kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* اولا تشکر از کیهان به خاطر تیتر پنج‌شنبه 93/5/30 که هزار نکته باریک‌تر از مو در آن بود  دوم؛ تشکر از نمایندگانی که هم بصیرت و هم شجاعت را با رأی عدم اعتماد خود به منصه ظهور گذاشتند سوم؛ برای افرادی که خواب حضور فتنه‌گران را در سطح بالای مدیریت دیده‌اند این خواب تعبیر شدنی نیست.
نیکنام
* خطایی که آقای هاشمی در استیضاح آقای نوربخش کرد (بلافاصله او را به مشاور اقتصادی خود برگزید) آقای خاتمی در استیضاح عبدا... نوری کرد (با دادن حکم مشاور جامعه مدنی) آقای احمدی نژاد در استیضاح آقای بهبهانی کرد و آقای روحانی در استیضاح فرجی‌دانا کرد (مشاور آموزشی) کی این رویه غلط تغییر خواهد یافت؟
احمدی
* وقتی قانون به تمام و کمال در مورد فتنه‌گران سال 88 به اجرا درنیاید نتیجه آن این می‌شود که یکی از فتنه گران  جلوی دوربین تلویزیون قرار بگیرد و در کمال وقاحت رسانه ملی را دروغگو خطاب بکند. با این حال می‌گویند آزادی نداریم. بنویسید این جماعت به هیچ صراطی مستقیم نیستند. غیر از منافع حزبی و گروهی چیز دیگری را به رسمیت نمی‌شناسند.
4836---0912
* در پاسخ خانم مولاوردی مشاور رئیس‌جمهور که طی یادداشتی مخالفت خود را با طرح تکریم بانوان اعلام نموده‌اند عرض می‌کنم. ایشان در یادداشت خود طواف‌کنندگان در مسجدالحرام را شاهد مثال می‌آورد و قیاس مع‌الفارق می‌کند چون اصلاً امکان تفکیک در آنجا نیست. در ضمن مگر الگوی ما حضرت بانو زهرای مرضیه(س) نیست که وقتی برای ایراد خطبه به مسجد تشریف بردند پرده‌ای افکندند تا بین مردها و زنها جدایی ایجاد شود. ما مردم و کارمندان اغلب از این طرح راضی هستیم. اصلا مگر شما فلسفه حجاب چیست؟
خانم انصاری از اهواز
* به آقایان اعتدال و تدبیر عرض می‌کنم ملت شهید پرور ایران به شما اختیار می‌دهد که در چارچوب منویات رهبری و آرمانهای شهدا گام بردارید نه اینکه کشور را جولانگاه افراد غرب‌زده کنید که کار ترویج فرهنگ منحط غربی را در قالب نمایش و تک‌خوانی زنان و... انجام می‌دهند. چرا مجلس از وزیر ارشاد در این موارد توضیح نمی‌خواهد؟
8020---0914
* به سهم خودم از شهردار محترم تهران به خاطر اجرای طرح کرامت بانوان شاغل در شهرداری تقدیر و تشکر می‌کنم امیدوارم این طرح منطقی و ارزشی به سایر سازمان‌ها هر چه زودتر تعمیم پیدا کند.
7291---0911
* در حکومت اسلامی باید مُرّ قوانین اسلام پیاده شود والا اگر برای خوشایند کشورهای استعمارگر و فاسد هرچند مدتی، یکی بیاید و با دادن وعده‌های مادی رای مردم را به سمت خود بکشد نتیجه‌اش این می‌شود که می‌بینیم افراد سکولار و رفاه‌طلب مادی‌گرا در مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند،لاابالی‌ها عزیز می‌شوند و متدینین در حاشیه به زور به جهنم حواله داده می‌شوند. آقا امام زمان عج از این اعمال ما ناراضی است.
0785---0913
* دخترم در مدرسه تیزهوشان بندرترکمن 2 سال است درس می‌خواند سال گذشته ششصدهزارتومان و امسال هفتصدهزارتومان شهریه گرفتند. چرا در مدارس دولتی شهریه می‌گیرند؟
3956---0911
* بعد از ثبت‌نام برای یک دستگاه اتومبیل تندر90 در شرکت پارس خودرو حال که نوبت به تحویل آن رسیده می‌گویند تولید خودرو به دلیل نبود قطعات متوقف شده است. چرا این موضوع را بعد از ثبت‌نام و دریافت پول خودرو بیان می‌کنند.
8166---0915
* اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 استان البرز چهارسال قبل مدارک ازدواج پسرم را تحویل گرفته که هدیه بدهد ولی هنوز خبری نشده و خلف وعده می‌کنند.چرا؟
0452---0912
*مدتهاست طرح عملیاتی خط 7 مترو در میدان صنعت شهرک غرب متوقف شده است با توجه به ترافیک سنگین در بزرگراههای همت و یادگار امام و نزدیک شدن فصل پاییز از مسئولان تقاضای تسریع در اجرای این پروژه را داریم.
فواد کاسب
* از سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و راهور منطقه 14 درخواست می‌شود با همکاری یکدیگر یکطرفه کردن خیابان کرمان از سمت شرق به غرب وحل مشکل دور قمری خط واحد اتوبوسرانی میدان کلانتری- 7 تیر که به میدان احمدیه منتقل شده و بیش از 15 دقیقه باعث اتلاف وقت مسافران می‌شود را عملی سازند. طی 10 روز گذشته که این جابجایی و مسیر طولانی میدان شهید محلاتی- بزرگراه امام علی(ع) و خیابان شهید عزیزی و خیابان شکوفه را به مسیر این خط اضافه کرده‌اند بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند با سواری و تاکسی خود را به محل کار برسانند.
محمدی
* از وزیر بهداشت انتظار تقلیل ساعت کار پرستاران را دارم. ساعت کار پرستاران بسیار زیاد است.
یک هموطن پرستار
* متاسفانه زباله‌ای که توسط کامیون‌ها در رودخانه کن انتهای بزرگراه آزادگان ریخته می‌شود، سلامتی مردم را به خطر انداخته است. از شهرداری منطقه 18 تقاضای رسیدگی داریم.
یکی از اهالی
* وزرای راه و مسکن و صنعت و معدن و تجارت دولت یازدهم، با گذشت 14 ماه از عمر  این دولت برای 4 بانده شدن جاده ترانزیت سراب- بستان‌آباد چه کرده‌اند؟ چه اقدامات عملی هم در مورد کارخانه آلومینیوم انجام داده‌اند؟
سرابی
* حقوق ما مربیان تعلیم رانندگی بسیار کم است در ازاء هر شاگرد مبلغ 120 هزار تومان به ما می‌دهند مگر در ماه چند شاگرد داریم؟ اگر حداکثر 5 نفر را تعلیم دهیم، تازه حقوق ما کفاف هزینه بخشی از یک دانشجو را نمی‌کند.
از طرف تعدادی از مربیان تعلیم رانندگی
* برخی مصوبات شوراها دست و پاگیر و در مواردی مانع جذب گردشگر، سوءاستفاده افراد و بی‌اعتمادی می‌گردد. از جمله مصوباتی مبنی بر دریافت تعرفه بر اماکن سیاحتی مثل (پل زمان‌خان در سامان) یا اماکن زیارتی و تفریحی. انتظار رسیدگی و لغو چنین مصوباتی را دارم.
8938---0913