kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* رونمایی از پیشرفت‌های دفاعی کشورمان از جمله موشک‌های کروز توسط ریاست محترم جمهوری با انهدام پهپاد جاسوسی رژیم اشغالگر قدس همزمان شد و باعث گردید خستگی‌های به وجود آمده از حاشیه‌سازی‌های دولت در این مدت از تن ملت بیرون بیاید. به تمام نیروهای مدافع انقلاب در تمام عرصه‌ها بویژه عرصه دفاع ملی خدا قوت عرض می‌کنیم. دشمنان باید بدانند ما ایرانیان برای دفاع همه جانبه از خاک پهناور کشور ایران اسلامی و حمایت از مظلومین عالم خاصه مردم مظلوم فلسطین ید واحده هستیم.
محمودی
* با توجه به اینکه در هفته دولت قرار داریم توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت نهم را به دولت یازدهم یادآوری می‌کنم. آقا فرمودند؛ که از مداومت به نماز شب و تلاوت کلام‌الله مجید غفلت نورزند.
احمدزاده
* اگر دولت صداقت دارد لازم است تا نتیجه نهایی نسبت به پیگیری بورسیه‌ها از ابتدای دهه هفتاد تاکنون اهتمام نماید.
9820---0919
* آقای یونسی بهتر از من می‌داند که کشتن و ضرب و شتم مردم متدین، تخریب اماکن دولتی، سردادن شعار ضد انقلابی، روزه‌خواری و حمایت از رژیم صهیونیستی در روز قدس، آتش زدن مساجد و قرآنها و پرچم‌های عزاداری حضرت سید‌الشهداء(ع) و هتک حرمت امام حسین(ع) در روز عاشورا، جسارت و هتاکی به امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و ستیزه‌جویی با اصل و اساس انقلاب و نظام یعنی ولایت فقیه توسط سران و اصحاب و پیاده‌نظام‌های فتنه 88 ربطی به اظهارات (خوب یا بد) احمدی‌نژاد در مناظره تلویزیونی نداشت.
6587---0919
* وزیر اطلاعات گفته است، مردم در این دوره راحت نفس می‌کشند. چرا هر مسئولی که سرکار می‌آید گذشته نورانی انقلاب و نظام را خدشه‌دار می‌سازد؟
5485---0912
* برخی از مقامات دولت هماهنگ با رسانه‌های غربی با ایجاد حاشیه و طرح ادعاهایی که دروغ بودنش اثبات شد مثل رانت‌خواری نمایندگان در بورسیه‌ها آن را علت اصلی استیضاح وزیر علوم معرفی می‌کنند! رئیس مجلس باید از حیثیت مجلس در برابر این دروغ‌ها دفاع کند.
2405---0917
* اگر متهم به تخریب دولت و مشمول گزینه جهنم... نمی‌شوم می‌خواستم از دولت بپرسم معنی انتصاب آقای نجفی با سابقه عدم رأی اعتماد مجلس به او، مستعفی از سمت گردشگری به علت بیماری و.... چه می‌تواند باشد؟
6654---0914
* مشاهده می‌شود یک مجری صدا و سیما که در فتنه 88 فتنه‌گری کرد بعد از گذشت چند سال مجدداً به رسانه ملی برگشته و در شبکه نسیم برنامه اجرا می‌کند. یک نفر مقام مسئول پاسخ بدهد در رسانه‌ای که حکم دانشگاه عمومی برای کشور را دارد چه می‌گذرد؟
2815---0937
* وقتی دولتی خود را دولت تدبیر و امید نامید باید به جای استفاده از افرادی که در کهولت سن قرار دارند از افراد جوان بهره ببرد. لازم است دولت تدبیری نو برای وضعیت خودرو و صنایع مرتبط با آن که تأثیر مستقیم بر زندگی مردم دارد، بنماید.
آقا یاری تهران
* هزینه گاز مشترکین طبق قانون باید 20 درصد اضافه بشود ولی با قبض‌های جدیدی که صادر شده عملا 46 درصد به قیمت گاز مصرفی منازل اضافه کرده‌اند. جالب‌تر اینکه گاز مشترکین پرمصرف کمتر گران شده است. چرا؟
کاظمی
* هر سال دولت مستمری جانبازان را اضافه می‌کرد ولی امسال با گذشت بیش از 5 ماه از سال هیچ خبری از افزایش مستمری جانبازان نیست. چرا؟
9245---0919
* مسئولین طرح هدفمندی از طرفی اعلام می‌کنند ما یارانه هیچ‌کس را قطع نکرده‌ایم ولی از ماه گذشته بسیاری از خانوارهای شیرازی از جمله بنده با قطع یارانه خود مواجه شده‌اند. وقتی علت را جویا می‌شویم اعلام می‌دارند شما به خارج از کشور مسافرت داشته‌اید. آیا همه برای سیر و سفر و سیاحت به خارج می‌روند؟ من بازنشسته با حقوق یک میلیون و صد هزار و اقساط هفتصد و پنجاه هزار و پنج سر عائله چگونه می‌توانم زندگی خود را اداره نمایم.
قدرت سینایی از شیراز
* علی‌رغم هشدارهای پیاپی مسئولین سازمان‌آب تهران مبنی بر کاهش شدید ذخیره آب شرب و توصیه اکید به صرفه‌جویی چطور در معابر و خیابان‌های تهران آب‌هایی که برای درختان و فضای سبز استفاده می‌شود ساعت‌ها به هدر می‌رود شلنگ داخل فضای سبز قرار داده شده و کسی از آنها حفاظت نمی‌کند - چمنی که حداکثر 15-30 دقیقه زمان لازم دارد برای سیراب شدن ساعت‌ها رها می‌شود.
شجاع داودی
* چند روزی است که یک دستگاه اتومبیل پراید 141 در خیابان سجاد جنوبی کوچه کیانی منطقه 17 رها شده و هر شب قسمتی از آن سرقت می‌شود. چند بار به پلیس 110 و کلانتری محل گفتم ولی هیچ نتیجه‌ای نداشت.
6680---0912
* به هنگام درخواست وام مسکن از بانک صادرات سود آن را 15 درصد اعلام کردند ولی وقتی دفترچه اقساط را به دستم دادند متوجه شدم باید برای 12 میلیون وام مبلغ 32 میلیون تومان با اقساط ماهیانه 200 هزار تومان به بانک برگردانم. سود این وام چگونه 15 درصد است؟
1076---0919
* ما دارندگان وانت‌بار در دولت گذشته می‌توانستیم در ماه 50 لیتر بنزین ذخیره داشته باشیم ولی در این دولت امکان ذخیره چند لیتر هم وجود ندارد.
0295---0936
* حدود 30 هزار کارگر کشورمان طبق ماده ده نوسازی صنایع امید به بازنشستگی پیش از موعد دارند. از وزیر رفاه و تامین اجتماعی تقاضا داریم در هفته دولت برای این عده کارگر چشم انتظار قدمی بردارند.
6783---0915
* 6 سال قبل برای مسکن مهر شهرکرد اقدام کردم. دو برابر پولی را هم که خواسته بودند پرداخت کرده‌ام مع‌الوصف واحدها را تحویل نمی‌دهند. لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.
1479---0938
* برخی پارکبان‌های اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آداب رفتار با شهروندان را بلد نیستند. شب شهادت امام جعفر صادق(ع) نزدیک به ساعت 9 شب که پارک اتومبیل منع قانونی ندارد مانع از این کار شده و جلوی زن و بچه زائرین، فحش‌های رکیک می‌دادند. مسئولین شهرداری در کنار آن همه خدمات و کارهای عمرانی بزرگ چرا باید در این مورد زیر سوال باشند؟
اصغریان
* یک سال از سرقت منزل ما می‌گذرد دادگاه قول رسیدگی در سه سال آینده را می‌دهد! چرا این همه اطاله دادرسی؟
2156---0935
پاسخ روابط عمومی منطقه 15 شهرداری تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان شنبه 93/5/25 شماره 20847 با عنوان «حذف تقاطع در بزرگراه بسیج» به اطلاع می‌رساند: طبق گزارش حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه علی‌رغم اینکه طبق اصول فنی و راه وجود دوربرگردان همسطح در وسط بزرگراه‌ها باعث کاهش ایمنی و افزایش تصادفات می‌گردد، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج، مقابل 20 متری افسریه دوربرگردانی برای دسترسی شهرک افسریه وجود دارد که با گردش حرکت در دوربرگردان شمالی وارد مسیر جنوب به شمال شده و یا از طریق خیابان شهید رحیمی وارد محله افسریه می‌گردد. خاطرنشان می‌شود علاوه بر آن، از طریق رمپ لوپ‌های پل بسیج نیز برای تغییر مسیر مهیا می‌باشد.