kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* رفتار دولت با کسانی که سال‌ها با ملت ایران در تخاصم بوده‌اند و بگو‌ و بخندهایی که با آنان دارد در مقابل رفتار گستاخانه مقامات آمریکایی و انگلیسی واقعا دل ما خانواده شهدا را به درد می‌آورد.
0946---0912
* نوع برخورد متکبرانه رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس با آقای روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه و متن اجلاس سازمان ملل برای بنده که یک ایرانی مسلمان هستم بسیار تلخ و سنگین بود. ما حاضر هستیم سالیان سال با تحریم زندگی بکنیم ولی عزت ما خدشه‌دار نشود. آقای رئیس‌جمهور نباید اجازه بدهند در این ملاقات‌ها و دیدارها عزت ایران و ایرانی پایین بیاید.
میری از مازندران
* آقای روحانی در مصاحبه اخیر خود با روزنامه‌نگار آمریکایی اظهار داشت رابطه با آمریکا امکان‌پذیر است. در حالی که با موضع‌گیری‌هایی که همچنان دولت آمریکا دارد اصلاح آمریکا بعید به نظر می‌رسد و ما کاملا از این بابت مایوس هستیم.
یک شهروند
* وابستگی بعضی از ایرانی‌های خوش خیال به غرب به‌گونه‌ای است که آمریکا هرچه تحریم‌ها را علیه ایران افزایش بدهد و رفتار توهین‌آمیز داشته باشد، این افراد ناراحت نمی‌شوند بلکه خباثت آمریکایی‌ها را توجیه می‌کنند.
7977---0912
* شعار مرگ بر آمریکا فریاد معمار کبیر انقلاب و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فریاد شهدای ما است. مسئولان ما باید بدانند که ملت می‌داند  راه حل در اقتصاد مقاومتی و پیروی از مقام عظمای ولایت است نه میز مذاکره با خانم وندی شرمن، اشتون و جان کری.
قاسم شهیدی
* کنگره و سنای آمریکا دولت این کشور را در مذاکرات هسته‌ای در کنترل خود دارد و برای آن  خط مشی و روش تعیین می‌کند چرا در کشور ما مجلس شورای اسلامی در خصوص مذاکرات هسته‌ای امکان ایفای چنین نقشی را ندارد؟
6111---0912
* آمریکا با ریاست ائتلاف مبارزه با گروهک تروریستی داعش قصد سلطه‌گری و دیکته کردن سیاست‌های شیطان مآبانه در منطقه را دارد و این دفعه می‌خواهد با بهانه داعش، شکست‌های پی‌در‌پی خود را در بحران‌های کشورهای سوریه و عراق، افغانستان جبران کند. یکی از نشانه‌هایش اشتباه‌های عمدی در حمله به مواضع ارتش عراق و نیز پالایشگاه سوریه است.
6263---0938
* مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور که از افرادی که برای فریضه امر به معروف و نهی از منکراحساس وظیفه دینی کرده‌اند به شدت انتقاد می‌‌کند ای‌کاش کمی هم دغدغه بیکاری، فقر، تورم و... را داشت که آثار مخرب و زیانبار فرهنگی و اجتماعی در پی دارند.
2564---0916
*  مدتی است که ماده خطرناک «حشیش» روی خودروها و لباس‌های «تی‌شرت»‌ تبلیغ می شود. این تبلیغات معمولا به زبان انگلیسی صورت می‌گیرد و خیلی از افراد از معنای این جملات خبر ندارند. به نظر می‌رسد که در پشت این ماجرا افراد سودجو و یا جریان‌هایی وجود دارند. از مسئولان محترم می‌خواهیم با این افراد که با جان مردم معامله می‌کنند، برخورد جدی بنمایند.
جعفر ماشابااوجی  کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
* از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود با ساخت اردوگاه‌های بازپروری واقعی و برگزاری کلاس‌های اخلاقی و اعتقادی در امر ترک اعتیاد معتادان اهتمام ویژه‌ای نماید.
3751---0913
* از مسئولین مربوطه تقاضا داریم درجهت رفع تبعیض بین  بیمه فرهنگیان بازنشسته و دیگر کارکنان دولت اقدام نمایند ضمنا بیمه تکمیلی را که فقط اسمش طلایی است، کارآمد کنند.
محمد علی علیدوست
* پیشنهاد دارم مسئولان راهنمایی و رانندگی وقتی برای برخی جرائم دو برگی صادر می‌شود، چون راننده هیچ اطلاعی ندارد، این جرائم را از طریق پیامک اطلاع دهند تا مبلغ بدهی به دلیل عدم اطلاع‌رسانی دو برابر نشود.
حسینی
* دلایل رد قانون بیمه کارگران ساختمانی چیست؟ از مسئولان سازمان تامین اجتماعی تقاضای رسیدگی داریم.
امید روحانی‌نژاد
* در موضوع قیمت‌گذاری خودروهای ساخت داخل کشور، متاسفانه مجلس هم که انتظار می‌رفت با توجه به جایگاهی که دارد در جهت حمایت از مصرف‌کننده قدمی بردارد کاری نکرد و گویا تسلیم تصمیم یک‌طرفه شرکت‌های تولیدکننده خودرو شد. خلاصه بنویسید این چراغ کم‌سو را هم خاموش کردند.
محمدی
* در مقاطع گذشته وقتی با کمبود آب مواجه می‌شدیم و از مردم تقاضای صرفه‌جویی در آب را می‌کردند اکثر مردم هشدار را جدی می‌گرفتند ولی چه شده که دولت از مردم صرفه‌جویی آب را می‌خواهد و مردم گوش نمی‌‌دهند و دولت ناگزیر به قطع آب روی آورده است؟ دولت باید بررسی کند که چه عملکردی باعث بی‌اعتمادی مردم شده است؟
کاشفی
* از نماینده محترم مردم شفت و فومن تقاضا داریم با عمل به وعده خود روستای اوسماوندان شهرستان شفت را دارای لوله‌کشی آب کنند، حتی روستاهای خشک سیستان‌وبلوچستان هم لوله‌کشی آب دارند ولی این روستای گیلان آب لوله‌کشی ندارد.
یکی از اهالی
* در حالی که ایران‌خودرو فراخوان برای ایراد ایربک سمند 92 داده از سال 90 مکرر به تعمیرگاه شماره یک مراجعه کرده‌ام ولی مشکل حل نشده است.
رضوی
* از پلیس راهور درخواست می‌شود با متخلفین در خیابان یک طرفه سایه‌بان در نارمک - خیابان سلمان بختیاری - سه راه رضوان که با سر و صدایشان آسایش اهالی را سلب کرده‌اند، برخورد کنند.
احمدزاده
* بر اساس بررسی‌های قطعی و تأیید شده مصرف نوشابه‌های گازدار سلامت انسان را به خطر انداخته و به بروز انواع بیماری‌ها کمک می‌کند. متاسفانه به‌رغم هشدارهای مکرر در این‌باره نه تنها از تولیدات آن کاسته نشده که هر روز شاهد افزایش تولید آن هستیم. آیا وزارت بهداشت تنها نظاره‌گر و یا حداکثر نصیحت‌کننده است؟
6263---0938