kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* از پاسخی که آقای رئیس جمهور به خبرنگار کیهان درباره موضوع فتنه و فتنه‌گران دادند نتیجه گرفته می‌شود از نگاه این دولت حتی افرادی مثل مهاجرانی و بنی‌صدر که از فراریان به خارج هستند هم چون هنوز محاکمه نشده‌اند به کارگیری آنها در دولت منع قانونی ندارد!
5130---0913 و 6998---0912
* خبرنگار روزنامه شرق در مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهور در قالب سؤال از آقای روحانی مدعی شد صحبت تلفنی دو رئیس جمهور ایران و آمریکا در سال گذشته مذاکرات را نتیجه‌بخش کرد. می‌خواستم بدانم آیا تحریم‌های جدید آمریکا هم از نتایج درخشان این گفت‌وگوی تلفنی بود؟
ملکی‌نسب
* ای کاش دولتمردان به جای اینکه وقت خود را دائم به تخریب دولت گذشته صرف نمایند تجارب مثبت و منفی دولت قبل و تدابیر خود را برای حل مشکل اقتصادی کشور، بیکاری جوانان، تسهیل ازدواج جوانان و... به کار می‌گرفتند.
9592---0910
* ظاهراً ترک‌هایی که برخی اظهار کرده‌اند در تحریم‌ها به وجود آمده با تحریم‌های جدید آمریکا مرمت شد. اگر تحریم‌ها را ضد بشری و خلاف قانون می‌دانیم که همین طور است چرا راهی برای مقابله به مثل برایش پیدا نمی‌کنیم. البته به خوبی مشهود است که این رفتارهای دوگانه و زیاده‌خواهانه و غلط آمریکایی‌ها به خاطر شکستی است که هم آنها و هم سگ ‌هار منطقه در غزه خورده‌اند. باید بدانند که سیلی‌های محکم‌تری هم در سوریه و عراق خواهند خورد.
طالعی
* تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران آشکار ساخت که هیچ اعتمادی نمی‌توان به غرب کرد؟
دباغ‌زاده
* آقای رئیس جمهور صحبت از لزوم آرامش فضا در دانشگاهها و خدشه‌دار نشدن رشد علمی کشور کردند. نمایندگان محترم مجلس نیز با همین هدف برای مخدوش نشدن فضای دانشگاه و جلوگیری از توقف رشد علمی به استیضاح وزیر علوم رأی دادند. این همگرایی را باید به فال نیک گرفت.
9020---0912
* ساخت پدافند یاور 373 را به همه دانشمندان دفاعی کشور تبریک می‌گویم این سامانه طبق بررسی‌ها از سامانه اس‌300 که قرار بود روسها به ایران بدهند به مراتب بهتر و پیشرفته‌تر است این نشان می‌دهد که دانشمندان ما به قابلیتی رسیده‌اند که به خوبی تصمیم‌ها را تبدیل به سخت افزار می‌کنند. دانشمندان ما ثابت کردند سطح علمی آنها بیش از سایر کشورها است. از این برگ‌های برنده باید نهایت استفاده را ببریم و در موقعیتهای حساس از آنها استفاده کنیم.
امیررضا مقصودی
* به خدا قسم اگر مسئولین اجرایی کشور نگاهشان را از خارج بردارند و چشمانشان به داخل باشد غیر ممکن‌ها را ممکن می‌سازند.
7345---0912
* از دولت انتظار می‌رود با صداقت سخن بگوید و با مردم نیز صادقانه رفتار کند. آقای مجید انصاری در مناظره شب جمعه با آقای باهنر از کاهش تورم در جامعه سخن گفت. سال گذشته هر بلیط قطار 6 تخته معمولی را تا مشهد 18 هزار تومان می‌خریدم اما امروز بلیط همان قطار را 36 هزار و اندی خریدم یعنی بیش از صددرصد افزایش، گاز شهری 45 درصد افزایش، آب  ، برق و حبوبات و دیگر اجناس هم مثل مواد سوختی و... در عوض 20 درصد به حقوق کارگر اضافه شد آیا این‌ها نشان از کاهش تورم و گرانی است؟
طباطبایی از زرندیه
* از وزیر محترم بهداشت انتظار می‌رود بیمه سلامت را در مورد بیماران خاص که هر سه ماه یک بار باید آزمایش دهند و قیمت‌های آزمایشگاه‌ها نیز سرسام‌آور است به صورت رایگان انجام دهند.
زنگنه از گچساران
* یک ناو آمریکایی قصد بازرسی از یک لنج ایرانی در خلیج فارس و بخش بین‌المللی آن را داشته است. لنج ایرانی ظاهراً بی‌توجهی کرده و آمریکایی‌ها تیراندازی کردند. انگیزه آمریکا از این کار ناراحتی از سرنگونی پهپاد جاسوسی اسرائیلی است. در بیانیه پنتاگون بارها در شرح واقعه از واژه  جعلی خلیج استفاده شده است که این هم نشان می‌دهد خباثت‌های فرهنگی آنها با خباثت‌های نظامی‌شان هماهنگ است.
رضا اسدی
* علی‌رغم مشکلات کمبود شدید  برق و افزایش قیمت آن در سال جاری و دریافت پول برق مصرفی از مردم چه ضرورتی دارد که در روزهای آفتابی چراغ‌های معابر و کوچه‌ و خیابان‌های شهرک اندیشه شهریار و بسیاری از شهرهای دیگر روشن بماند. بنده از چند محله و خیابان در روز روشن عکس گرفته‌ام که در صورت لزوم ارائه خواهم کرد.
کسایی
* از وزارت راه و شهرسازی درخواست می‌شود در امر تامین اعتبار لازم برای آسفالت جاده روستای نوروزی واقع در استان خراسان رضوی - شهرستان خوشاب (سلطان‌آباد) مساعدت نماید.
مقرب