kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

تکواندوکار المپیکی تورنمنت بلغارستان را از دست داد

سرمربی تیم ملی تکواندو از غیبت چهره المپیکی ایران در تورنمنت بلغارستان به دلیل تب و لرز خبر داد و گفت: صلاح ندانستیم میرهاشم حسینی با این شرایط به میدان برود.

فریبرز عسکری با اعلام این خبر اظهار کرد: میرهاشم حسینی به دلیل سرماخوردگی و داشتن تب و لرز امکان حضور در این تورنمنت یک روزه را ندارد و کادر فنی تیم ملی صلاح ندید وی با این شرایط به مصاف رقبا برود.
سرمربی تیم ملی تکواندو، درباره پاسخ تست کرونای میرهاشم حسینی، گفت: خوشبختانه تست کرونای میرهاشم حسینی و همه اعضای تیم منفی اعلام شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. مشکل حسینی فقط سرماخوردگی و تب و لرز ناشی از آن است.
وی درباره نحوه برگزاری مسابقات و محدودیت‌های میزبان در شرایط شیوع کرونا، گفت: همه اعضای تیم‌ها در محوطه هتل قرنطینه هستند و کسی حق خروج از هتل را ندارد، در صورتی که فردی از هتل خارج شود مبلغ ۵۰ یورو جریمه می‌شود و باید تست کرونا بدهد تا بتواند به هتل بازگردد. همه موطفند در اتاق‌هایشان تمرین کنند و فقط برای مسابقه تنها با مربی خود و بدون همراه دیگر یا تماشاگر به یک سالن بسته و جمع و جور می‌روند. نوع جدیدی از برگزاری مسابقات را شاهد هستیم که هیچ‌کس تجربه آن را نداشته است. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود.