kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خداوند را به عزت و آبروی فاطمه زهرا(س) قسم می‌دهیم فرزندش مقتدای امت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای را از جمیع بلیات محفوظ بدارد. دل‌ ما برای شنیدن سخنرانی‌ها و توصیه‌های دلسوزانه و پدرانه ایشان پر می‌زند.
5941---0912
* خدای متعال یک جان به من داده که حاضرم آن را فدای امام خود سیدعلی کنم.
جعفری- اراک
* آقا و مولا و رهبرم! جان ناقابلم فدای یک لحظه زندگی شما. همیشه صحیح و سالم باشی ان‌شاءالله.
سیدمرتضی میرشمسی گلستان علی‌آباد کتول
* جان کری وزیر امور خارجه آمریکا بعد از گذشت یک سال از مذاکره ایران و آمریکا آن هم مذاکره همراه با لبخند و حتی مذاکره تلفنی دو رئیس‌جمهور ایران و آمریکا مصاحبه کرده و گفته ایران حامی تروریسم است!‌یعنی حاصل آن همه حسن ظن ما که این‌گونه جملات و گفته‌های ناروا بود! حق این است که مسئولین ما محکم و قاطع پاسخ این اراجیف را بدهند.
علیمردانی
* موضوع حمله آمریکا به داعش بهانه‌ای است که آمریکا قصد دارد از طریق آن انتقام شکست در غزه را از دولت‌های سوریه و عراق بگیرد و قدری تسکین پیدا کند.
یک هم‌وطن از تهران
* موضع جدید سرکردگان دولت مستکبر و تروریست‌پرور آمریکا نشان داد که سناریوی سربریدن خبرنگار آمریکایی توسط تروریست‌های مزدور غرب با هماهنگی صورت گرفته است.
1375---0916
* از امام سجاد(ع) نقل است که فرمود من در تعجبم از فردی که دغدغه خوراک جسمی‌اش را دارد ولی دغدغه خوراک معنوی و روحی خود را ندارد (نقل به مضمون حدیث) حال حکایت برخی از دولتمردان محترم است که (دست کم در سخن) دغدغه بنزین و آلودگی هوا را دارد ولی دغدغه پالایش فضاهای مجازی خصوصا اینترنت و جراید که سعادت روح و فرهنگ جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان را به نابودی می‌کشند ندارد که هیچ، خواستار عرضه بدون پالایش این‌گونه فضاهاست.
جانباز ضایعه نخاعی شیراز
* رئیس سازمان بیمه سلامت گفته است تا 15شهریور 93 چهار داروی بیماری تالاسمی رایگان خواهد شد. در صورتی که آخرین اصلاحیه قیمت داروها مربوط به سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت چنین چیزی تأیید نشده و به داروخانه‌ها اعلام شده بابت کلیه داروها طبق نرخ مصوب پول گرفته شود.
عرب
* شرکت فرآورده‌های لبنی ‌]...[ با گران شدن قیمت لبنیات وزن‌بستنی‌های خود را کاهش داده از طرف دیگر درصد آب به کار رفته در محصولات خود را بیشتر کرده است. خلاصه از هر طرف به ضرر مشتری بیچاره است که چاره‌ای ندارد.
5249---0910
کیهان: نام شرکت مورد اشاره برای پیگیری مسئولان امر در دفتر روزنامه موجوداست.
* آزمون استخدامی وزارت نفت که قرار بود سال 90 برگزار شود با 2 سال تأخیر در سال 1392 برگزار شد. بعد از گذشت یک سال یعنی در سال 1393 تعداد 2676 نفری را که طبق قانون باید پذیرش می‌کردند به 1120 نفر کاهش داده‌اند. لطفا از قول ما جوانان تحصیل‌کرده کشور بنویسید چرا مسئولین به تعهدات خویش پایبند نبوده و با سرنوشت و آینده ما این‌گونه بازی می‌کنند؟
فردوسیان
* دانشجوی زبان انگلیسی در یکی از شهرستان‌های کشور هستم. برای پیشرفت در یادگیری زبان خارجی یکی از راه‌ها استفاده از فیلم با زیرنویس فارسی است برای تهیه چنین فیلم‌هایی ابتدا به بازار مراجعه داشتم متأسفانه فیلم‌ها دارای صحنه‌های مبتذل بودند. به مراکز صداوسیما هم که مراجعه کردم اولاً یکی دو فیلم بیشتر نداشتند ثانیاً قیمت خیلی بالا بود. چرا کانون‌ها و مؤسسات مذهبی برای رفع این مشکل به فکر چاره‌اندیشی نیستند.
انصاری
* عدم مدیریت متمرکز بر سینماهای کشور سبب شده که گردانندگان سینماهای کشور کاری به رضایت مردم نداشته باشند و فقط به فکر فروش بیشتر باشند. شایسته است خود سازمان فرهنگی- هنری شهرداری به صورت مستقیم اداره سینماها را به عهده داشته باشد.
5764---0912
* رسانه ملی محل تبلیغ برخی کالاها و خدماتی است که هیچ نظارتی بر آنها نیست از جمله سی‌دی‌های کنکور تبلیغ می‌شوند درحالی که براساس نظر کارشناسان محصولات موجود در بازار برای دانش‌آموزان مناسب نیست. انتظار می‌رود مسئولین امر قبل از پخش و معرفی چنین کالاها و خدمات حداقل از کم و کیف تقریبی آن مطلع شوند.
6643---0919
* منطقه پستک رشت به محل امن خرید و فروش مواد مخدر و مسکرات تبدیل شده است. از دستگاه‌های مسئول انتظامی و قضائی انتظار رسیدگی دارم.
9782---0912
* شرکت همراه اول قبلاً برای مشترکینی که پول قبض تلفن را به موقع یا زودتر پرداخت می‌کردند یک روز مکالمه رایگان به عنوان جایزه درنظر می‌گرفت ولی حالا که جیب شرکت پر شده است جواب درخواست مشترکین را به زور می‌دهند. حتی امکان تماس مستقیم حضوری با مسئولین این شرکت برای حل مشکل به وجود آمده وجود ندارد.
6195---0912
* در روزهای پنجشنبه هر هفته در بهشت‌زهرا(س) محدودیتی که با بستن بعضی از ورودی‌ها برای رفتن به قطعات بالای 30 به وجود می‌آید شهروندان به زحمت می‌افتند. چرا باید برای خواندن یک فاتحه سر قبور اموات خود مشکل داشته باشیم.
0299---0912
* با وجود الزام وزارت رفاه توسط دولت به پرداخت حقوق بازنشستگان ذوب‌آهن متأسفانه هنوز خبری از پرداخت آن نیست و هر ماه باید تعدادی از بازنشستگان راهی تهران شوند تا با خواهش و التماس حقوق خود را دریافت کنند.
8288---0935
* از شرکت ایرانسل درخواست می‌شود آنتن‌دهی در مناطق ییلاقی و کوهستانی را تقویت نماید.
6988---0936
* در اداره آب کار می‌کنم وقتی اداره سر ماه حقوق ما را به پیمانکار می‌دهد او بعد از 3-4 روز حقوق ما را واریز می‌کند. طی این مدت سود این پولها چه می‌شود؟ چرا با کارگران به این نحو برخورد می‌شود؟
0275---0910
* از دولت انتظار می‌رود با سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در رونق منطقه گردشگری باغستان فردوس اهتمام نماید.
2773---0913