kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

عیب(گفت و شنود)



گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای بدجوری از ملاقات رئیس‌جمهور با نخست‌وزیر انگلیس ذوق‌زده شده بودند و آب از لب و لوچه‌شان سرازیر شده بود!
گفتم: روزنامه دولت تیتر زده بود «پایان 35 سال رابطه سرد»! روزنامه اعتماد تمام صفحه اول خود را به عکس این ملاقات اختصاص داده و نوشته بود «روحانی و کامرون دست یکدیگر را فشردند»! و شرق نوشته بود «پاره‌ای از تاریخ ساخته شد»! «طلسم دیدار مقامات تهران و لندن شکست»! و مردم‌سالاری نوشته بود «بهار روابط تهران و لندن»! و...
گفت: ولی چند ساعت بعد نخست‌وزیر انگلیس، در نطق خود در سازمان ملل، ایران را به حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر و... متهم کرد!
گفتم: این جماعت مدعی اصلاحات مثل این که حرف حساب سرشان نمی‌شود! تا حالا صدبار در حمایت از انگلیس سرشان به سنگ خورده ولی باز هم قربون صدقه انگلیس‌ می‌روند!
گفت: هر دفعه هم که به جدول می‌زنند، یک جوری تقصیر را به گردن مردم انقلابی می‌اندازند و اصلا به روی خودشان نمی‌آورند که عیب از خودشان است.
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو ماشینش رو برد مکانیکی و به مکانیک گفت؛ داداش! یه نیگاه به این ماشین بنداز! نمی‌دونم چه عیبی داره که مدام به این طرف و اون طرف می‌خوره و تصادف می‌کنه!؟