kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶

اخبار کوتاه اجتماعی


 
  3میلیون و ۱۲۰ هزار واکسن آسترازنکا
از کره جنوبی وارد می‌شود
ایرنا- مدیرکل نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: سه میلیون و ۱۲۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا از کره جنوبی و از سهمیه ایران از سبد کوواکسن تا پایان سال وارد کشور می‌شود.
واریز سود صندوق ذخیره به حساب فرهنگیان
خبرگزاری صدا و سیما- وزیر آموزش و پرورش از افزایش حقوق معلمان خرید خدماتی خبر داد و گفت: ساعات کار این معلمان از این پس طبق قانون کار به صورت تمام وقت محاسبه و حقوق آنان به طور کامل پرداخت می‌شود. محسن حاجی میرزایی افزود: ساعات کار این معلمان پیش از این به ازای هر ۲۴ ساعت تدریس به صورت نیمه وقت محاسبه می‌شد و حقوق کمتری دریافت می‌کردند. وی از واریز سه هزار میلیارد تومان سود صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب آنها خبر داد و اظهار داشت: مجمع هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان هفته گذشته برگزار و سود فرهنگیان عضو محاسبه شد که این سود به حساب فرهنگیان واریز خواهد شد. به گفته وزیر آموزش و پرورش، اعتبار لازم برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است و این طرح از فروردین سال آینده آغاز خواهد شد.
پلیس با اراذل و اوباش، با اقتدار برخورد می‌کند
پایگاه خبری پلیس- فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس باید مظهر اقتدار باشد، گفت: با اراذل و اوباش، با اقتدار برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم را خدشه‌دار کنند.
تصویب طرح کمک 5 میلیاردی شهرداری تهران به زلزله‌زدگان سی‌سخت
فارس- دو فوریت طرح اعطای مجوز به شهرداری تهران برای کمک پنج میلیارد تومانی به زلزله‌زدگان سی‌سخت در جلسه دیروز شورای شهر تصویب شد.