kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

اخبار کوتاه از فوتبال


تيم ملي 12 مهر با 26 بازيکن به ليسبون مي‌رود
تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردوی تدارکاتی در پرتغال شنبه 12 مهر ساعت 21:45 تهران را به مقصد دوبی ترک می‌کند و ساعت 7 صبح هم از آنجا عازم لیسبون می‌شود. تیم ملی قرار است با چند تیم باشگاهی در پرتغال بازی تدارکاتی داشته باشد و کی‌روش در حال حاضر مشغول رایزنی برای قطعی شدن این بازی‌هاست. فدراسیون فوتبال با نظر سرمربی تیم ملی گذرنامه 40 بازیکن را برای اخذ ویزا دریافت کرده اما طبق برنامه‌ریزی کی‌روش فعلا قرار است 26 بازیکن در این اردو حضور داشته باشند.
مجمع فدراسیون فوتبال دنبال برکناري کفاشيان است
رئيس سابق فدراسيون فوتبال مي‌گويد درخواست اعضاي مجمع برکناري کفاشيان است و اگر خودش نرود مجمع او را کنار مي‌گذارد. عابدینی گفت: شک نکنید الان بحث کنار گذاشتن کفاشیان مطرح است نه کنار رفتن او. یعنی اگر کفاشیان خودش هم کناره‌گیری نکند از سوی مجمع کنار گذاشته می‌شود. متاسفانه کفاشیان نخواست سیستم فدراسیون را اصلاح کند. ما به غیر از رابطه و رفیق‌بازی و کار باری به هر جهت چیزی در فدراسیون ندیدیم.
پولادي سرباز بشود بازيکن پرسپوليس نيست
منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط پولادی گفت: نامه سازمان لیگ درباره سربازی مهرداد پولادی باید بیاید تا تکلیف این بازیکن روشن شود. اگر پولادی سرباز باشد بازیکن ما هم نیست. البته شاید مسائلی بین ما و پولادی باشد اما به هیچ‌وجه نباید حرمت بازیکنی مثل پولادی که برای پرسپولیس افتخارآفرین بوده زیر سوال برود.
بازي 22 دقيقه‌ای سردار در جام حذفي
سردار آزمون در آخرين بازي روبين کازان در جام حذفي مقابل ولگوگراد 22 دقيقه بازي کرد.آزمون که از دقیقه 69 به میدان آمد تاثیر خوبی روی تیمش داشت و 2 پاس گل به هم تیمی‌‌ها داد. اما کارلوس ادواردو و دیدیون 2 بازیکن تیم روبین کازان نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند. در نهایت کازان با پیروزی 2 بر صفر در این بازی به دور بعدی جام حذفی صعود کرد.