kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
استاندار خوزستان خبر داد

برکناری رئیسان اداراتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند



استاندار خوزستان گفت: رئیسان اداراتی که پروتکل‌های بهداشتی را در محل مربوطه اجرا نکنند، از سمت خود برکنار می‌شوند.
قاسم سلیمانی دشتکی با اعلام این خبر اظهار داشت: هر اداره‌ای که دستورالعمل‌های بهداشتی و اپلیکیشن ماسک را اجرایی نکند، در مرحله اول مسئول آن اداره توبیخ می‌شود و در مرحله بعد به هیئت تخلفات ارجاع داده می‌شود. همچنین در مرحله سوم رئیس اداره را عزل می‌کنیم.
وی افزود: ما انتظار داریم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ادارات شروع شود که در این راستا تمام ادارات باید با نصب پلاکارد در ورودی اداره مربوطه هشدارها و پروتکل‌ها را به مراجعان یادآور شوند و اگر این کار را انجام ندهند با آنها برخورد می‌کنیم.
استاندار خوزستان گفت: تمام ادارات باید با مردم همراهی کنند تا استان ما پیک بیماری را از سر بگذراند‌، ما انتظار داریم پلاکاردهایی در سطح شهر نصب شود همچنین دستفروشان از سطح شهر جمع‌آوری شوند. وی افزود: تمامی ادارات باید با یک‌سوم نیروها فعالیت کنند و اگر این موضوع رعایت نشود با آنها برخورد می‌کنیم. باید کمیته‌ای راه‌اندازی شود که تمامی بانک‌ها و ادارات را زیر نظر داشته باشیم و با متخلفان برخورد می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بازار تعطیل است انتظار داریم که بانک‌ها به کسبه مهلت داده و چک‌های آنها را برگشت نزنند. همچنین باید به‌گونه‌ای عمل کنند که از حضور متعدد مردم در بانک‌ها کاسته شود.