kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* نشان دادن بخشی از توانمندی‌های نظامی در رژه نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش و سپاه و بسیج در کنار توانمندی‌های علمی و فناوری که بارها به منصه ظهور درآمده بخشی از خونبها و ایثارگری‌های شهیدانمان است با این حساب کار رئيس‌جمهور محترم و تیم همراه وی در نیویورک چند برابر است تا از این دستاوردها که جلوه‌ای از آن در مقاومت، آمریکا را به لرزه درآورده و موجب شکست رژیم کودک‌کش اشغالگر گردیده حفظ و حراست نموده و چهره و خواسته‌های اسلام واقعی را به جهانیان عرضه دارند.
محمودی
* در کدام کشور در دنیا چنین رهبری این‌گونه دارای جامعیت و اشراف بر شئون فرهنگی سیاسی، نظامی، اجتماعی و... وجود دارد؟ خداوند نعمت بزرگ ولایت را از بین بیش از 190 کشور نصیب ملت ایران کرده است و باید آن را قدر بدانیم.
9782---0912 و 7250---0919 و 4262---0912
*  با تبعیت از موضع‌‌گیری روشنگرانه رهبر معظم انقلاب  تیم دیپلماتیک ما اصلاً کوچکترین اعتنایی به ائتلاف دروغین غرب ضدداعش نکند. چرا که از این فرصت غربی‌ها و آمریکا می‌خواهند بهره‌برداری سیاسی کنند. آقای اوباما طی چند روز گذشته طرح کمک مالی و اسلحه را با همراهی کنگره به گروه‌های مخالف دولت سوریه، (غیر از داعش) را از جمله النصره صادر کرده است مگر چه فرقی بین داعش و النصره وجود دارد؟ هر دو تروریست و جانی و آدمکش هستند این بهترین مدرک است تا در این فضا آنها رسوا شوند که اگر از نابودی داعش دم می‌زنند، می‌خواهند به بهانه آن مجدداً حملات وحشیانه به عراق و سوریه را داشته باشند و همزمان طرح کمک به دیگر گروه‌های تروریستی را تصویب می‌کنند.
روحی
* مخالفت رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری با آمریکا در سرکوب داعش اقدام حکیمانه‌ای است چرا که باید ریشه فتنه را خشک کرد و مواظب بود که در تصور ما علت و معلول جای یکدیگر را نگیرند.
4613---0919
* اگر کسی به امید اینکه آمریکایی‌ها سر عقل آمده و مشکل تحریم علیه ایران را حل خواهند کرد دست به کارهای نابجا بزند مطمئن باشد که در راه عزت کشور و مردم قدم برنداشته و خیلی زود از چشم ملت می‌افتد.
9005---0913
* آقای ظریف، وقتی اوباما کلیه قوانین بین‌المللی را بخاطر حفظ منافع خود و رژیم صهیونیستی آشکارا نقض می‌کند آن وقت شما از آنها قول شفاهی می‌خواهید. واقعاً فکر می‌کنید آنچه آنها می‌گویند به آن عمل می‌کنند؟
عونی
* چگونه می‌شود که عده‌ای بی‌بصیرت در داخل این همه خیانت گاوچرانان آمریکایی علیه مردم کشورمان در طول تاریخ معاصر را نادیده گرفته و درصدد بزک کردن چهره کریه و بدمنظر آمریکایی‌ها بربیایند.
یزدی
* سعدی در گلستان در رابطه با دشمن چه زیبا گفته که: نصیحت از دشمن پذیرفتن خطاست ولیکن شنیدن رواست تا خلاف آن کارکنی که عین ثواب است.
4836---0912
* تعیین  پرداخت کارمزد برای کارت‌خوان‌ها عواقب زیادی به دنبال دارد که افزایش 20درصدی مسافرت‌های درون شهری و برون‌شهری از جمله این پیامدهای ناگوار خواهد بود.
جباری
* من یک کارگر و مستاجرم اما از نظر مالی هر چقدر که بتوانم به آقای سلحشور کمک می‌کنم تا فیلم حضرت موسی(ع) ساخته شود و من هم شریک باشم.
2811---0935
* متاسفانه از یک طرف مشغول به خام فروشی نفت هستیم و از طرف دیگر بنزین و گازوئیل را به همراه کالاهای لوکس و خودروهای گرانقیمت و لوازم آرایشی وارد کشور می‌کنیم آن وقت شعار همراهی با آرمان اقتصاد مقاومتی هم سر می‌دهیم. سؤال اینجاست که آیا این دو مقوله قابل جمع با یکدیگرند؟
سرابی
* با توجه به سخنان آقای رئیس جمهور در جمع فرهیختگان مشهد مقدس منتظریم ایشان طرح علمی- تخصصی خویش را در خصوص موضوع بدحجابی در جامعه ارائه بدهند.
9020---0912
* چرا مسئولین کشور به مروجین عقاید ضد اسلام مثل فمینیسم میدان فعالیت می‌دهند؟ تغافل در این حوزه خسارت غیرقابل جبران به دنبال خواهد داشت.
1836---0938
* اگر قانونی تصویب شود که دولت یک حداقل حقوق و دستمزدی برای خانم‌های خانه‌دار به‌خاطر انجام مسئولیت سنگین خانه‌داری پرداخت نماید که در آن صورت کار بیرون از منزل خانم‌ها از جذابیت افتاده و به جای آنها مردان بی‌کار شاغل می‌شوند در ضمن محیط خانواده نیز گرم خواهد شد. خلاصه این طرح در صورت اجرایی شدن چندین استفاده در پی خواهد داشت به قول معروف از هر طرف به سود کشور و مردم است.
9063---0919
* از دست‌اندرکاران برپایی دومین نمایشگاه نوشت‌افزار برای ارائه دفترچه‌هایی با تصاویر شخصیت‌های مذهبی و ملی که زحمات زیادی در این زمینه کشیده‌اند، کمال تشکر را داریم.
خامسی
* 3 سال است که در پروژه مسکن مهر پونک شهرستان زنجان ثبت‌نام کرده‌ام ولی با گذشت 3 سال هنوز پیشرفت 30 درصدی هم در پروژه اتفاق نیفتاده است. چشم امید ما خلاصی از  مستاجری و دست یافتن به این مسکن مهر است. از مسئولین درخواست رسیدگی دارم.
4370---0919
* چرا نظارتی بر کیفیت خودروهای ساخت داخل نیست که از نظر قیمت بالاتر از برخی از خودروهای خارجی و از نظر کیفیت در سطح پایین‌تری قرار دارند. بسیاری از افراد در ابتدای خرید ماه‌ها باید دوندگی کنند تا نقص خودروی صفر کیلومتر خود را رفع نمایند و بدتر اینکه با پاسخ نبود قطعات و... مواجه می‌شوند.
0685---0916
* در خیابان ولی‌عصر(عج) شهر گرگان که یکی از مهم‌ترین خیابان‌های این شهر است برج‌هایی مانند قارچ ساخته می‌شود بدون حتی یک متر عقب‌نشینی و مردم این را از چشم بعضی از نمایندگان شورای شهر که عضو انجمن انبوه‌سازان نیز هستند می‌بینند. اگر چنین نیست، نمایندگان مزبور اقدامی برای رفع این تصور عمومی بکنند.
3893---0911
* از مسئولین محترم استانداری اصفهان خواهشمندم حداقل یک جایگاه سوخت‌گیری گاز طبیعی سی‌ان‌جی در شهرک خانه اصفهان برای انبوه‌ خودروهای گازسوز این شهر با سابقه طولانی احداث نمایند.
محمود بلیغیان
* از شهرداری منطقه 14 درخواست می‌شود در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید محلاتی بعد از چهارراه میثم که اخیرا مسدود شده و قبل از بزرگراه امام علی(ع) دوربرگردان احداث کند. پس از مسدود شدن این چهارراه قیمت آژانس خیابان لرستان به انتهای میثم از 3-4 هزار به 8 هزار تومان افزایش یافت.
حاجی حسینی
* گروهی از مستمری‌بگیران نیروهای مسلح زیر یک میلیون تومان حقوق می‌گیرند. از مسئولین امر می‌خواهیم برای این قشر ضعیف آن هم در چنین شرایط سخت اقتصادی فکری بکنند.
8014---0914
* بعد از آنکه پیاده‌روهای خیابان شکوفه در منطقه پیروزی را سنگ فرش کردند نمی‌دانم حالا چرا مشغول تخریب آن برای کارهای عمرانی هستند. بهتر است شهرداری این نوع کارها را با دقت بیشتری به سرانجام برساند که مجبور به هدر دادن اموال بیت‌المال نباشد.
یکی از اهالی