kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

کتاب نویسنده مسیحی درباره حضرت زینب (س) رونمایی شد( ادبی و هنری)

مراسم رونمایی از كتاب «فریاد فرمند زینب (س)» نوشته آنتون بارا نویسنده مسیحی اهل کشور کویت دیروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رایزن فرهنگی ایران در كویت برگزار شد.


آنتون بارا با بیان احساسات خود نسبت به خاندان رسول خدا(ص)  و واقعه کربلا، گفت: نباید این حادثه را به عنوان یک اتفاق بدانیم بلکه یک شور بزرگی است که نظیر آن در تاریخ به وقوع نپیوسته است. عاشورا واقعه‌ای است که با خون سیدالشهدا و یارانش نگاشته شده و به جهانیان عرضه شده است.
وی با بیان اینکه برای گوینده بسیار سخت است که از شخصیت بزرگی به نام حضرت زینب(س) سخن بگوید، تصریح کرد: زینب (س) اقیانوس بیکران و مملو از گوهرهای نبوی و انسانی است که نظیری در دنیای انسانیت ندارد. او شریک برادر بزرگوارش در حادثه عاشوراست که در تاریخ انسانیت مشابه آن رقم نخورده است.
 حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تاكید بر اهمیت كتاب «فریاد فرمند زینب (س)» و لزوم توجه اندیشمندان و حزب اللهی‌‌ها به این كتاب، گفت: آنتون بارا در آثار خود به دنبال حقیقت انسان كامل است.
وی با اشاره به كودك‌كشی اسرائیلی‌‌ها در غزه، گفت: اسرائیل در غزه كودك كشی می‌كند به این بهانه كه می‌گوید این مردم نباید در غزه باشند. نخست وزیر اسرائیل ادعا می‌كند می‌خواهد به تكفیری‌‌ها كمك كند. من این نحله جدید را صهیونیسم در لباس مسلمانی می‌دانم چرا كه انقلاب اسلامی ما شعار داد كه در ادامه نهضت حسینی قیام كرده ایم و با ظلم و استبداد مبارزه می‌كنیم و آن‌ها این موضوع را بر نمی‌تابند.