kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
برای نخستین بار درکشور انجام شد

اجرای طرح تذکر لسانی در فضای مجازی در اصفهان

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه جای خالی امربه معروف و نهی ازمنکر در فضای مجازی احساس می‌شد، گفت: برای نخستین بار درکشور، اجرای طرح تذکرلسانی درفضای مجازی در اصفهان آغاز شده است.

اصفهان- خبرنگارکیهان:

«زارعان» افزود: این تیم با رصد فضای مجازی، محتوا یا عکس سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که با هنجارهای اسلامی و اجتماعی مخالف است را شناسایی کرده ودر قسمت اعلام نظرات نسبت به آن تذکر لسانی داده و محتوای جایگزین را هم معرفی می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی‌از منکر درجامعه اسلامی اضافه کرد: تذکر لسانی در فضای مجازی با عنوان تیم «شهید احمدی روشن» و با ساختار تیم رصد و تیم محتوا از بین تعدادی از آمرین به معروف و نهی ازمنکر دارای تحصیلات عالی تشکیل شده است.
زارعان با بیان اینکه فعالیت این تیم از یک ماه گذشته آغاز شده است، تصریح کرد:اولویت تیم تذکر لسانی در فضای مجازی با سایت‌های اجتماعی است.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: مردم نیز می‌توانند موارد مشاهده شده در فضای مجازی را به تلفن گویای 1888 مستقر در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان اعلام کنند.