kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

اعزام تیم‌های اول کشتی به بازی‌های آسیایی

سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه لیست کشتی‌گیران اعزامی به بازی‌های آسیایی قطعی شده است گفت: جنگ سختی در اینچئون داریم و امیدواریم کشتی‌گیران کشورمان نتیجه خوبی را کسب کنند.


علیرضا رضایی با اشاره به تمرینات تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی گفت: مراحل نهایی تمرینات تیم‌های ملی کشتی برای شرکت در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی در حال پیگیری است و این دو تیم در روزهای چهاردهم و شانزدهم همین ماه به ازبکستان می‌روند و پس از مسابقات جهانی تیم کشتی آزاد اول مهر به اینچئون اعزام می‌شود و دو روز بعد نیز تیم کشتی فرنگی به هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی خواهد رفت. وی افزود: در اینچئون رقبای خطرناکی داریم. کره میزبان این دوره از بازی‌‌ها از شرایط میزبانی خود به بهترین شکل استفاده خواهد کرد البته ما نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و سعی‌مان این است که بهترین نتیجه را کسب کنیم. اصلی‌ترین دغدغه کادر فنی تقارن مسابقات جهانی با بازی‌های آسیایی است ولی سعی کرده‌ایم تا با برنامه‌ریزی دقیق و منظم افت و فشار کشتی‌گیران را به حداقل برسانیم، کار سختی در پیش داریم ولی امیدواریم به نتیجه خوبی برسیم.
رضایی پیش‌بینی مدال در بازی‌های آسیایی را دشوار دانست و افزود: به طور قطع تیم‌های اول کشتی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند و همه با هدف کسب مدال به اینچئون می‌روند، جنگ سختی داریم اما با توجه به اعزام تیم اول امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.