kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱

اخبار کوتاه از فوتبال


رحمتی بازهم در لیست کی روش نیست
نام 5 دروازه بان در لیست 40 نفره کارلوس کی روش به چشم می‌خورد. علیرضا حقیقی، سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند، دانیال داوری و محسن فروزان دروازه‌بان‌هایی هستند که در لیست 40 نفره حضور دارند. در این لیست اثری از نام مهدی رحمتی نیست. با اینکه کی روش گفته بود گذشته ‌ها را فراموش کرده اما باز هم می‌بینیم که نامی از رحمتی در این لیست به چشم نمی‌خورد. قرار است نام یکی از این 5 دروازه بان از لیست خط بخورد و تیم ملی با 4 دروازه بان به اردوی پرتغال برود.
تمایل پولادی برای بازگشت به پرسپولیس
مهرداد پولادی که با رای کمیته انضباطی بازیکن آزاد است در مورد آینده‌اش می‌گوید:فعلا که خبری نیست. انشالله بعد از پایان اردوی تیم ملی در پرتغال، با مسئولان پرسپولیس مذاکره می‌کنم تا اگر توافق شد به این تیم برگردم و با پیراهن قرمز در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروم. قبل هم در مصاحبه با شما گفته بودم که اگر بخواهم به ایران برگردم فقط برای پرسپولیس بازی خواهم کرد.
تقابل پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال
بيست و يکمين دوره مسابقات فوتبال پيشکسوتان جام مرحوم يونس شکوري از روز ششم مهرماه در ورزشگاه شهيد شيرودي آغاز خواهد شد و در اولين روز پيشکسوتان پرسپوليس و استقلال به مصاف هم مي‌ روند.
جدایی باقری نیا از نفت قطعی شد
رضائیان مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان مي‌گويد باقري‌نيا تا بازي بعدي مقابل راه‌آهن روي نيمکت تيمش خواهد بود اما توافق براي قطع همکاري قطعي شده است.
ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان فولاد
باشگاه فولاد تصمیم گرفته است بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کند. در صورت مصاحبه بازیکنان جریمه خواهند شد. این اتفاق در باشگاه فولاد تاکنون به ندرت افتاده است.
تمدید قرارداد قرضی لمپارد با منچسترسیتی
ستاره پیشین چلسی مدت حضور خود در منچسترسیتی را تا ما فوریه و قبل از شروع رقابتهای لیگ MLS تمدید کرد.به این ترتیب لمپارد تا بعد از سال 2014 در منچسترسیتی می‌ماند و این شانس را خواهد داشت تا در 31 ژانویه 2015 حداقل یک بار دیگر مقابل تیم سابق خود به میدان برود.لمپارد که در پایان فصل گذشته از سوی چلسی به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد تابستان امسال به نیویورک سیتی اف سی در لیگ MLS پیوست و از آنجایی که رئیس این باشگاه آمریکایی مالک منچسترسیتی هم هست او با قراردادی قرضی به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر پیوست.