kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آمریکا با زورگویی ما را تحریم کرد تا پای میز مذاکره امتیاز بزرگ بگیرد. چه باک اگر اسم این امتیاز بزرگ را برد برد بگذارند و به دلسوزان انقلاب لقب بزدل سیاسی بدهند در دنیای امروز جای همه چیز به راحتی عوض می‌شود.
4086---0913
* تاکتیکی که دولت برای ترساندن منتقدین پیش گرفته بعید نیست تا حدودی موثرباشد و برخی  از ترس شنیدن توهین‌های شدیدتر، شمشیر نقد خود را غلاف کنند . اگر چه خوشبختانه اعتقادات اسلامی آنها اجازه عقب نشینی نمی دهد!
9020---0912
* توهین و بی‌احترامی به هم‌وطنان منتقد تازگی ندارد. در طول این یک سال برای چندمین بار است که در خصوص منتقدین و حتی خبرنگاران از ادبیات سخیف استفاده می‌شود. چه خوب بود که در همان شروع انحراف جلوگیری می‌شد. اما ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.
نوروزی
* آنهایی که می‌‌گفتند مدیریت فرهنگ را باید به اهالی فرهنگ سپرد حالا بیایند این وضع افتضاح تئاتر و سینما و هنرهای تجسمی را جمع کنند!
9020---0912
* مردمی که جنگ را اداره کردند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند بزدل و ترسو نیستند. اگر دلواپس هستند به خاطر این است که در قرارداد سعدآباد و پاریس نقره داغ شده‌اند می‌ترسیم که به جای نرمش قهرمانانه مثل گذشته نرمش بزدلانه صورت بگیرد. این ترس منشأ عقلانی دارد باطل و بیهوده نیست و باید نسبت به آن ترتیب اثر داد.
روشنایی
* به مسئولین مذاکرات هسته‌ای عرض می‌کنم به پیروزی چند نفر مسلمان فلسطینی بر بزرگترین ارتش خاورمیانه بنگرید و از ادامه مذاکرات هسته‌‌ای خارج شوید.
نصر - اصفهان
* یک شیر پاک خورده دولتمردان محترم را از این حالت توهم که گرفتارش شده بیرون بیاورد. مردم دادشان از گرانی بلند شده اما ایشان ادعا می‌کنند دولت‌شان تنها دولتی است که در طول تاریخ توانسته مشکل تورم و گرانی را حل بکند.
این ادعای دروغ از توهینی که به مردم منتقد دولت شد بدتر است.
ایجادی
* آقای روحانی که دم از مهار تورم می‌زند ما کاملا عکس آن را در جامعه می‌بینیم چرا خودمان را گول می‌زنیم. مرغ کیلویی 7 هزار تومانی، لبنیات دچار افزایش چند باره قیمت‌ها در یک سال و... گرانی چه چیزی را نشان می‌دهد.
4860---0914
* پزشک خانواده یکی از روستائیان استان گیلان هستم. حقوق ما را به شرطی اضافه کرده‌اند که در طول ماه مدت 4 شب در کشیک باشیم، بنویسید بنده با داشتن کودک شیرخوار چگونه می‌توانم چندین شب کشیک باشم. لطفا مسئولین مشکلات امثال ما را لحاظ بکنند.
م-ن
* چرا بیمارستان‌ها به پرستاران طرحی شیفت‌های سنگین و طاقت‌فرسا می‌دهند. این امر باعث شده تا آنها میلی به گذراندن طرح نداشته و در بیمارستان‌های خصوصی بدون طرح مشغول شوند.
ناصر حیدری از تهران
* در آموزشگاه رانندگی شهرستان مشهد مقدس به کار تعلیم رانندگی مشغول هستم. از 180 هزار تومان پول تعلیم رانندگی که از متقاضیان دریافت می‌کنند مبلغ 120 هزار تومان آن را به ما می‌دهند ولی از هیچ تسهیلات و مزایایی برخوردار نیستیم. به‌طوری که ما را بیمه هم نمی‌کنند. خداوند شاهد است که ماهیانه 800 هزار تومان در حاشیه شهر اجاره بهای منزل می‌پردازم. اعتراض که می‌کنیم به جای همدلی کردن تهدید به اخراج می‌کنند.
موسوی
* بعضی از روزنامه‌ها چون پول آگهی زیادی دریافت می‌کنند تبلیغات گسترده از فروش خودرو از طریق شرکت [...] خودرو راه انداخته‌اند. بنده از شهروندانی هستم که فریب تبلیغات این شرکت را خورده‌ام و مبلغ 16 میلیون تومان پولم از بین رفته است. بنویسید از تحویل خودرو خبری نیست پول خودمان را هم به صورت نقد برنمی‌گردانند. سر آخر هم یک میلیون تومان آن را برای خودشان برمی‌دارند.
رمضانی
کیهان: نام شرکت در دفتر روزنامه موجود است.
* طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 91 باید هر سال از بودجه سازمان دامپزشکی درصدی به حقوق کارکنان این سازمان اضافه شود ولی با گذشت دو سال فقط یک چهارم مبلغ تصویب شده به حقوق کارکنان اضافه شده است. چرا اجازه نمی‌دهند قانون به طور کامل به اجرا دربیاید.
5848---0913
* 2 هفته است که تاکسی سمند صفر گرفته‌ام و طی این دو هفته دائم در رفت و آمد به نمایندگی‌ها هستم چون «ریموت» آن خراب است. به نمایندگی شماره یک ستارخان رفتم گفتند چند روز ماشین را بگذارید اینجا تا رفع اشکال شود! واقعا متاسفم از این همه خدمات! آیا مسئولین امر و سازمانهای بازرسی وارد عمل می‌شوند؟
اسفندیاری
* کلینیک دندان پزشکی بیمارستان 18 شهریور آبادان پاسخگوی نیاز منطقه نیست. در حال حاضر از ساعت 5 صبح باید در صف نوبت قرار بگیریم. برای کشیدن دندان به 20 نفر بیشتر نوبت نمی‌دهند.
2360--0935
* قسمت بانوان طرح سالم‌سازی دریا در دهکده نمک‌آبرود درآوردن بلوز و شلوار را اجباری کرده و اگر این کار را نکنیم جریمه می‌کنند و مانع شنا می‌شوند. این در حالی است که قایق‌های شناور در دریا مرتب در نزدیکی منطقه سالم‌سازی در حال تردد هستند و امنیت اخلاقی و شرعی وجود ندارد.
1811---0938
* دولت یارانه فرزندم را که متولد سال 93 می‌باشد قطع کرده فلذا برای تهیه شیرخشک مشکل پیدا کرده‌ام. اگر معلولیت جسمی نداشتم شاید می‌توانستم به طریقی این مشکل خود را حل بکنم.
4098---0919
* خانه کارگر به جای هدف‌گذاری ایجاد هزار استراحتگاه کارگری در کشور نیم نگاهی به مشکلات ثبت‌نام استراحتگاه‌های خود در سامانه مربوط داشته باشد که در زمان رزرو اقامتگاه‌ها در ایام نوروز و تابستان کارگران با مشکل عدم ورود به سایت مواجه می‌شوند.
جمعی از کارگران
* تهویه تونل توحید بسیار نامناسب است. با توجه به ترافیک سنگین برخی اوقات داخل تونل به انسان حالت خفگی دست می‌دهد و باید فکری برای آن بشود. همچنین لازم است مسئولان برای حل مشکل سنگینی ترافیک بزرگراه نواب چاره‌اندیشی کنند.
8641---0910 و 9848---0910
* کارمند قراردادی شرکت گاز هستم که با 22 سال سابقه کار ماهیانه 700 هزار تومان حقوق می‌گیرم ولی نیروهای رسمی شرکت 7 تا 8 برابر دریافتی بنده حقوق دریافت می‌کنند. در ضمن بنویسید 500 هزار تومان از حقوقم را قسط می‌پردازم فقط 200 هزار تومان برای گذران زندگی باقی می‌ماند.
0117---0918
پاسخ روابط عمومی وزارت بهداشت
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان 93/5/1 با عنوان: «تاخیر جراحان برای ویزیت بیماران» به آگاهی ‌می‌رساند: «ضمن تکذیب اظهارات نگارنده مبنی بر اینکه هر یک از جراحان مرکز قلب تهران یک روز را برای ویزیت بیماران در درمانگاه اختصاص و برای همان روز هم اتاق عمل رزرو می‌نمایند اعلام کرد: جراحان مرکز قلب برای درمانگاه و اتاق عمل در روزهای کاملا مجزا سرویس‌دهی می‌نمایند.
لازم به ذکر است در مواردی که پزشک به طور اورژانس به اتاق عمل فراخوانده شود یا بیمار اورژانسی داشته باشد بالطبع با اولویت به بیمار اورژانسی خدمت‌رسانی می‌نماید.»
پاسخ روابط عمومی وزارت بهداشت
«در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 93/4/24 به آگاهی می‌رساند: در دولت تدبیر و امید تاکنون هیچ مرکز بهداشتی درمانی به بخش خصوصی واگذار نشده است و مراکزی که در دولت قبل به بخش‌های غیردولتی واگذار شده‌اند ملزم به رعایت تعرفه بخش دولتی بوده که در طرح تحول سلامت موظف به ارائه خدمات بستری با 10 درصد هزینه شده‌اند.»