kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  اظهاراتی آشنا
 علی قلهکی: «دبیر انجمن خودروسازان: به FATF بپیوندیم، قیمت خودروهای خارجی نصف می‌شود؛ هرچه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم بازی رسانه‌ای حامیان«فَتف»بیشتر می‌شود! همین جنس صحبت‌ها تا پیش از این برای برجام گفته می‌شد؛ ولی برای اینکه ضایع نشوند به جای ظریف و جهانگیری، ناشناخته‌ها را جلو ‌انداختند.»
کسی دیده یا شنیده؟
 آدم: «اصلاح‌طلبا برای پاپ از القابی مثل خوش‌جنس، مخالف سرکوب و تحمیل، صلح‌طلب و...استفاده کردن. کسی دیده این آقای صلح‌طلب علیه ده‌ها سال اشغالگری و جنایات اسرائیل موضعی گرفته باشه؟»
دلخوشی به وعده‌های پوچ آمریکا
 پیمان علیشاهی: «یعنی میشه یه روزی پاشیم ببینیم دولتی داریم که با هر وعده احمقانه آمریکا خودشو نبازه؟ نه جداً میشه؟ میشه؟»
هدف یکی است
 حامد پارسا: «این بیچاره‌ها هنوز ما رو نشناختن که فکر میکنن برخی تفاوت‌ها در نگاه به مسائل سیاسی و مسائل منطقه، فرصتی برای مقابله و مواجهه شیعی-شیعی و مثلا رهبری-سیستانی است! همه در اصول، ذیل توجه حضرت صاحب متحدیم و یک هدف رو دنبال می‌کنیم!»
یک سؤال!
 مصطفی: «حالا کاری به این ندارم که رسما دارند دروغ میگن که طبق مصوبه مجلس قرار اینترنت گرون بشه! ولی یه سؤال از دولتی‌ها، سال ۹۹ که مصوبه مجلس نبود چرا اینترنت اپراتور‌ها حدود ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته گرون شد؟!»
پس من چکار کنم؟
 سیاح: «ریچارد نفیو برگشته تا به قول خودش تحریم‌های ایران را دردناک کند. لابد الان با خودش می‌گوید در این ۴سالی که نبودم، ایرانی‌ها ۶۲ تن ذخایر طلایشان را حراج کرده‌اند، ارزهایشان را با دلار۴۲۰۰ به باد داده‌اند، در بودجه۱۴۰۰ هم توپ بسته‌اند به نقدینگی و تورم دیگه چه کاری مانده برای من؟!»