kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

مرزهای خوزستان با کشور عراق تا ۲۰ اسفندماه مسدود است

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان از مسدود بودن مرزهای خوزستان با کشور عراق تا ۲۰ اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی‌الله حیاتی اظهار کرد: مرزهای خوزستان با کشور عراق برای تردد مسافران تا 20 اسفندماه مسدود است و برای بعد از این تاریخ نیز تصمیم گرفته خواهد شد.
وی افزود: تست کرونا در فرودگاهها و راه آهن به شکل مستمر و روزانه گرفته شده و به مسافرین پس از داشتن گواهی تست منفی کرونا اجازه سفر داده می‌شود.
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: افرادی که قصد خروج از استان چه به‌وسیله قطار و چه اتوبوس و هواپیما را دارند باید گواهی تست منفی کرونا را داشته باشند و در صورت نبودن اجازه خروج داده نمی‌شود. وی ادامه داد: کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان خوزستان از روز شنبه تشدید شد. ولی‌الله حیاتی تصریح کرد: کنترل مرزهای خوزستان در ترددهای بازارچه‌های صادراتی نیز تشدید می‌شود و از کارگران و کارکنان بازارچه‌های مرزی نیز تست سریع کرونا گرفته می‌شود.
وی بیان کرد: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مدیریت کرونا در شهرها تشدید خواهد شد و مدیرانی که رعایت پروتکل‌ها در ادارات تحت تصدی آنها به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، از استاندار خوزستان تذکر کتبی دریافت می‌کنند.