول این 18 سال، عذاب وجدان دست از سر وی برنداشته و او با واریز این مبالغ، قصد داشت تا گذشته خود را تلافی و دینی را که بر دوش خود احساس می‌کرد، جبران کند.
این فرد در اظهاراتش به کارآگاهان تأکید داشت که از نحوه اخراج این خانم به اندازه‌ای شرمنده بودم که روی مواجهه حضوری با وی و معذرت خواهی از او را نداشتم و از این رو با استفاده از روش‌های مختلف سعی در واریز کردن مبالغ میلیونی و به صورت ناشناس کردم.
گفتنی است: جهان، در جریان این پرونده، در 6 فقره واریز پول مبلغ 27 میلیون تومان رابه حساب این زن واریز کرده بود و تأکید داشت، در صورت مشخص نشدن موضوع، قصد داشته تا پایان عمرش به داستان سریالی واریز پول ادامه دهد.