kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸

عصبانیت رسانه‌های معاند از هشتگ!



  برخی رسانه‌های ضدانقلاب و وابسته به رژیم آل‌سعود و صهیونیسم مدت هاست که علیه نظام جمهوری اسلامی تاخت و تاز وسیعی را درپیش گرفته و با دروغ پراکنی و پخش گزارش‌های تحریف شده قصد تخریب چهره انقلاب را دارند. دراین بین نقش رسانه ملی و تولید و پخش گزارش‌های افشاگرانه علیه این شبکه‌های ضدانقلاب می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
درهمین رابطه برنامه خبری - تحلیلی «هشتگ» خبرگزاری صداوسیما طی مدتی که از رسانه ملی پخش شد موجب عصبانیت و خشم شبکه‌های ضدانقلابی چون ایران اینترنشنال ، بی‌بی سی ، صدای آمریکا ، رادیو فردا و... شده است و البته این عصبانیت همچنین متوجه تهیه‌کننده و خبرنگارهای پرتلاش صداوسیما هم شده ، طوری که این شبکه‌های وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم پا را فراتر گذاشته و با تهمت زدن به برخی از خبرنگاران آنها را به عنوان بازجو خبرنگار معرفی کرده‌اند! این موضوع بخوبی نشان می‌دهد که گزارش‌های سیاسی رسانه ملی به اندازه کافی توانسته افشا‌گری کند و پرده از چهره کریه این شبکه‌های معاند و ضد بشر وابسته به دربار آل‌سعود و صهیونیست بردارد و البته نشان دهد که عناصر ضدانقلاب این شبکه‌های خودفروخته در اندیشه ایجاد آشوب و فتنه در ایران اسلامی هستند.
امیدواریم این حرکت پویا و تاثیرگذار از سوی رسانه ملی همچنان ادامه پیداکند و گزارشگران بیشتری در عرصه رقابت با دسیسه‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی وارد میدان شوند.
واکنش سراسیمه و عصبانیت شبکه‌های معاند از این برنامه نشان می‌دهد که ما باید در زمینه رسانه‌های تصویری با موضوع گزارش‌های خبری بیشتر فعالیت کنیم ودراین جبهه کاملاً با دست پر به جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی برویم. به هرصورت امروز دشمنان انقلاب با در اختیار داشتن رسانه‌های معاند ضدانقلاب و وابسته به استکبار جهانی در صدد ضربه زده به کشور ما هستند و لذا نیاز هست که دراین میدان با تمام توان وارد شویم و اجازه ندهیم که دشمنان ما در این‌گونه رسانه‌های معاند به فتنه انگیزی بپردازند. در واقع با تهیه و پخش گزارش‌های افشا‌کننده در مقابل این همه هجمه دشمن بایستیم که البته طی روزهای اخیر شاهد پخش گزارش‌های بسیار تاثیرگذاری از صداوسیما در این خصوص هستیم و با این حرکت خوب رسانه ملی با جرائت می‌توان گفت که این شبکه‌های معاند تا اندازه زیادی از پخش این گزارش‌ها خشمگین شده‌اند و بسیاری از مخاطبان خودرا از دست داده‌اند.
به هرحال گزارش‌های مبسوط خبری - سیاسی خبرگزاری صداوسیما در موضوعات مختلف سیاسی و پخش آن از شبکه‌های صداوسیما تاثیر زیادی در روشنگری اذهان عمومی و مردم آزادی‌خواه دنیا داشته و نشان می‌دهد که این شبکه‌های ضدانقلاب در مقابل گزارش‌ها و برنامه‌های سیاسی صداوسیما ناتوان هستند و تحمل پخش این گزارش‌ها را از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ندارند، چراکه خوب می‌دانند که پخش این گزارش‌ها پرده از جنایت‌ها و فتنه‌های آنها بر می‌دارد.،بنابراین تلاش می‌کنند که به نوعی با تخریب خبرنگاران پرتلاش خبرگزاری صداوسیما صحنه را برای کارزار خود مهیا سازند اما به لطف پروردگار و تلاش‌های فراوان تهیه کنندگان و برنامه سازان سیاسی صداوسیما بویژه خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما همه ترفند هایشان به سنگ می‌خورد و ناامید و سرخورده می‌شوند و در نهایت مخاطبان خودرا از دست می‌دهند.
رسول شمالی ورزنده