kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
سرلشکر حسنی سعدی:

رهبری انتظار دارند آموزش‌های انقلابی و نظامی سرلوحه کار دانشگاه امام حسین(ع) باشد

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مقام‌معظم رهبری انتظار دارند که در دانشگاه امام حسین(ع)، علم، ایمان، بصیرت و آموزش‌های انقلابی و نظامی سرلوحه کار‌ها باشد و در این زمینه‌‌ها تلاش بیشتری داشته باشند.


به گزارش روابط عمومی سپاه، مراسم شکرگزاری به میمنت حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین‌(ع) در مراسم میثاق سال 93 که با همت فرمانده، مدیران، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد، با حضور سرلشکر امیر حسنی سعدی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار اصلانی معاون اجرایی ستاد کل سپاه، سردار صفاری فرمانده دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و تنی چند از امیران و سرداران ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان- مدیران کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
سردار صفاری در این مراسم گفت: توفیقی همه ساله از سال 87 تا کنون نصیب مجموعه این دانشگاه شده است، برای ما مایه افتخار و سربلندی است که همه ساله به مناسبت ایام سالروز آزادی خرمشهر میزبان قدوم مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستیم و با دل و جان و با افتخار دانشگاه و دانشجویان خود را مهیای دیدار حضرتش می‌کنند و بحمدالله این مراسم که به عنوان مراسم تحلیف دانش آموختگی و مراسم میثاق پاسداری عنوان می‌شود به نحو شایسته‌ای برگزار و موجب نشستن لبخند رضایت بر چهره نورانی معظم له می‌شود.
در ادامه سرلشکر امیر حسنی سعدی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تشکر از فرمانده و مجموعه کارکنان این دانشگاه به جهت برگزار کردن هرچه باشکوه‌تر مراسم میثاق پاسداری که باعث خوشحالی دل حضرت آقا و رضایتمندی مردم سرافراز کشور اسلامی‌مان شد به نکاتی از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرده و اظهار داشت: تفاوتهای زیادی بین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و دیگر دانشگاه‌‌ها وجود دارد. مقام معظم رهبری انتظار دارند که در این دانشگاه علم، ایمان، بصیرت و آموزش‌های انقلابی و نظامی سرلوحه کار‌ها باشد و در این زمینه‌‌ها تلاش بیشتری داشته باشند.
وی افزود: دانشجویانی که وارد این دانشگاه می‌شوند باید در طول 3 سال ایمان، انضباط و آموزش‌های رزمی را به خوبی فرا گیرند و در عمل هم بتوانند با آمادگی لازم در مواقع حساس از آن استفاده کنند. این دانشگاه باید دانشجویی تربیت کند که راه و رسم مدیر بودن را در عمل و تلفیقی از علم و تجربه را به کار گیرد.