kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
دبیرکل حزب موتلفه:

دولت در انتصابات آینده از عناصر فتنه فاصله بگیرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد که هر وقت دولت از فتنه‌گران فاصله بگیرد به همان اندازه به امید مردم کمک می‌کند.
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت اظهار داشت: آمریکا فهرست جدیدی از تحریم‌ها را تصویب کرده است. این رویکرد نشان می‌دهد که واشنگتن همچنان بر بلند کردن دیوار بی‌اعتمادی می‌افزاید و به توافقنامه ژنو پایبند نیست و جمهوری اسلامی باید مقابله‌ به مثل کند.
حبیبی ادامه داد: لبه تیز حمله دیپلمات‌ها و نیز نیروهای منتقد دولت باید به سوی آمریکا باشد. ما در این مرحله دولت را تنها نمی‌گذاریم. آنچه باید مورد مذمت قرار گیرد سیاست‌های آمریکایی‌هاست. البته دولت هم باید نقدهای در این زمینه را به دیده خریداری نگاه کند و با صبوری پاسخ منطقی بدهد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به توصیه‌های پانزده‌گانه مقام معظم رهبری به دولت تاکید کرد: خوب است در یک بازه زمانی 3 ماهه دولت به مردم گزارش دهد که چه اقداماتی برای اجرایی کردن توصیه‌های مقام معظم رهبری که در حقیقت مطالبات مردم از دولت می‌باشد، انجام داده است.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در نبرد 50 روزه به هیچ یک از اهداف خود نرسید و مجبور شد محاصره 7 ساله غزه را هم بشکند. صهیونیست‌ها برای خلع سلاح حماس و جهاد اسلامی به غزه رفته بودند، امروز شاهد رژه مسلحانه رزمندگان فلسطینی در خیابان‌های غزه هستند. زیرساخت‌های دفاعی غزه که متکی بر جنگ تونل‌هاست همگی دست نخورده باقی مانده است.
به گزارش فارس، محمدنبی حبیبی خاطرنشان کرد: هر قدر دولت از فتنه‌گران فاصله بگیرد به همان اندازه به امید مردم کمک می‌کند.