kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

درخواست سران مرتجع عرب از رژیم صهیونیستی برای حمله به حزب‌الله لبنان

روزنامه لبنانی الاخبار فاش کرد که برخی از کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی خواسته‌اند برای از بین بردن حزب‌الله به لبنان حمله کند.


روزنامه الاخبار در شماره روز گذشته خود فاش کرد که مقاومت لبنان به اطلاعاتی دست یافته که بر اساس آن برخی از کشورهای عربی به بهانه شلیک موشک از جنوب لبنان از اسرائيل خواسته‌اند به لبنان حمله کند.
این روزنامه لبنانی افزود، این کشورهای عربی اعلام کرده‌اند که از هرگونه کمکی از جمله پرداخت هزینه کامل جنگ علیه حزب‌الله لبنان کوتاهی نخواهند کرد.
الاخبار نوشت، این کشورهای عربی به اصطلاح محور اعتدال نامیده می‌شوند و مخالف محور مقاومت ضد صهیونیستی در منطقه هستند به نوشته این روزنامه لبنانی، این پیشنهاد با استقبال مقامات رژیم صهیونیستی مواجه نشد، نه به این دلیل که نمی‌خواهند مرتکب جنایت و تجاوز شوند بلکه اطلاعات دستگاه‌های جاسوسی آنها تایید کرده است آمادگی رزمی حزب‌الله در بالاترین درجه قرار دارد.
این روزنامه همچنین نوشت، درخواست کشورهای محور اعتدال! همزمان با شروع آتش‌بس بین اسرائيل و نیروهای مقاومت فلسطین و بعد از جنگ غزه تکرار شد با این فرض که اسرائيل در این جنگ نتوانسته است اهداف خود را محقق کند شاید برای حفظ آبرو حاضر به حمله به حزب‌الله شود. الاخبار خاطرنشان کرد، این تلاش گروه کشورهای عربی باز هم شکست خورد زیرا اسرائیل نگران است که در پاسخ به این حمله هوایی در یک لحظه هزاران موشک به سراسر فلسطین اشغالی اصابت کند و در نتیجه وارد باتلاق جدیدی شود.
افشاگری روزنامه لبنانی الاخبار در شرایطی صورت می‌گیرد که منابع امنیتی لبنان از افزایش تحرکات زمینی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در امتداد مرزهای مشترک با لبنان خبر می‌دهند.
منابع امنیتی گفتند جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مزارع اشغالی شبعا و بلندی‌های جولان به پرواز درآمدند.
همزمان یگان‌های گارد مرزی رژیم صهیونیستی فعالیت گشت‌زنی خود را نزدیک خط تماس مرزی و در مجاورت مناطق الوزانی، بخش شمالی روستای تحت اشغال الفجر تا منطقه العباسیه افزایش دادند.
خبر دیگر اینکه حزب‌الله لبنان نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که لبنان در ائتلاف علیه گروه تروریستی داعش در حالی که ائتلاف‌کنندگان خود به وجود آورنده و پرورش‌دهنده داعش هستند شرکت نخواهد کرد.