kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز تا توانستند اخبار جنایت‌های اسرائیل را در غزه سانسور کردند امروز هم چون حرکت اسلامی مردم یمن را برنمی‌تابند آن را پوشش نمی‌دهند. به همین دلیل دادن یک ریال یارانه دولت به این نشریات از خزانه بیت‌المال توجیه ندارد و بنده به سهم خودم به عنوان یک شهروند راضی به این کار نیستم.
علیمردانی
* سال گذشته خانم راستگو از اعضای شورای شهر تهران وقتی برخلاف منافع جناحی عمل کرد مدعیان اصلاحات توهینی نبود که نثار ایشان نکنند امسال شاهدیم تعداد افراد عضو شورای شهر که رأی خود را به منافع حزبی نمی‌فروشند بیشتر شده است. این رویش جای تقدیر و تشکر دارد.
9020---0912
* یکی از سران فتنه گفته هر کس به شرط اینکه برانداز نباشد می‌تواند فعالیت سیاسی داشته باشد. عرض می‌کنیم به همین دلیل که گفته‌اید نمی‌توانید فعالیت داشته باشید. مگر غیر از این است که در سال 88 فتنه را به کف خیابان کشاندید و البته ملت دست رد به سینه شما فتنه‌گران زد.
9762---0917
* اینکه وزیر بهداشت و درمان دولت یازدهم به خاطر دوری از حواشی و صرفا خدمت به مردم موفق شده در نزد رهبر معظم انقلاب نمره قبولی بیشتری نسبت به سایرین کسب کند جای افتخار دارد. توفیق بیشتر ایشان را از خداوند خواستاریم.
2982---0918
* اگر این انتقاد بنده به مسئولین برنمی‌خورد و موجبات ناراحتی آنان را فراهم نمی‌کند بنویسید گرانی‌های پی‌درپی اجناس و خدمات برای قشر آسیب‌پذیر که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند اسباب نگرانی شده است. کاهش تورم به 20 درصد که دولت مدعی آن است در سبد زندگی این قشر دیده نمی‌شود آقایان ابتدا سری به بازار زندگی مردم بزنند سپس عدد و درصد برای کاهش تورم و گرانی تعیین کنند.
محمودی
* حرکت جهادی معاونت قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در راه‌اندازی 55 هزار باب مسجد در مدارس برای دایر شدن نماز جماعت و ارشاد و تبلیغ جای تشکر و قدردانی دارد. باید همت کنند تا در کلیه مدارس مسجد و نمازخانه برپا بشود.
6263---0938
* روند مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 گرچه تاکنون نتیجه‌بخش نبود ولی باعث شده حقانیت کشورمان جلوه‌گر شود و این حقیقت می‌تواند شناخت جهانیان نسبت به ایران اسلامی را با تمام ابعادش در جهان وسعت بیشتری ببخشد.
سلیمان بلغار
* بعد از گذشت یک سال از عمر دولت یازدهم منتظر بودیم وزیر راه و شهرسازی راهکار جدیدی برای خانه‌دار شدن افراد فاقد مسکن ارائه بدهد. ولی ایشان آب پاکی را روی دست همه ریخت و به طور کل ناامید شدیم.
2815---0937
* پدیده وجود باک اضافه در اتوبوس‌های مسافربری که بستری برای قاچاق سوخت شده ریشه در توزیع نامناسب سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور دارد. بعضی مواقع سوخت‌گیری یک اتوبوس چند ساعت طول می‌کشد.
3910---0912
* ای کاش مثل کتابهای «دا» و «نورالدین، پسر ایران» یک انیمیشن با صدای چهره‌های معروف از کتاب 23 نفر و یک نفر  توسط صدا و سیما تولید و از یکی از شبکه‌های سیما پخش می‌شد.
محمود جعفری از کوهبنان کرمان
* در خطوط داخلی تاکسی‌های اسلامشهر با هماهنگی اتحادیه نرخ کرایه را افزایش داده‌اند. وقتی مسئولین اتحادیه به نفع قشر راننده تاکسی کار می‌کنند و کاری به توان مالی شهروندان حاشیه‌نشین تهران ندارند چه باید کرد و به کجا شکایت بکنیم؟
9820---0919
* پیامک‌های تبلیغاتی ارسالی همراه اول آسایش را از زندگی بنده گرفته است. عدد یک را به 8999 ارسال کردم هیچ فایده‌ای نداشت. ارسال پیامک‌های تبلیغاتی نوعی ورود غیرمجاز به حریم خصوصی افراد محسوب می‌شود.
2933---0914
* از انتهای اتوبان امام علی به سمت فرودگاه امام خمینی هیچ تابلویی نصب نشده است. از مسئولان تقاضا داریم برای اطلاع‌رسانی دقیق به مردم نسبت به نصب تابلو اقدام لازم را مبذول دارند.
فواد کاسب
* در مسیر اتوبوس‌های پیچ شمیران تا نوبنیاد در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مینی‌بوس نیست و مسافران خیلی در مضیقه هستند و بسیار اذیت می‌شوند. لطفا رسیدگی شود و ضمنا کرایه‌ها را هم افزایش خودسرانه داده‌اند.
رحیمی
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 18
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 2/6/93 درخصوص پیام شهروند با موضوع ریختن زباله توسط کامیونها در انتهای رودخانه کن به آگاهی می‌رساند: کلیه ورودی و خروجی‌های منتهی به آدرس فوق مسدود و به صورت روزانه و مستمر نسبت به سرکشی از آن محل اقدام می‌گردد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد و به مراجع ذیصلاح معرفی می‌گردند.
پاسخ شهرداری منطقه 20 تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 93/6/5 مبنی بر اینکه «برخی پارکبانان اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آداب رفتار با شهروندان را بلد نیستند»، به اطلاع می‌رساند: براساس دستورالعمل خدمات پارکبان در محدوده‌ مورد نظر شهروند محترم، خدمت‌رسانی پارکبانان تا ساعت 21 می‌باشد و پس از آن این منطقه هیچ پارکبانی در محل ندارد. لذا برخی افراد سودجو که هیچ ارتباطی با موضوع فوق ندارند نسبت به اخذ مبلغ پس از این ساعت اقدام می‌کنند که در صورت مشاهده برخورد لازم با متخلفین صورت خواهد گرفت، ضمنا شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده سریعا با سامانه 137 تماس بگیرند.
پاسخ شهرداری منطقه 22 تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 1393/5/30  در خصوص «تقاضای کسبه خیابان ایرانیان از شهرداری» به اطلاع می‌رساند: با توجه به اینکه پروژه مشارکتی شهرداری منطقه 22 جهت احداث پارکینگ طبقاتی واقع در خیابان ایرانیان در حال ساخت می‌باشد همین امر موجب مسدود شدن معبر مذکور گردیده است که بعد از اتمام عملیات که توسط پیمانکار انجام می‌گردد، مشکل شهروندان محترم مرتفع خواهد گردید.
پاسخ شهرداری منطقه 20 تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 93/5/25 مبنی بر «آیا صدور مجوز حفاری فاضلاب باید دو هفته طول بکشد» به آگاهی می‌رساند با توجه به لزوم طی مراحلی از جمله تشکیل پرونده، بازدید، استعلامهای لازم، وضعیت گذر و...، صدور مجوز حفاری زمانبر می‌باشد.