kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۹۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* از تماس تلفنی سال گذشته دو رئیس جمهور ایران و آمریکا چه آبی برای کشور گرم شد که روزنامه‌های زنجیره‌ای از الان د‌هانشان برای ملاقات آقای روحانی با اوباما آب افتاده است؟
9020---0912
* انتظار می‌رود هیئت ایرانی در نیویورک  رفتار دوگانه استکبار جهانی و شیطان بزرگ در سال گذشته مد نظر قرار دهد و دیگر همان اشتباهات را تکرار نکند تا دشمن گستاخ‌تر شود.
8819---0935
* دوست داشتم رئیس جمهور محترم کشورم اینگونه اظهار نظر نمایند: ملاقات با رئیس دولت مستکبر آمریکا خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است و من هیچ ملاقاتی با او نخواهم داشت.
6094---0912
* سرانجام دولتمردان این دولت نیز خواهند پذیرفت که آمریکایی‌ها مشکل ما را حل نمی‌کنند. ما ایرانیان باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور مشکلات را حل بکنیم و پیش برویم.
3104---0912
* ائتلافی که آمریکا از آن دم می‌زند علیه سوریه و محور مقاومت است نه علیه داعش. مسئولین هوشیار باشند.
2644---0916
* به نظرم یکی از علل اصلی رکود اقتصادی مذاکرات هسته‌ای است که تمام هم و غم دولت یازدهم را طی یک سال اخیر به خود مشغول کرده بود. بازار ما در خوف و رجاست. چرا که نمی‌داند فردا چه خواهد شد. و این سیاستی است که دشمنان برای ما ترسیم نموده‌اند تا ما را مشغول فرعیات نمایند و از کار و تلاش، سازماندهی و برنامه‌ریزی و اجرای اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به معیشت و مسکن و کار و ازدواج جوانان و... باز بمانیم.
سعدیانی
* بهترین تعبیر برای فتنه‌گرانی که در این دولت مسئولیت گرفته‌اند منافق می‌باشد. خطر جریان نفاق از کفار اگر بیشتر نباشد کمتر نیست.
6263---0938
* مردم دست و پای فتنه و فتنه‌گران را قطع کرده‌اند. حال و روز سران فتنه شبیه افراد دارای زندگی نباتی شده که فقط نفس می‌کشند تا معلوم شود زنده هستند.
2815---0937
* به رغم تأکید امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بر وحدت و یکپارچگی آحاد ملت و دولت متأسفانه آقای هاشمی هر از چندگاه با خاطرات و یا سخنان خود فضای جامعه را متلاطم می‌کند. بیان خاطرات بی‌ارتباط با شرایط فعلی آن هم بدون سند و شاهد و دادن نسبت‌های ناروا به آیت‌الله مصباح و ... چه سودی به حال مردم و چه نفعی برای آرامش جامعه دارد؟!
ملکی نسب از بهشهر
* بعضی از نمایندگان محترم مجلس با اینکه سر صندلی خود در صحن مجلس حضور دارند ولی در رأی‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند و به اصطلاح در ردیف بدون رأی‌ها قرار می‌گیرند. این دسته از نمایندگان پاسخ بدهند برای چه این صندلی و مسئولیت را اشغال کرده و بابت آن حقوق می‌گیرند.
مهدوی
* سریال معراجی‌ها که این شب‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن رفته تا حد زیادی توانسته مسائل و واقعیات پشت پرده فتنه و فتنه‌گران عرصه فرهنگ را رونمایی کند. مشکل این کشور منفعت طلبانی هستند که نان را به نرخ روز می‌خورند.
4205---0918
* با توجه به آب و هوای گرم و خشک کشورمان  ایران و بحران کم‌آبی متوالی در استان خراسان جنوبی ضرورت دارد برای انتقال آب از دریای خلیج فارس به مناطق کویری کشور برنامه‌ریزی شود و سپس اقدام عملی صورت بگیرد.
2773---0913
* بعضی از آژانس‌های فروش بلیت هواپیما روی بلیت تهران- مشهد مبلغ 180 هزار تومان را چاپ می‌کنند ولی از مسافر 230 هزار تومان پول می‌گیرند. بنویسید این چه وضع مدیریتی است که بر سر حمل و نقل هوایی آورده‌اند.
3104---0912
* هیئت امنای دانشگاه آزاد که در اقدامی غیر قانونی عطف بماسبق کرده و شهریه ثابت ورودی‌های قبل از 93 را به میزان 15 درصد افزایش داده است. انتظار می‌رود مسئولین دستگاههای نظارتی کشور به نحو مطلوب این اقدام غیر قانونی هیئت امنای دانشگاه آزاد نسبت به دانشجویان را جبران نمایند.
محرمی، تقی‌زاده، قاضی، حیدری و...
* زمین خواری و آب خواری (چاههای غیرمجاز) محیط‌زیست ایران را با خطر بزرگی مواجه ساخته است. امیدوارم تا دیر نشده برای برخورد با این معضل چاره‌ای اندیشیده شود.
9489---0912