kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* خود صهیونیست‌ها باورشان شده خون شهید سردار سلیمانی در حال جوشیدن و نتیجه دادن برای مقاومت است. آینده این مبارزه از آن حق یعنی مقاومت بوده و اسرائیل محکوم به شکست است.
8902---0914
* آیا کاسبان برجام صدای جریان سلطه را نمی‌شنوند که مردم مظلوم فلسطین را تروریست‌ و جنایات آدم‌کشان صهیونیست غاصب را که ظرف 6 روز 200 نفر زن و کودک را به خاک و خون کشیدند دفاع از خود معرفی می‌کنند؟ دل بستن به مذاکره با این شرکت سهامی آدم‌کشان که بویی از انسانیت نبرده‌اند فقط نشانه جهالت و لجاجت خواهد بود.
نیکنام
* مرگ بر دولت‌های مدعی دروغین حقوق بشر مثل آمریکا و فرانسه که چشمان خود را روی جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان بسته‌اند، بلکه از این جنایات حمایت هم می‌کنند.
1758---0935
* آقای عراقچی به‌خاطر نصب پرچم رژیم صهیونیستی در وین اعتراض کرده در حالی که پس از بالغ بر یک ماه از مذاکرات فرسایشی با حامیان این رژیم کودک‌کش دل نمی‌کَند!
بیگی
* خواسته شده که دولت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را به نشانه اعتراض به دولت اتریش در برافراشتن پرچم اسرائیل به کشور برگرداند. ولی آن‌طور که ما تا به حال دیده‌ایم ناف این دولت با انفعال و کوتاه آمدن در برابر غرب بریده شده و با مقاومت بیگانه است!
3107---0902
* رئيس‌جمهور گفته مگر صندلی ریاست‌جمهوری چقدر ارزش دارد که به خاطر آن برخی اینقدر دروغ می‌گویند؟ به ایشان عرض می‌کنم به همان میزانی که برخی در دوره قبل گفتند اگر ما نیاییم جنگ می‌شود، پراید به 60 میلیون و سکه به 5 میلیون و دلار به 6-7 هزار تومان! و... می‌رسد و آقای رئيسی در پیاده‌روها دیوار می‌کشد! به همان میزانی که جای شهید و جلاد را هم عوض کردند!
8559---0914 و میثم
* در میان تعجب مردم، دولتمردانی برای نامزدی ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند که ابتدا باید پاسخگوی وضعیت اسفباری باشند که به وجود آورده‌اند.
1396---0915
* آیا صلاحیت کسانی که 8 سال به مردم دروغ گفتند و وعده‌های خلاف دادند و کشور را به بدترین شکل ممکن بعد از انقلاب درآوردند و مجددا دلسوز ایران و نگران مردم شده‌اند، باید تایید شود؟ منتظر تصمیم شورای نگهبان هستیم.
سیدطباطبایی
* ما مردم ضرر و زیان رای دادن احساسی خود را در این هشت سال با تمام گوشت و پوست خود لمس کردیم. مواظب باشیم بار دیگر فریب تبلیغات انتخاباتی این جماعت ناکارآمد و هزارچهره را نخوریم. باید به کسی رای داد که در گذشته و حال امتحان خود را خوب پس داده است.
علیمردانی
* کسانی که قیمت مسکن را بیش از 600 درصد به خاطر ناتوانی و بی‌عرضگی‌شان افزایش دادند واقعا با چه رویی خود را کاندیدای ریاست‌جمهوری کرده‌اند؟ بلایی که بر سر مسکن آوردند کم بود حال می‌خواهند با تسری آن به کل شئون، ریشه کشور را بسوزانند تا رضایت کدخدا به دست بیاید؟
محمدی
* اصلاح‌طلبان کم‌کار و پرهزینه برای نظام با چه رویی نامزد ریاست‌جمهوری شده‌اند! خجالت هم خوب چیزی است.
0049---0911
* باز گذاشتن دست افراد نفوذی در قدرت که موجب به‌وجود آمدن وضعیت اسفبار امروز کشور شده‌اند آنان را گستاخ‌تر خواهد ساخت. باید در انتخابات کاری کرد که دست این جماعت برای همیشه از قدرت و حکومت قطع بشود و ایران عزیز به آرامش و پیشرفت برسد.
9738---0990
* با ضرباتی که نیروهای مقاومت بر اسرائیل وارد کرده و می‌کنند ثابت شده خون شهدای مقاومت به ثمر نشسته و جواب داده است.
3926---0912
* از مردم غیور مصر درخواست می‌شود در این شرایط خاص مردم مظلوم غزه فلسطین، به حمایت جدی از آنها برخیزند و نیازمندان را پناه دهند و از آنها پشتیبانی کنند.
8857---0992
* اگر قیمت نان افزایش یافته است چرا به طور رسمی از رسانه‌ها اعلام نمی‌شود تا تکلیف مردم روشن شود و به درگیری نانوایی‌ها با مردم منجر نشود؟! بی سر و صدا حدود 50 درصد قیمت نان لواش در تهران افزایش یافته و اطلاع‌رسانی هم نمی‌شود.
5168---0912
* برخی معتقدند علت سونامی ثبت‌نام کاندیدای ریاست جمهوری، مشاهده نبود مسئولیت و پاسخگویی در دوره اخیر در این جایگاه رفیع است!
7215---0915
* شورای نگهبان از کاندیداهایی که به ویژه طی این 8 سال در مصادر اجرایی، مسبب و حاضر به ترک این جایگاه‌ها نیستند و دوباره ثبت‌نام می‌کنند و گویا قرار است 80 سال سابقه مدیریت داشته باشند تست سلامت روانی هم بگیرد تا دوباره مثل 8 سال گذشته کشور را به باد ندهند! وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه نیز بحث دو تابعیتی بودن و سلامت شغلی آنها را بررسی کنند.
6820---0911
* آقای علی لاریجانی در همین ابتدا و شروع تبلیغات انتخاباتی با به زبان آوردن سخنان نیش‌دار در زمین دشمنان بازی کرده چرا که این حرف ایشان که گفته حوزه اقتصاد پادگان و دادگاه نیست از مدت‌ها قبل توسط دشمنان و ضد انقلاب برای دو قطبی‌سازی فضای انتخابات ساخته و پرداخته شده است.
4205---0918
* آقای علی لاریجانی مگر قبلاً نظامی نبوده؟ پس چرا با جملات نیش‌دار و خلاف اخلاق به گذشته خود پشت می‌کند؟ در ضمن حضرت علی(ع) در حالی که قاضی بودند در میدان نبرد حضور داشتند و علیه دشمنان اسلام شمشیر می‌زدند و امور اقتصادی و... جامعه را نیز اداره می‌فرمودند.
1887---0912
* لاریجانی و جهانگیری هر دو یادآور ادامه مشی و شیوه مفسده‌انگیز و پرهزینه روحانی هستند. مردم باید خیلی ساده‌لوح باشند که به این افراد رأی بدهند و از یک سوراخ چند بار گزیده شوند.
4205---0918
* خدا کند شورای محترم نگهبان آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور را که با پر رویی تمام نامزد ریاست جمهوری شده رد صلاحیت نکند و ایشان هم قول و تعهد بدهد در صحنه رقابت بماند تا ما مردم در عمل نشان بدهیم تا چه حد از این دولت و دولتمردان متنفر هستیم.
0249---0912