kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
طبیب‌زاده :

با نامه‌نگاری می‌خواهند بر کارنامه سیاه خود در فتنه 88 سرپوش بگذارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نامه‌نگاری‌های اخیر اصلاح‌طلبان به رهبر معظم انقلاب ناشی از لطف و محبت به ایشان نیست، گفت: این جماعت با استفاده از ریا و تقلب قصد رسیدن به اهداف خودشان را دارند.


زهره طبیب‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه هدف اصلاح‌طلبان از نامه‌نگاری‌های اخیر به رهبر معظم انقلاب صرفا سیاسی است، گفت: بوی انتخابات جدید می‌آید و شامه سیاسیون هم تیز است؛ به همین دلیل با این قبیل نامه‌نگاری‌ها به رهبر معظم انقلاب، قصد دارند که سرپوشی بر کارنامه سیاه عملکرد گذشته خود در فتنه 88 بگذارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه اصلاح طلبان از فرصتی که نظام برای بازگشت آنها فراهم کرده بود استفاده نکردند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به سران فتنه به اندازه کافی وقت داد تا از شیوه عملکردی خود دست بردارند و از رفتارهای ساختارشکنانه جلوگیری کنند اما این افراد از فرصت به وجود آمده استفاده نکردند.
مهدی کوچک‌زاده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز گفت: با دیدن و شنیدن خبر نامه آقای خاتمی از طرف مجمع روحانیون به اصطلاح مبارز به رهبر معظم انقلاب یاد یک نامه افتادم که در اوایل پیروزی انقلاب، منافقین به حضرت امام (ره) نوشته بودند.
وی افزود: در آن نامه هم به نحوی ضمن به فراموشی سپردن کارهای خطایی که منافقین انجام داده بودند، از امام(ره) درخواست ملاقات داشتند و درصدد پوشاندن اعمال جنایتکارانه و خطای خودشان بودند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: در آن زمان امام(ره) جوابی دادند که برای همه ملت جالب بود، چرا که همه نگران بودیم که امام(ره) چه خواهد کرد؟ آیا اینها را به حضور خواهد پذیرفت یا رد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: امام در پاسخ به درخواست منافقین در یک سخنرانی جوابی دادند که شاه بیت آن این بود؛ شما اسلحه را زمین بگذارید، از مقابله با نظام و ملت دست بردارید، از غلط‌کاری‌‌ها دست بردارید من به دیدن شما می‌آیم. کوچک‌زاده ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اینها در خفا فتنه 88 را محکوم می‌کنند، خب همین مسائل را علنی کنند آن وقت می‌شود مصداق همان موضوعی که رهبری به دیدن شما می‌آید.