kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* دشمنی مدعیان اصلاحات با مبانی دینی اسلام ریشه‌ در خودباختگی آنان در مقابل مکاتب‌ مادی غرب و همچنین نفاق شکل گرفته در وجودشان دارد و الا چرا باید علی‌رغم دشمنی آمریکا و کشورهای اروپایی با ملت ایران مثل تصویب قطعنامه‌ها و تحریم‌های ظالمانه جدید باز هم برای آنان کف و سوت بزنند و تلاش کنند چهره کثیف آنها را بزک کرده نشان بدهند.
6293---0919
* اگر کسی سنگی به شیشه بانکی بزند و خسارت به بار بیاورد پلیس او را دستگیر و برخورد می‌کند آن وقت آیا با سران فتنه سال 88 که ده‌ها کشته روی دست نظام گذاشتند نباید برخورد صورت بگیرد؟
9762---0917
* به کارگردان‌های بیگانه با وطن که با ساخت فیلم‌های موردپسند دشمنان علیه مردم کشورمان سیاه‌نمایی می‌کنند باید گفت رسیدن به یک مشت دلار خارجی ارزش وطن‌فروشی به خارجی‌ها را ندارد.
1382---0915
* با یک سری مزایا مثل پرداخت وام، بن کالا و یا پول ایاب و ذهاب و اضافه‌کاری به کارکنان آموزش و پرورش می‌توان انگیزه این قشر را برای بالا‌بردن کیفیت تعلیم و تربیت در مدارس تقویت کرد و افزایش داد. امید که این پیشنهاد در نزد مسئولین این وزارتخانه مقبول افتد و به آن عمل شود.
0685---0916
* قطار دو طبقه مسیر تهران- مشهد در تاریخ 93/6/18 با ساعت حرکت 7/25 صبح با درهای بسته و خراب بودن هواکش‌ها مدت دو ساعت در ایستگاه تهران توقف داشت. حداقل اجازه می‌دادند در قطار باز باشد و مسافرین به دلیل کمبود اکسیژن و گرمای شدید داخل قطار به زحمت نیفتند. خلاصه این قطار با 4 ساعت تاخیر به مقصد یعنی شهر مشهد رسید. دریغ از این که از مسافرین عذرخواهی بکنند و یا خسارتی بپردازند. درخواستم این است که اعتراض و شکایت ما را به گونه‌ای منعکس کنید که مسئولین امر بازخواست بشوند.
ناظم‌زاده
* ریشه خیلی از مشکلات کشور در این است که مسئولین از زیرمجموعه‌های مدیریتی خود حساب نمی‌کشند و بسیاری از کوتاهی‌ها به پای انقلاب و نظام نوشته می‌شود. این ظلم بزرگ بخشوده‌شدنی نیست و همه مسئول هستیم.
6858---0919
* اگر دولت به صورت اساسی و اصولی روی صنعت گردشگری، کشاورزی، دامداری و صنایع دستی برنامه‌ریزی داشته باشد و پشت این کار را بگیرد بخش قابل توجهی از مشکلات کشور مثل بیکاری و رکود حل می‌شود ولی کو گوش شنوا که به این مسائل توجه بشود.
0685---0916
* مسلمان زیرک و باهوش از یک سوراخ چند بار گزیده نمی‌شود. پس‌از مذاکرات تلفنی رئیس‌جمهور محترم با اوباما که سال قبل در آمریکا انجام شد و نشست‌های مختلف 5+1 تاکنون چه سودی عاید کشور و ملت شده است؟ (با عنایت به امتیازات نقدی که داده‌ایم.) اهانت‌ها و تحقیر و توهین‌ها، تهدیدها و تحریم‌های آمریکا کمتر شده یا فزونی یافته است؟ آیا باز هم می‌توانیم بگوییم اگر اوباما قول دهد به قول او احترام می‌گذاریم؟ جان کری برنامه اتمی ما را خطرناک‌تر از داعش اعلام کرده و ظاهرا قصد حمله به داعش را دارند که همه می‌دانیم اصل موضوع مقاومت در منطقه و رویارویی با آن است. عزت و اقتدار نظام اسلامی و مقاومت در گذر از پیچ مهمی است. احتیاط کنیم و به دشمن هرگز اعتماد نکنیم.
طالعی
* در خبرها آمده بود که در 1‍81 روز 31 میلیارد لیتر بنزین و گازوئیل در کشور مصرف شده است. برای توجه مسئولین اقتصادی کشور محاسبه کردم اگر هر لیتر بنزین حتی زیر قیمت جهانی سه هزار تومان باشد روزانه 513 میلیارد و 810 میلیون تومان از بیت‌المال در اختیار مصرف‌کننده غالبا متمول قرار می‌گیرد چون بنزین لیتری هزار تومان فقط هزینه پخش است که دریافت می‌شود اما گازوئیل تنها 30 درصد هزینه پخش دریافت و 70 درصد از بیت‌المال تامین می‌شود. آیا انصاف است که منابع ملی کشور با کم‌تدبیری ضایع شود آن هم با این قیمت که کشور و ملت ثروتمند در برابر تحریم ستمگران احساس عجز نمایند.
یک هموطن از مهدیشهر
* برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس هر سال بهتر از قبل به اجرا گذاشته می‌شود. زائرین هم چون تشنه معارف دین هستند استقبال خوبی نشان می‌دهند. از همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم.
0748---0913
* بعضی از مساجد شهرهای خراسان روحانی ندارند. از مسئولین آستان قدس رضوی می‌خواهیم نسبت به احداث مراکز علمیه و جذب جوانان این منطقه برای تحصیل در علوم دینی مساعدت و همکاری بیشتری داشته باشند.
2773---0913
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 10 شهریور 1393 صفحه 6 با مضمون: خرابی کولر و تاخیر قطار مترو، به اطلاع می‌رساند: پس از بررسی کامل در خصوص قطار موردنظر این مسافر محترم، هیچ‌گونه مشکلی در مورد خرابی و گرم بودن داخل واگن‌ها گزارش نشده است و شاید مشکل گرما به دلیل باز نمودن پنجره‌های داخل واگن‌ها بوده که باعث خروج هوای خنک از داخل قطار شده است. در خصوص تاخیر قطار مورد اشاره، باید گفت که این قطار در ساعت 17/31 از ایستگاه شهید کلاهدوز اعزام و در ساعت 18/12 در ایستگاه ارم سبز دریافت گردیده است و باتوجه به حدود 40 دقیقه زمان سیر تعریف شده برای این مسیر، در زمان مقرر به ایستگاه پایانی رسیده است.
پاسخ مدیر کل ارتباطات همراه اول
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه 24 شهریورماه (صفحه 2، ستون کیهان و خوانندگان) در خصوص قطع هدیه یک روز مکالمه رایگان برای مشترکین خوش‌حساب، به آگاهی می‌رساند: همراه اول در راستای تشویق مشترکین به پرداخت به موقع قبوض، به کلیه مشترکین دائمی که قبض پایان دوره هر ماه را تا بیستم ماه بعد، به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، علاوه بر هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه، شانس حضور در قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو پراید و 100 دستگاه گوشی هوشمند نیز می‌دهد.
برخلاف ادعای مشترک مذکور، این سرویس همچنان ادامه دارد و مشترکین مشمول برای دریافت یک روز مکالمه رایگان، می‌بایست در همان روزی که قصد استفاده از مکالمه رایگان را دارند، کد دستوری111*1151#* را شماره‌گیری کنند.