kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



کار خوب بچه هیئتی‌ها
 معمار: «سال‌هاست دلالان، پیازهای کشاورزان کرمانی را به قیمت ناچیز می‌خرند و چندین برابر می‌فروشند. امسال بچه‌های هیئت نورالرضای تهران رفته‌اند و این پیازها را ۴ برابر قیمت دلالان از کشاورزان خریده‌اند و در تهران به همان قیمت خرید فروخته‌اند.خوشحالی این روزهای کشاورزان کرمانی قابل وصف نیست.»
خبر مهم!
 احمد: «خبر مهم و مغفول: بازرسان آژانس به نطنز می‌روند [تا میزان خسارت را به اسرائیل گزارش و وضعیت ایران در مذاکرات را برآورد کنند]. آقای دکتر صالحی! حداقل تا پایان مذاکرات از سیاست ابهام پیروی کنید!»
حرف‌های خطرناک
 علیرضا: «روحانی: برخی بلد نیستند و می‌گویند راستی‌آزمایی زمان می‌برد! این جملات ترسناک است و به شدت بوی فدا کردن منافع ملی برای بهره‌برداری انتخاباتی را می‌دهد! آخرین بار که روحانی گفت عده‌ای بلد نیستند؛ برجام مزخرف را به کشور تحمیل کرد که نتیجه‌اش شد ارز ۳۰هرارتومانی و صف مرغ و روغن...»
صهیونیست‌ها مراقب باشند
 مرتضی: «صهیونیست‌ها بهتره از این به بعد ثانیه به ثانیه آماده یک غافلگیری بزرگ باشند بالاخره پهپاده دیگه هرآن ممکنه به صورت ناگهانی از ناکجا آباد ظاهر بشه و اینبار به جای تاسیساتِ نفتیِ آرامکوی عربستان، نیروگاه اتمی دیمونا در جنوب رژیم جعلی اسرائیل رو دود کنه بفرسته بره هوا.»
برانداز ایرانی کیست؟
 دستاران: «برانداز ایرانی از قرارداد تجاری ایران با چین ناراحت می‌شود و از حمله اسرائیل به ایران خوشحال. هیچ هم این تناقض، شعور و فهم و منطقش را اذیت نمی‌کند.»
شیوه تکراری
 حسین: «‏در خباثت و جنایتکاری منافقین شکی نیست اما تقلیل شبکه نفوذ به منافقین و انتساب تمامی رخدادهای ضدامنیتی به آنها، پوششی است برای استتار کوه یخِ شبکه نفوذی که منافقین تنها بخشی از نوک قله آن است. بارها با این روش ما را فریفته‌اند و اکنون نیز می‌کوشند همان شیوه را در پیش گیرند.»
واقعیت رفع تحریم
 براتی: «‏طبق برجام قرار بود تحریم ‎آیسا تمدید نشود و در سال ۲۰۱۶ پایان یابد اما اوباما با تمدید آن مخالفت نکرد. مهم‌ترین نقض برجام در دوره اوباما بود. تحریم ‎کاتسا در دوره ترامپ تصویب شد که در اثر ملموس در بهره‌مندی ایران از رفع تحریم برجام گذاشت و ضربه دی‌۹۶ را وارد کرد.»