kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
فرمانده نیروی انتظامی:

قانون مبارزه با مفسدین و تبهکاران باید بدون تبعیض اجرا شود

فرمانده نیروی انتظامی بر مبارزه با مفسدان و اجرای قانون بدون هیچ تبعیضی تأکید دارد.


سردار اسماعیل احمدی مقدم دیروز در مراسم سی و سومین اعطای سردوشی دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن تأکید بر مبارزه بدون تبعیض با مفسدان و تبهکاران گفت: ناجا باید به تکنولوژی جدید مسلح شود.
وی بقای هر نظامی را در گرو دو عنصر کارآمدی و مبارزه با فساد دانست و افزود: در جبهه مبارزه با مفسدان، متجاوزان، تبهکاران و ویژه‌خواران و اجرای قانون نباید هیچ تفاوتی بین افراد قایل شویم.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: برای آنکه در فتنه دچار تردید نشویم باید مسلط به اوضاع زمان خود باشیم.
سردار احمدی مقدم تأکید کرد: امروز دشمنان، گروه‌های تروریستی را درست کرده و آن‌ها را تقویت و تربیت می‌کنند و فردا به بهانه وجود همان تروریست‌ها استقلال کشورها را لگدمال می‌کنند و آماج حملات اشغالگرانه خود قرار می‌دهند.
وی افزود: آن‌ها به اسم دفاع از آزادی و مردم‌سالاری از دیکتاتورترین نظام‌ها دفاع می‌کنند و بعد کشور ما را به محدود کردن آزادی متهم می‌کنند.
فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم با اشاره به قداست لباس ناجا تأکید کرد: هنگامی که سر خدمت می‌روید باید به تقویت افراد در درون ناجا بپردازید و لباس ناجا را به عنوان یک لباس شغلی برای امرار معاش نگاه نکنید بلکه لباس سربازی، جانبازی و فداکاری
بدانید.
در مراسم سی و چهارمین دوره دانش‌آموختگی و سی و سومین دوره سردوشی‌بگیر دانش‌آموختگان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد 859 نفر از افسران پسر دانش‌آموخته سایر دانشگاه‌ها با پایان تحصیل خود آماده ورود به عرصه خدمت در ناجا شدند و 1553 نفر نیز به صف دانشجویان پیوسته و به اخذ درجه سردوشی نائل
شدند.