kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

اخبار کوتاه از فوتبال


 
  حسینی: قانونی خوب است که برای همه اجرا شود
کاپینان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قانونی خوب است که برای همه باشگاه‌ها اجرا شود. سید جلال حسینی درباره حکم کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال هم گفت: اینکه بازیکنان به دنبال مطالبات خود باشند یک بحث است، اما خودم از چند باشگاه طلبکارم آیا جرات می‌کنند طلبم را از آنها بگیرند؟ من از فدراسیون طلب دارم، جرات دارند پولم را از فدراسیون بگیرند؟ متاسفانه این کارهایی است که در قبال پرسپولیس انجام می‌دهند. قانون خوب قانونی است که برای همه اجرا شود. امیدوارم این قانون برای همه اجرا شود. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کمبود بازیکن در پرسپولیس گفت: وقتی کمبود بازیکن داریم در پست مهاجم وحید امیری و عالیشاه بازی می‌کنند که پست غیر تخصصی آن‌هاست. این موضوع واقعا کار را سخت کرده است. در پست‌های دیگر هم همین شرایط وجود داشت. کمال کامیابی‌نیا ۵ یا ۶ بازی در پست غیر تخصصی خود یعنی دفاع بازی کرد. همه بردها را می‌بینند و کسی توجه نمی‌کند که بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند. امیدوارم که هرچه زودتر بازیکنان جدید به ما اضافه بشوند.
دعوت انصاری‌فرد به اردوی تیم ملی فوتبال
کریم انصاری فرد به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. به گزارش سایت رادیو ورزش یونان، کریم انصاری فرد مهاجم تیم فوتبال ایران توانست در فصل جاری ۹ گل در تمام رقابت‌ها برای آ.ا.ک آتن یونان به ثمر برساند و فصل نسبتا خوبی داشته است. این بازیکن برای اردوی پیش روی تیم ملی فوتبال ایران از سوی دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده و می‌تواند در دیدار دوستانه برابر سوریه که در نوروز ۱۴۰۰ برگزار می‌شود تیم ملی را همراهی کند.
حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت تایلند
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ضمن تایید خبر دعوت از این تیم به تورنمنت تایلند، از احتمال برپایی اردوی آماده ‌سازی در فروردین خبر داد. فدراسیون فوتبال تایلند قصد دارد تورنمنت هشت جانبه فوتسال را با حضور هشت کشور از ۲۸ اردیبهشت تا ۲ خرداد برگزار کند. ایران از جمله کشورهایی است که به این تورنمنت دعوت شده است.سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در این خصوص گفت: تا جایی که می‌دانم قرار است تیم‌های اروپایی مثل فنلاند و هلند هم در این تورنمنت حضور داشته باشند. ما هم دعوتنامه را دریافت کردیم و برای حضور در این تورنمنت آماده خواهیم شد.وی افزود: علاوه‌بر این، قرار است تایلند یک تورنمنت دیگر را هم نزدیک به جام جهانی فوتسال برگزار کند که به آن تورنمنت هم دعوت شده‌ایم.سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره زمان برپایی اردوی این تیم، تاکید کرد: با توجه به فاصله بین هفته دوم و سوم دور دوم لیگ برتر فوتسال، احتمال دارد در فروردین ماه یک اردو برگزار کنیم.
دایی: تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ندارم
علی دایی درخصوص احتمال بازگشتش به فوتبال گفت: نه من فعلا چنین تصمیمی ندارم، این مدت که از فوتبال دور بودم آرامش خوبی در زندگی شخصی‌ام به‌دست آورده‌ام به همین دلیل به هیچ عنوان الان فکر بازگشت به فوتبال ایران را در ذهن ندارم. دایی درخصوص شرایط فوتبال ایران و تغییرات در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: آرزو می‌کنم که مسئولین جدیدی که به سمت ریاست فدراسیون رسیده‌اند خوب کار کنند و اشتباهات مسئولان قبلی را تکرار نکنند. امیدوارم باعث شوند تا فوتبال ایران پیشرفت کند.
تکذیب کم کاری بازیکنان آلومینیوم مقابل سپاهان
عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: هیچ تصمیم و خروجی در هیئت مدیره نداشتیم و خرمزی به کار خودش ادامه می‌دهد.تیم فوتبال آلومینیوم اراک دربازی مقابل سپاهان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد تا محمود خرمزی با ناراحتی در کنفرانس خبری پس از این مسابقه پایان ماموریتش را اعلام کند و علاوه‌ بر این گل‌های خورده شده را مشکوک دانست.مجید آنجفی، عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اظهارات خرمزی مبنی بر پایان کارش، اظهار داشت: به هرحال بعد از بازی طبیعی بود که سرمربی تیم از شکل بازی و داوری و... ناراحت باشد. شاید به خاطر نتیجه عصبانی بوده اما او به کار خودش ادامه می‌دهد. هیچ تصمیم و خروجی در هیئت مدیره نداشتیم. اگر تصمیمی بگیریم باشگاه رسما اعلام می‌کند اما خرمزی همچنان در کنار ما است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. ان‌شاالله به زودی اعضای تیم و همکاران از التهاب این بازی خارج شوند.عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه خرمزی در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد تمام گل‌‌های خورده شده مشکوک هستند و آیا کم کاری از بازیکنان دیده شده، گفت: نه، واقعا چیزی با این عنوان برای ما محرز نشده است.